Sidan 2 av 6 FörstaFörsta 123456 SistaSista
Resultat 16 till 30 av 76

Ämne: Sofiero!!

  1. #16
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005
    Ort
    stockholm
    Inlägg
    28 180

    Standard

    går man ensam är det bara att glida fram hur långt man vill i stort sätt, om man inte är för snäll. man får knuffas

  2. #17
    Erfaren medlem NewBorns avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    HV71
    Inlägg
    5 794

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    går man ensam är det bara att glida fram hur långt man vill i stort sätt, om man inte är för snäll. man får knuffas
    mm, och dom som gör det knäcker jag näsbenet på. vad är värre än när ett dumbass kommer och ställer sig mitt framför en ..
    meningslösa, menigslöösa

  3. #18
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005
    Ort
    stockholm
    Inlägg
    28 180

    Standard

    äh vadå? sånt får man väl räkna med, man kan inte vänta sig att alla ska stå kvar på sina platser som dom hade från början hela konserten liksom.

  4. #19

    Standard

    Men ändån ifall någon har köat länge så känns det kanske lite fel att tränga sig förbi dom men det är det väl värt. Är väl inte riktigt den personen som knuffar sig fram förbi massa okända människor men ska försöka

  5. #20
    Erfaren medlem NewBorns avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    HV71
    Inlägg
    5 794

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    äh vadå? sånt får man väl räkna med, man kan inte vänta sig att alla ska stå kvar på sina platser som dom hade från början hela konserten liksom.
    fast om man tänker.. "åhå, jag går fram 3 meter.. konserten kommer nog bli mycket bättre om jag gör det. ingen kommer nog bli irriterad eller vilja spöa mig, nej nej.."

    så ni som tränger er och bara avger en svettig lukt och tar massa plats som var ens egen: det finns folk som gärna skulle vilja döda er., så ni vet vad ni gör.
    meningslösa, menigslöösa

  6. #21
    Erfaren medlem Gråbos avatar
    Reg.datum
    Oct 2007
    Ort
    verkligheten
    Inlägg
    5 724

    Standard

    vill man verkligen ha sin plats som man köat för så håller man den, så enkelt är det. det går inte att gå på en konsert och förvänta sig att folk inte ska tränga sig, jag blir så irriterad på folk som klagar på att folk tränger sig men inte ens anstränger sig för att hålla sin plats.

  7. #22
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2002
    Ort
    , , .
    Inlägg
    9 234

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Gråbo Visa inlägg
    vill man verkligen ha sin plats som man köat för så håller man den, så enkelt är det. det går inte att gå på en konsert och förvänta sig att folk inte ska tränga sig, jag blir så irriterad på folk som klagar på att folk tränger sig men inte ens anstränger sig för att hålla sin plats.
    Bravo! håller fullständigt med.

  8. #23

    Standard

    Det är i stort sätt alltid möjligt att tränga sig fram till andra/tredje raden, tror jag. Första raden håller ju alla i sig på, så där brukar det inte gå, även om folk kan försöka...
    genomdimmorna.blogg.se

    08: 31/7.
    10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
    12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.

  9. #24
    Moderator utomjordings avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Ort
    Sweden
    Inlägg
    34 881

    Standard

    Helt okej om man går försiktigt genom folkmassan, tycker jag. Men så finns det vissa idioter som nästan knuffar omkull folk när de tränger sig fram.
    Låt dom komma nu

  10. #25

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av utomjording Visa inlägg
    Helt okej om man går försiktigt genom folkmassan, tycker jag. Men så finns det vissa idioter som nästan knuffar omkull folk när de tränger sig fram.
    Man ska ju såklart försöka vara lite smidig, men nöden har ingen lag. "Min kompis står där framme" kan funka.
    genomdimmorna.blogg.se

    08: 31/7.
    10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
    12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.

  11. #26
    Erfaren medlem NewBorns avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    HV71
    Inlägg
    5 794

    Standard

    ja haaaaarregud. får la hänga med päronen längst bak då. passar väl bättre där.
    meningslösa, menigslöösa

  12. #27
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005
    Ort
    stockholm
    Inlägg
    28 180

    Standard

    ja fast det är lite jobbigt när dom kommer jättestora nazikillar och nästan välter en så man rusar ur folkmassan och märker först efteråt att man står och gråter och skakar för man precis trodde man skulle dö (Y)

  13. #28
    Nybörjare kungs avatar
    Reg.datum
    Mar 2010
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    23

    Standard

    Jag ska på konserten och har aldrig varit på en så ''stor'' konsert med ståplats förr. Jag ska gå själv och vill komma ganska långt fram så jag inte känner mig helt ensam osv. Där framme är det mycket trångt/varmt och sådant? Om tex. det är sånn värme som det varit som sista dagarna så borde det väll vara ganska lätt att svimma ? Eller ?
    Jag har ingen koll på sådant här och tänkte fråga er lite mer erfarna konsertbesökare =)

  14. #29

    Standard

    Något uteställe i Helsingborg som kör något Kent-tema eller liknande den helgen? Eller vilken rock/pop-klubb är att rekommendera?

  15. #30
    Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Spinnargränden/Upendi
    Inlägg
    18 046

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Lovely Little Queen Visa inlägg
    Första raden håller ju alla i sig på, så där brukar det inte gå, även om folk kan försöka...
    det går inte och det är jobbigt med folk som försöker! inse liksom, det blir lite som en sparkstötting på gräs, det gåååår ju inte!
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

Sidan 2 av 6 FörstaFörsta 123456 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •