Tack för att ni kommer till vår lilla oas än en gång.. Men var snälla och strunta i den tillåtna volymnivån denna gång Jag börjar skramla till böterna redan i kväll.. Ska bli jäkligt skoj o höra er ännu en lång vår/sommar.. Tack!!
Tack för att ni kommer till vår lilla oas än en gång.. Men var snälla och strunta i den tillåtna volymnivån denna gång Jag börjar skramla till böterna redan i kväll.. Ska bli jäkligt skoj o höra er ännu en lång vår/sommar.. Tack!!
Härligt med en spelning till i sveriges vackraste park.
Det ligger några ord av sanning i det där påståendet.
När Kent och Håkan Hellström spelade på Sofiero samma afton sommaren 2008, då sade Håkan under sin konsert att Sofiero (med dess slott och park) var den vackraste plats som han någonsin hade spelat på. Sedan kontrade Jocke under Kents konsert med något i samma stil. "Om det inte vore för att Håkan redan hade sagt det, så..." o.s.v. Vädligt roligt att höra, för det förtjänar det slottet med sin vackra inramning och park.
Kent + Sofiero, det kan inte annat än att bli ännu en fin sommarkväll.
Dessutom får man ha med egen mat och dryck (även alkohol) in. Picknick!
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Äntligen har jag en bra orsak att besöka Helsingborg som är så fin, har jag hört, så vi ses där då.
Hämtade ut biljetten idag! Lär bli riktigt fint.
Senast redigerat av wewillfall den 2010-05-26 klockan 20:43.
Hade tänkt köpa biljetter , men dom få kentfan-vännerna jag har kan antingen inte eller har dom "inte råd"(bortförklariiiing). Är osäker på om att gå dit själv :/
Biljett, ja. Tiden går, snart bara någon månad kvar.
Kanske lika bra att knalla iväg till ett ATG-ombud någon dag snart, med presentkortet i fickan, och fixa loss en biljett.
Jag går alltid själv på Kentkonserter. Man är ju inte ensam i publikhavet som är som en enda pulserande hoppande klappande kropp!
Believe, and you will find your way...
asså,, orka. ville gå på denna spelningen .. tänkte att familjen kunde ta en liten tripp till Helsingborg,. har liksom aldrig varit där. .. men.. så blev det ju såklart götet istället. älskar göteborg i och för sig.. men kan vara kul att gå någon annanstans än bara gbg och jkpg.. h-borg fick ju klåparen 2008... .. anus.
meningslösa, menigslöösa
Kan meddela att jag nu köpt biljett hur långt innan tror ni man måste vara där för att komma ganska lång fram ?