Sidan 5 av 6 FörstaFörsta 123456 SistaSista
Resultat 61 till 75 av 76

Ämne: Sofiero!!

  1. #61
    Nybörjare
    Reg.datum
    Nov 2007
    Ort
    Norrköping
    Inlägg
    45

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av kung Visa inlägg
    Någon som vet om man får ta med kamera in? Hur har det varit på dom andra spelningarna?
    Jag har alltid med min kompaktkamera och det har aldrig varit några problem. Systemkamera brukar dock inte vara tillåtet även om kontrollen inte alltid funkar för man brukar se folk även med systemkameror.

  2. #62
    Nybörjare kungs avatar
    Reg.datum
    Mar 2010
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    23

    Standard

    Hade tänkt ta med mig vanlig digitalkamera. Men tänk om jag inte skulle få ta med den in? Jag kommer med tåg och buss och har då ingen bil att lägga den i? Kan det vara så att jag ens inte får komma in på konserten då :O?

  3. #63
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2005
    Ort
    göteborg, , Sweden.
    Inlägg
    425

    Standard

    någon som vet hur det brukar vara med parkeringsplatser kring sofiero vid större evenemang, t ex när kent spelade där förra gången..?

  4. #64
    Erfaren medlem NewBorns avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    HV71
    Inlägg
    5 794

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av kung Visa inlägg
    Hade tänkt ta med mig vanlig digitalkamera. Men tänk om jag inte skulle få ta med den in? Jag kommer med tåg och buss och har då ingen bil att lägga den i? Kan det vara så att jag ens inte får komma in på konserten då :O?
    konserten kommer du nog få gå på, men man har ju hört historier om folk som inte får tillbaks sina kameror efter konserten.. om vakten har tagit den i ingången..
    meningslösa, menigslöösa

  5. #65

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av NewBorn Visa inlägg
    konserten kommer du nog få gå på, men man har ju hört historier om folk som inte får tillbaks sina kameror efter konserten.. om vakten har tagit den i ingången..
    . Va, nu vet jag inte ifall jag vågar ta med min kamera. Tänk om jag inte får tillbaka den ifall jag skulle bli tvungen att lämna ifrån mig den

  6. #66
    Medlem
    Reg.datum
    Nov 2006
    Ort
    Jönköping, Sweden
    Inlägg
    154

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av forslund Visa inlägg
    någon som vet hur det brukar vara med parkeringsplatser kring sofiero vid större evenemang, t ex när kent spelade där förra gången..?
    Brukar inte vara något problem. Finns gott om åkrar och annan mark intill som Sofiero använder vid konserter och andra större tillställningar. Brukar kosta några pixies bara, typ 30 spänn.

  7. #67
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2004
    Inlägg
    22 507

    Standard

    Vanliga digitalkameror har väl aldrig varit något problem? Man ser ju hur många sådana som helst på kentkonserter, eller ja på vilka konserter som helst egentligen
    "Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"

  8. #68
    Medlem
    Reg.datum
    Oct 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    338

    Standard

    "Regler som gäller för konsertpubliken
    Tag gärna med picknick men lämna glasflaskor, burkar, grill, fyrverkerier, paraplyer, stolar och husdjur hemma. Filtar att sitta på är trevligt att ha med sig. Det är inte tillåtet att ta med egna stolar till konserter på Sofiero. Egen stol är endst tillåten med läkarintyg. Det finns ett begränsat antal till uthyrning på Sofiero.
    Öl, vin, kaffe, baguetter och lättare förtäring finns att köpa på plats."

    Jag kan verkligen inte tänka mig att man inte får ta med normala, icke-professionella kameror. Annars skulle de ju skrivit något om det här iaf. Och annars har man alltid sockar eller tröjor där man kan dölja en kamera

    Men tror verkligen att man får tar med dem.

  9. #69
    Erfaren medlem NewBorns avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    HV71
    Inlägg
    5 794

    Standard

    ja,, jag menade förståss större systemkameror och den klassen..
    meningslösa, menigslöösa

  10. #70
    Erfaren medlem -hulda-s avatar
    Reg.datum
    Jun 2007
    Ort
    hemma hos mig
    Inlägg
    50 585

    Standard

    Så till mig att jag var tvungen att boka en biljett till trägårn i morgon...
    and goddamn, I don't seem to have learned
    that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)


    & varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
    varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod

  11. #71
    Medlem
    Reg.datum
    Mar 2004
    Inlägg
    1 460

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av -hulda- Visa inlägg
    Så till mig att jag var tvungen att boka en biljett till trägårn i morgon...
    Bra gjort!

    Konserten igår var verkligen helt fantastisk! Mycket bättre än Arvika och nu är jag så himla pepp för ikväll!

  12. #72
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Lite jobbigt att köa från kl 10, att vara den 18e i kön då men precis innan insläpp så är man helt plötsligt typ på plats 30. Undrar vad som hände där...
    Nåja jag kunde i alla fall njuta av konserten, det var en väldigt fin spelning och härligt att man fick höra Ensam lång väg hem för första gången och Sjukhus på den här turnén. Roligt att två andra finländare hamnade bredvid mig på konserten! Saknade de röda fåglarna lite men kul med fyrverkerier, även om det tog en lång tid att fatta vad det var som lät haha.

  13. #73

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kentina Visa inlägg
    Lite jobbigt att köa från kl 10, att vara den 18e i kön då men precis innan insläpp så är man helt plötsligt typ på plats 30. Undrar vad som hände där...
    Nåja jag kunde i alla fall njuta av konserten, det var en väldigt fin spelning och härligt att man fick höra Ensam lång väg hem för första gången och Sjukhus på den här turnén. Roligt att två andra finländare hamnade bredvid mig på konserten! Saknade de röda fåglarna lite men kul med fyrverkerier, även om det tog en lång tid att fatta vad det var som lät haha.
    Fick du inget band?
    genomdimmorna.blogg.se

    08: 31/7.
    10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
    12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.

  14. #74
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Lovely Little Queen Visa inlägg
    Fick du inget band?
    Nej för att vissa, som inte ens förtjänade armband, trängdes förbi mig.
    Men andra raden var okej.

  15. #75

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kentina Visa inlägg
    Nej för att vissa, som inte ens förtjänade armband, trängdes förbi mig.
    Men andra raden var okej.
    Man får vässa armbågarna i sånna situationer : ) Men jag vet massa som inte hade armband som hamnade på första raden, det var ju sjukt lite tryck och folk.
    genomdimmorna.blogg.se

    08: 31/7.
    10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
    12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.

Sidan 5 av 6 FörstaFörsta 123456 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •