they say there's supposed to be three wise men
I've been looking but I have'nt found a single one
-hello saferide![]()
they say there's supposed to be three wise men
I've been looking but I have'nt found a single one
-hello saferide![]()
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
"...verkligen genom ärliga och engagerade försök att som intelligent och logiskt resonemangs tänkande människa, försöka att nå Oskar i Politik tråden och även i andra liknande trådar. Jag beundrar verkligen att du orkade och de är det många fler än jag som gjorde. Men efter att ha sett samma mönster och dansande med andra inte minst med The Plague som ju borde ha hedersomnämnade i tröstlösa försök, i flera år, så måste man liksom veta när de är dags att ge upp ^^"
/tigertindra
http://foto.stilren.se - portfolio
"Sometimes ideas, like men, jump up and say 'Hello'."
Log Lady
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Härom natten vaknade jag av att stina börjader låta och ha sig (hon brukar prata i sömnen).
Hon: duuuuu, juliaaaa?
Jag: ja?
Hon: Det är en sak som jag måste berätta för dig
Jag: okej?
*Lång, lång tystnad*
Hon: jo att man kan ha kaniner som sånadära vakthundar
*Blir tyst och fortsätter sova*
Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någontingVåldsamt klar glider jag över din hud med tankenI bästa fall så kan jag bidra med en känsla
julia: "är mina sex bröstiga i den här?"
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
$ säger:
plague (L)
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
- you realize you will have one serious problem?
- oh yeah...what kind of problem would that be?
- rambo
Knight Rider i morse:
Michael: well, as they say in show business: break a leg!
KITT: or in my case: blow a tyre!
I know it was you Fredo. You broke my heart. You broke my heart!
“It is not only in the mountains of southeastern Mexico that neoliberalism is being resisted. In other regions of Mexico, in Latin America, in the United States and in Canada, in the Europe of the Maastricht Treaty, in Africa, in Asia, and in Oceania, pockets of resistance are multiplying. Each has its own history, its specificities, its similarities, its demands, its struggles, its successes. If humanity wants to survive and improve, its only hope resides in these pockets made up of the excluded, the left-for-dead, the ‘disposable.’”
"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."
"– Det rör sig troligtvis om en ung man. Omständigheter gällande hur han hittades gör att vi inte kan utesluta brott, säger Sofie Österheim, informatör vid Skånepolisen."
troligtvis? smidigt.
Stäng din dörr, vi har någonting att reda ut.