går man ensam är det bara att glida fram hur långt man vill i stort sätt, om man inte är för snäll. man får knuffas
går man ensam är det bara att glida fram hur långt man vill i stort sätt, om man inte är för snäll. man får knuffas
äh vadå? sånt får man väl räkna med, man kan inte vänta sig att alla ska stå kvar på sina platser som dom hade från början hela konserten liksom.
Men ändån ifall någon har köat länge så känns det kanske lite fel att tränga sig förbi dom men det är det väl värt. Är väl inte riktigt den personen som knuffar sig fram förbi massa okända människor men ska försöka
fast om man tänker.. "åhå, jag går fram 3 meter.. konserten kommer nog bli mycket bättre om jag gör det. ingen kommer nog bli irriterad eller vilja spöa mig, nej nej.."
så ni som tränger er och bara avger en svettig lukt och tar massa plats som var ens egen: det finns folk som gärna skulle vilja döda er., så ni vet vad ni gör.
meningslösa, menigslöösa
vill man verkligen ha sin plats som man köat för så håller man den, så enkelt är det. det går inte att gå på en konsert och förvänta sig att folk inte ska tränga sig, jag blir så irriterad på folk som klagar på att folk tränger sig men inte ens anstränger sig för att hålla sin plats.
Det är i stort sätt alltid möjligt att tränga sig fram till andra/tredje raden, tror jag. Första raden håller ju alla i sig på, så där brukar det inte gå, även om folk kan försöka...
genomdimmorna.blogg.se
08: 31/7.10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.
Helt okej om man går försiktigt genom folkmassan, tycker jag. Men så finns det vissa idioter som nästan knuffar omkull folk när de tränger sig fram.
Låt dom komma nu
genomdimmorna.blogg.se
08: 31/7.10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.
ja haaaaarregud. får la hänga med päronen längst bak då. passar väl bättre där.
meningslösa, menigslöösa
ja fast det är lite jobbigt när dom kommer jättestora nazikillar och nästan välter en så man rusar ur folkmassan och märker först efteråt att man står och gråter och skakar för man precis trodde man skulle dö (Y)
Jag ska på konserten och har aldrig varit på en så ''stor'' konsert med ståplats förr. Jag ska gå själv och vill komma ganska långt fram så jag inte känner mig helt ensam osv. Där framme är det mycket trångt/varmt och sådant? Om tex. det är sånn värme som det varit som sista dagarna så borde det väll vara ganska lätt att svimma ? Eller ?
Jag har ingen koll på sådant här och tänkte fråga er lite mer erfarna konsertbesökare =)
Något uteställe i Helsingborg som kör något Kent-tema eller liknande den helgen? Eller vilken rock/pop-klubb är att rekommendera?