Ja pojkar och flickor vad tror ni om det här ryktet?
http://pryl.feber.se/feber/art/27892...sp/?cretcode=0
Ja pojkar och flickor vad tror ni om det här ryktet?
http://pryl.feber.se/feber/art/27892...sp/?cretcode=0
- Kan du göra en 360-kickflip?
- Nemas Problemas!
Haha, ja. Jag behöver ju en ny mobil såå.
.
Haha... det känns lite otroligt, meneeh.. jag berhöver också en ny mobil...
Jag har själv gjort min mobil lite kentigare då jag har konvolutbilden till singeln som bakgrundsbild i min mobil..super nice!...och nu även "Ingenting" som ringsingnal.
Men om man ska återgå till det huvudsakliga ämnet så tror jag inte det blir någon verklighet av detta.Skulle killarna(kent) gå med på detta?
Senast redigerat av Insekten den 2007-09-03 klockan 13:13.
30 maj, 14 juli 2012.
Alltså Prada har gjort det, inte Beckham, men Jocke, Sami, Markus & Martin kanske gör det? yes! me like!
Märket är bra oxå.
mimmi heter jag tralalalala
Smart marknadsföringsknep, det ger ju bandet och nya skivan gratis(?)reklam. Gessle, U2 och ett antal andra band har väl haft liknande saker.
Det är ett försäljningsargument om jag skulle behöva ny telefon, hur stort beror mycket av innehållet.
Det finns väll program där man kan göra teman till mobilen själv, och låtarna kommer man ju köpa endå.Känns väldigt onödligt att köpa en ny mobil om det bara är det som följer med...
Det skulle vara VÄLDIGT olikt kent att göra en sånhär grej. Lika löjligt som U2-iPoden som ingen vill ha.
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
Tror jag inte en sekund på.
Jag kan inte se något fel i att släppa en Kent-mobil. Visst det är en produkt ingen behöver, men det är upp till var och en att avgöra om de vill köpa eller inte.
Kent är ett starkt varumärke, kanske de har börjat inse detta själva?
Jag känner inte någon i Kent, men de flesta människor jag känner har inget emot att tjäna en liten hacka extra utan att behöva lyfta särskilt många fingrar. Dessutom är det gratis(?) marknadsföring av nya skivan.