Sidan 6 av 6 FörstaFörsta 123456
Resultat 76 till 85 av 85

Ämne: Android

Erfaren medlem Oskars avatar
    Reg.datum
    Aug 2002

Standard

Fick uppdaterat till Android 2.1 i veckan. Skillnaden är minimal.

Medlem MrHenkos avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av sofia747 Visa inlägg
    Har nu bestämt mig för att en Sony Ericsson X8 (kan dessutom få den för ca 1500, skitbra). Ska bara försöka bestämma mig för vad jag ska ha för abonnemang nu. Har räknat lite på med Tele2 kompis surf och Telenor Surfa och Tele2 är billigast men har en begränsning på 1 GB per månad. Telenor har ingen begränsning. Kommer man upp i 1 GB? Jag har verkligen ingen koll på alls om det är mycket eller lite när det gäller att surfa på mobilen. Någon som vet?
    Jag ser mig själv som hårdanvändare av min mobil och jag har 1 GB som begränsning på mitt abonnemang (innan det börjar kosta extra). Denna gräns har jag överstigit en enda gång på två år och den månaden hade jag i hög grad använt mobilen som 3G-modem till laptopen. Följaktligen tycker jag absolut att 1 GB per månad räcker.

Erfaren medlem Myrpous avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Har du en iPhone så kan du hämta 7-eleven-appen där ett erbjudande finns som ger dig ett gratis äpple om du visar upp det på en 7-eleven butik.

iPhone 1 Android 0
    Sláinte Mhath!

Erfaren medlem Ett öde värre än dödens avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Myrpou Visa inlägg
    Har du en iPhone så kan du hämta 7-eleven-appen där ett erbjudande finns som ger dig ett gratis äpple om du visar upp det på en 7-eleven butik.

iPhone 1 Android 0
    Hehe, köpa en sådan där dyr apparat och få ett litet äpple

Erfaren medlem Automatvapens avatar
    Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Hade Androidmobiler julkalendern som iPhone förra året där man fick en app varje vecka gratis fram till jul?
    Om inte så är det 2 - 0.
    Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.

kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!

Portfolio:http://www.berntsten.se/

Erfaren medlem fråggs avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Myrpou Visa inlägg

iPhone 1 Android 0
    Ojfan, nu måste jag köpa en iPhone så jag inte missar detta erbjudande :P
    Paula & SID in harmony
    J, V, L <3

Erfaren medlem fråggs avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Äger nu en Samsung Galaxy 5 med Android som OS. Helsött operativssystem
    Paula & SID in harmony
    J, V, L <3

Erfaren medlem Meanys avatar
    Reg.datum
    Sep 2003

Standard

innehar en nexus s, vet ärligt talat inte vilken mobil jag hade föredragit framför den. nackdelarna är väl att den är löjligt jävla dyr, inte har en notification-led och är så äckligt jävla snygg att man liksom inte kan koncentrera sig på dess faktiska potential. som drönare i googles tjänst så är det även festligt att den har googleloggan på baksidan.

seriöst, kolla på den. argument nog.
    bänkarna blev tronerna när narrarna fick kronorna, så buga dig åt kungarna af stan

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av Meany Visa inlägg
    innehar en nexus s, vet ärligt talat inte vilken mobil jag hade föredragit framför den. nackdelarna är väl att den är löjligt jävla dyr, inte har en notification-led och är så äckligt jävla snygg att man liksom inte kan koncentrera sig på dess faktiska potential. som drönare i googles tjänst så är det även festligt att den har googleloggan på baksidan.

seriöst, kolla på den. argument nog.
    Så sjukt sugen på en nexus. Har dock en galaxy som jag har abonnemang på till november.. låter iallafall som att nexus är bra?
    Senast redigerat av kitteh den 2011-04-26 klockan 21:21.

Erfaren medlem Meanys avatar
    Reg.datum
    Sep 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av kitteh Visa inlägg
    Så sjukt sugen på en nexus. Har dock en galaxy som jag har abonnemang på till november.. låter iallafall som att nexus är bra?
    jadå, jag gillar den. fast som sagt, den har ju svagheter. har man redan en vettig androidmobil så är det nog svårt att motivera ett byte rent ekonomiskt. fast har man inga problem med att skriva upp sig för ett abonnemang på ett par år så är det ju lätt motiverat, i och med att det under vissa omständigheter blir mer eller mindre gratis. jag hade exempelvis förmodligen betalat lika mycket även om jag inte var kontraktsbunden till det.

men ja. det är en mycket fin liten mobil.

för övrigt, ni som förespråkar iphone, blir man inte rätt handikappad utan flash på mobilen? saknade det på min förra, och det är faktiskt största förbättringen jag upplever vad gäller internetanvändning. internet i mobil utan flash känns rätt värdelöst. eller har de fixat flashstöd i ios än?
    Senast redigerat av Meany den 2011-04-26 klockan 21:28.
    bänkarna blev tronerna när narrarna fick kronorna, så buga dig åt kungarna af stan

Sidan 6 av 6 FörstaFörsta 123456

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •