det här forumet handlar inte om depeche så det kanske är därför...? förövrigt gjorde ju dom mp3spelare med depeche mode-loggor på som gick sönder efter typ sådär...en månad eller något. haha (off topic, whatever)
det här forumet handlar inte om depeche så det kanske är därför...? förövrigt gjorde ju dom mp3spelare med depeche mode-loggor på som gick sönder efter typ sådär...en månad eller något. haha (off topic, whatever)
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
Fortfarande ingen som tycker det är konstigt att LIVE-MATERIAL följer med en utav telefonerna. Kent, som vart emot allt som heter live, beslutar sig helt plötsligt för att släppa något sorts live-material i en sketen telefon..WTF?!
- Kan du göra en 360-kickflip?
- Nemas Problemas!
Jo, man undrar ju vad det är för nån sorts live-material. Kanske från Turne 19..? Video, mp3..?
Men jag håller med dig, rätt knepigt när dom varit så emot det förut...och när dom väl släpper det så släpper dom det på en telefon där man verkligen får det bästa ljudet...
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
Jag tycker det är en väldigt... jobbig, nyhet. Det är väl roligt på sitt sätt, men samtidigt känns det lite "sellout".
Å andra sidan har det startat en ny tankegång hos mig; är det nu jag ska passa på att byta bort min (förvisso högt älskade) nokia 3510i ? Det är ett svårt beslut, och just idag är jag arg på dem för att släppa en sådan nyhet ner i knät på mig. Usch.
vilken färg har själen älskling?
Göran Zachrisson
Känslan att dom säljer sig går ju inte att undkomma. Däremot tänker jag inte ta till strid i detta moralens krig mellan att sälja sig eller att inte sälja sig. Skit samma.
Men viss kan jag förstå det som roos säger i pressmeddelandet. Dom hakar på utvecklingen. Även om det kanske är lite sent med just mobiltelefonerna.
Fast.. "Kent ser mobiltelefonen som en viktig bärare av musik". Det där tycker jag låter endast löjligt. Det finns många saker som är betydligt "viktigare" bärare utav musik än en mobiltelefon. Mobilen måste väl ändå komma ganska långt ner på den listan.
jag ser det mer som en kul idé, varför inte liksom!
Människor är alltid i behov av ny mobil och Ericsson gör ju alltid bra lurar så ska man nu köpa en ny mobil och kent nya album varför inte slå två flugor i en smäll
lite fundersam dock jag med på det där angående live material :O vad har hänt! :P
Hold on before it's too late
dehär trodde man ju inte :P undrar också vad livematerialet är...
Köp då en skapligt bra ordlista och slå upp ordet.
Eller så kollar du här och får några svar: http://sv.wikipedia.org/wiki/Kommersiell
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
Det kanske nu det är dags att sluta lyssna på kent.
Fan, känns som de börjar göra allt för att sälja.
De föll som alla andra.
Portfolio: www.papercutstudio.tumblr.com
Ha..ha...om detta är sant så förstår jag killarna. Dock så får de räkna med att försvinna från den seriösa musikscenen. Det är inte trovärdig konst att blanda in minst sagt högkapitalistiska företag. Skall Jocke ge sina ord åt ett multinationellt bolag???...låter inte realistiskt.
Alltså jag förstår att man vill släppa något speciellt, men varför ska det vara någonting som kostar några tusenlappar?