Sidan 31 av 39 FörstaFörsta ... 21222324252627282930313233343536373839 SistaSista
Resultat 451 till 465 av 575

Ämne: Liverpool FC

Erfaren medlem bcqs avatar
    Reg.datum
    Nov 2005

Standard

Ser ut som det:

"Roy Hodgson har bett fansen om ursäkt efter att ha kritiserat deras stöd efter matchen mot Wolverhampton, men ursäkten har kommit för sent för att han ska kunna säkra sig en framtid som manager", skriver Barrett. "Klubbens nya ägare Fenway Sports Groups (FSG) har redan bestämt sig för att han inte är rätt man."

"Även om Hodgson bara har fullföljt sex månader av sitt treårskontrakt, så kommer han att få gå från jobbet så fort FSG har hittat en ersättare av hög kvalitet".

"Hodgson har klargjort att han inte tänker lämna in någon avskedsansökan, trots att Liverpool har den sämsta ligastarten på 57 år. Förhållandet gentemot fansen är på väg att falla samman och FSG har därför redan påbörjat arbetet med att finna en ersättare."

"Om man hittar den personen så kommer Hodgson att avskedas innan säsongens slut."

Reg.datum
    Nov 2005

Standard

Okej, Hodgson ska inte få sparken.
    Fel av mig.
    Förlåt.

Skön vinst idag iaf!
    Blev en riktigt nagelbitare.
    Så jävla skönt att Cole får göra mål.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard

VIktigt och skönt!
    "Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"

Reg.datum
    Nov 2005

Standard

Dagens lag som möter Blackburn borta är följande grabbar!

Liverpool:

Reina,

Johnson, Skrtel, Kyrgiakos, Konchesky

Cole, Lucas, Gerrard, Maxi,

Ngog, Torres.

Bänken: Gulacsi, Agger, Kelly, Kuyt, Poulsen, Babel, Jovanovic

Så ber vi en stille bön om tre VIKTIGA borta poäng...

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard

Äckligt, vidrigt, blä.

Reg.datum
    Nov 2005

Standard

Kommer laget någonsin att spela ihop sig?

Reg.datum
    Nov 2005

Standard

Nu är det officiellt, Hodgson lämnar och ersätts av King Kenny Dalglish.

Reg.datum
    Nov 2005

Standard

Liverpool Football Club kan i dag bekräfta att Roy Hodgson lämnar klubben efter en muntlig överkommelse. Ersättare blir: Kenneth Dalglish, 59.

John Henry sa följande efter att engelsmannen lämnat posten som manager för Liverpool: ''Vi är tacksamma för Roy's insatser under de senaste sex månaderna, men båda parter tycker att det bästa för klubben var att han lämnade sin post som tränare. Vi önskar honom all lycka i framtiden.''

Hodgson själv sa följande: ''Att bli tillfrågad att träna Liverpool Football Club var ett stort privilegium. Alla managers skulle se det som en ära att få träna en klubb med otrolig historia, inbäddade traditioner och en sådan fantastisk grupp av supportrar. Liverpool är en av de största klubbarna i världen. Jag ser dock de senaste månaderna som några av de mest utmanande i min karriär.''

''Jag är väldigt ledsen att inte kunna ha satt min prägel på laget, att få tid att köpa in nya spelare under detta transferfönster och att kunna vara en del i återuppbyggnadsarbetet utav Liverpool. Klubben har några riktigt bra, världsklass spelare, som jag tycker det varit ett nöje att få arbeta med och jag önskar hela truppen att de får ett bra slut på säsongen.''

''Jag tackar dem som jag har byggt upp en nära arbetsrelation med i klubben för deras lojalitet och stöd under svåra tider, och slutligen naturligtvis till alla Liverpoolsupportrar, er passion och och hängivenhet till klubben kommer få Liverpool att segla upp till toppen igen.''

Legendaren Kenny Dalglish kommer ta kontroll över Liverpool och gör redan debut i morgondagens FA-Cup match mot Manchester United på Old Trafford.

Henry la till: Vi är glada över att Kenny Dalglish har accepterat att träna laget för söndagens match och för resten av säsongen.

Henry tillade: "Vi är glada att Kenny Dalglish har åtagit sig att gå in och styra laget inför söndagens FA-cupen slips på Old Trafford och för resten av säsongen. Kenny var inte bara en legendarisk fotbollsspelare, han var en av de tre mest framgångsrikaste tränarana - tre jättar. Vi är utomordentligt lyckliga och tacksamma att han har beslutat sig att ta jobbet mitt under en säsong.''

Chairman Tom Werner said: "No one who cares for this great club has been happy with the way this season has unfolded and we have examined options and considered at length what is best for us going forward. Kenny will bring considerable experience to the position and provide management and leadership for the rest of the season."

Erfaren medlem Flaskbottnadgaphalss avatar
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Kommer ni ihåg när Kevin Keegan tog över Newcastle för några säsonger sedan?
    Utan tvivel är man inte riktigt klok

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av Flaskbottnadgaphals Visa inlägg
    Kommer ni ihåg när Kevin Keegan tog över Newcastle för några säsonger sedan?
    Det är de vibbarna jag får över det här, samtidigt som jag nog tycker det är rätt att man gör något åt den här misären.

Erfaren medlem Flaskbottnadgaphalss avatar
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av david_h Visa inlägg
    Det är de vibbarna jag får över det här, samtidigt som jag nog tycker det är rätt att man gör något åt den här misären.
    Även om han inte kommer kunna hjälpa Liverpool sportsligt kommer han väl kunna ena omklädningsrummet och få fansen nöjda. Och just nu är det väl det som Liverpool behöver.
    Utan tvivel är man inte riktigt klok

Reg.datum
    Nov 2005

Standard

Det är så mycket vi behöver just nu.

Standard

Helt rätt att King Kenny tar över. Om det dessutom stämmer att rush och thommo kommer ingå i ledarstaben kan det bli en fin vår
    Spöklikt vit
    i solskens dis

Reg.datum
    Nov 2005

Standard

Vi får verkligen hoppas det.
    Känns bra att Kenny tar över iaf.
    Frågan är bara om det kommer göra en skillnad.
    Kan han väcka ett sovande liverpool?

Standard

Det kan ju inte bli sämre iaf. får Kenny lite pengar att röra sig med är jag övertygad om att vi grejar en Europaplats
    Spöklikt vit
    i solskens dis

Sidan 31 av 39 FörstaFörsta ... 21222324252627282930313233343536373839 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •