Den 17e kommer den alltså.
Kör på...
Den 17e kommer den alltså.
Kör på...
så vad tror ni? radiohit, b-sidor, premiärspelning. kommer den att nå lika stor kommersiell framgång som de senaste singlarna? sätt igång och diskutera
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Titeln känns väldigt kent. Omslaget var riktigt vackert och stilrent till skillnad från gräsliga dojd-släppen.
I'm drowning in time to a desperate beat
då blir det till att skaffa tidningar på fredag då :P
When you can live forever, what do you live for?
Kul att det är en maxisingel!
Senast redigerat av cord den 2007-08-15 klockan 23:24.
Kul att den kommer komma till lund trettio år efter alla andra ställen, håla.
inget.
jag smyger väl in mitt första inlägg på jättelänge, inte haft orken att återaktivera till nya forumet.
gött med singel, och är det bara jag som tycker att omslaget ser grymt bra ut? och namnet är helrätt dessutom
Ni kan skratta om ni vill, Håna oss, Vi rör oss Ni står still...
Vanliga singlar är nog någonting som de flesta band slutat med. Kanske nu även kent. Och maxi... GRYMT!!!
We will never be there my fading friend
Klart det är en maxi! Kent har ju sagt att de aldrig ska släppa singlar som inte innehåller b-sidor och detta har man ju hållit genom åren bortsett från några undantag och då har det ju berott på missar i kommunikationen med skivbolaget.
När det gäller ringsignalen; det intensiva och synthigt pianot känns lovande.... Omslaget var snyggt. Hoppas på många fina Linell-bilder i bookleten till albumet sen.
Senast redigerat av frippe99 den 2007-08-16 klockan 01:16.
I en värld av idioter
last.fm