jag tycker kent är smart, fin, snygg rock, förlåt, jag vet att det finns en "är kent ett rockband"-tråd, ville bara passa på att säga det när denna tråden var igång, som inte den andra är.
meningslösa, menigslöösa
det beror väl helt och hållet på vad man drar gränserna för rock, pop och poprock-musik. disktuera vart ni drar era gränser så kanske ni kan diskutera vad kent egentligen är för något...
Tror med att det är någon som pyntat sin mobil lite, men telefonen är sagt att komma runt jul. Så det känns lite knepigt att det finns bilder på en kent pyntad mobil som bara finns för typ, "test folk".
Sen tror jag inte att kent verkligen skulle göra något sånt här för att marknadsföra sig själv.. behöver dom ens marknadsföring? Tror nästa alla i sverige vet vilka kent är..
- Kan du göra en 360-kickflip?
- Nemas Problemas!
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
but why...?
men vad håller kent på med egntligen? liksom ringsignal och mobil, allting känns liksom bara fult ju.
one november, spawned a monster in the shape of this child
jag trodde dom var motståndare till sånt här... eller har dom blivit mobilfanatiker?
Förutom det så kommer de som köper någon av Sony Ericssons modeller W580, W660 eller W880 mellan den 10 september och 16 oktober få följande "bonus-material" i sina mobiler:
Kents nya singel "Ingenting"
5 bakgrunder
1 tema
tillgång till exklusivt livematerial
access till bloggen på wap-portalen Max 500
möjligheten att vinna konsertbiljetter till Kents redan utsålda konserter
Livematerial? Är inte det emot allt när det gäller kent?!
- Nemas Problemas!
Kolla vad jag lyckades googla upp:
http://www.newsdesk.se/view/pressrel...albumet-165340
Kent och Roos har gjort uttalande..
- Nemas Problemas!
jag är skitsur, hm kanske mest för att jag nyss köpt ny mobil och inte kommer få den men liksom jag är typ besviken ... ajaaaa kent har förändrats sjukt mycket den här gången... och det är ju både bra och dåligt
Födelsedag den 10 september. Yeah.
*vill ha*
Det är väl inget fel att släppa en speciell kent-mobil,
lr inte om den är så snyggt paketerad å allt iaf.
men livematerial???