Trevligt att man planerar att köpa ny mobil då!
Men vad tror ni den kommer kosta?
Den kommer säkert va skit svår att få tag på också?
jag ska köpa W910 när den släpps, jag måste bara göra 3000000 grejer åt mina föräldrar först, så jag tjänar lite money.
Come to the dark side, we have COOKIES!
Jag blev alldeles paff när jag såg nyheten! Det känns fel och så olikt kent att göra en sån här grej.
Jag tänker iaf inte köpa nån telefon.
Låt mig behålla det här Det kan väl jag vara värd
Kom och slå sönder min värld Det är allt jag begär
måste det va en ericsson också? dom går ju bara sönder.
one november, spawned a monster in the shape of this child
Jag tänker köpa singlarna, albumet och jag ska gå på två konserter. Men jag köper aldrig någon jävla mobil, för den som är intresserad.
rbroddmark.tumblr.com
Åhnej, Kent har blivit (lite mer) kommersiella! De har sålt sig till kapitalisternas hemska avgrund. Omagod.
Nej, allvarligt tycker jag inte man ska klaga. Ett perfekt tillfälle för mig som snart måste köpa ny mobil ändå, tur att de inte släppte denna nyhet senare då. Och kul att man får med exklusivt material om man köper Kent-edition. Synd bara att man inte fick med live-materialet på den =(...
Synd att det är en redan i orginalutförandet dyr mobil.
Fast det spelar ju ingen roll för min del.
Stäng din dörr, vi har någonting att reda ut.
Känns jävligt töntigt tycker jag. Ok att man får med lite kentsaker men en limited edition känns ju bara löjligt. Jaja, dom får väl antagligen rätt mycket pengar som dom inte ville tacka nej till.
Jag kommer iaf blunda när jag går förbi telefonen i affären...
Detta är ju exakt lika töntigt som U2-iPoden.
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
Är det inte jävligt knepigt att Live-materialet hänger med på dom flesta walkmantelefonerna men inte på självaste kent-edition..?
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson