Jag hoppas verkligen du har rätt.
Jag hoppas verkligen du har rätt.
King Kenny Dalglish är tillbaka som manager för Liverpool Football Club efter att klubbägarna i går tillsammans med Roy Hodgson kommit överens om en ömsesidig överkommelse vilket betyder att engelsmannen lämnar LFC.
Kenny gör comeback i dagens FA Cup-match mot Manchester United - och dessa spelare startar. Glen Johnson missar dagens möte då hans fru ska föda barn.
Martin Kelly kliver in som högerback och var fantastisk när han klev in i stormötet med Chelsea i november. Joe Cole har återigen skadat sig och missar även han matchen.
Liverpool: Reina, Aurelio, Kelly, Agger, Skrtel, Meireles, Lucas, Maxi, Kuyt, Gerrard, Torres.
Bänken: Gulacsi, Kyrgiakos, Wilson, Shelvey, Poulsen, Ngog, Babel.
Manchester United: Kuszczak, Rafael, Ferdinand, Evra, Nani, Fletcher, Carrick, Giggs, Berbatov, Hernandez.
Bänken: Lindegaard, Owen, Anderson, Smalling, Fabio, Obertan, Gibson.
Övrigt
Matchen visas direkt på Viasat Fotboll och Viasat Sport HD klockan 14:30. Domare i matchen är Howard Webb och han assisteras av Peter Kirkup & Andy Garratt. Fjärdedomaren i matchen är Andre Marriner. Skulle matchen sluta oavgjort så spelas den om på Anfield onsdag 19 januari klockan 21:00.
Howard Webb har en etta på Oddset.
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
Piss och skit.
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
United vinner på fusk.
Kul kul.
För oss som älskar Liverpool FC: http://forumet.kent.nu/group.php?groupid=53
En presskonferans kommer äga rum om 10 minuter.
Mycket spännande!![]()
Torres ska säljas.
Utan tvivel är man inte riktigt klok
go cupmatch igår
En bild säger mer en 1000 ord.
![]()
Liverpool är genomgår en evig formsvacka.
Sláinte Mhath!
King Kenny gör comeback i Premier League igen och det är Blackpool som står för motståndet. En match som har blivit uppskjuten sedan tidigare pga dåligt väder och en plan utan några värmeslingor.
Startelvan som Dalglish ställer upp med i dagens möte på Bloomfield Road innehåller tre stycken byten från förra matchen mot Manchester United. Det är Maxi och Aurelio som blir bortplockade och Gerrard är också borta pga av sin tre matchers långa avstängning.
Spelarna som kommer in istället är Jovanovic, Poulsen och den nyblivne fadern Glen Johnson. Det vi mer kan se är att det stora backlöftet Wilson får följa med på bänken i dagens match.
Startelva:
Reina;
Kelly, Johnson, Skrtel, Agger
Lucas, Meireles, Poulsen, Jovanovic
Kuyt, Torres
Bänken: Gulasci, Kyrgiakos, Konchesky, Ngog, Wilson, Maxi, Shelvey
Är detta startelvan du vill se? Eller fattas det någon spelare som du hellre hade sett spela? Logga in och kommentera.
Idag så insåg jag att Liverpool kanske inte kommer hålla sig kvar i Premier League denna säsong.