En kompis reflektion:
"Hans liv är som en köttbulle; rund, köttig och jävligt brun", sen visade han denna bilden:
![]()
En kompis reflektion:
"Hans liv är som en köttbulle; rund, köttig och jävligt brun", sen visade han denna bilden:
![]()
Every beat of your drum is wasted
and every song you sing is a fake
and every word is a hesitation
you did it great...
Ang. den ekonomiska krisen i Grekland:
"Det var hemskt synd att vi inte gick med i EMU, då hade vi kunna skitit i att betala skatt och låta nån lättlurad tysk ta hand om notan."
"Kärlek är som en blomma, även den vackraste dör"
"150sidor och hobjävlarna har inte lämnat fylke än..." - Tjejens brorsa som försöker läsa trilogin.
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Senast redigerat av Lovely Little Queen den 2010-03-12 klockan 21:40.
genomdimmorna.blogg.se
08: 31/7.10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Jag vill inte köpa musik
Jag vill lyssna på musik
http://foto.stilren.se - portfolio
"Varför i HELVETE får JAG bara två kycklingvingar?"
- På gränsen till irriterad när jag själv för tredje gången har hämtat mat ute på båtutflykten och alla andra kommer med tallrikar fyllda av kycklingvingar och jag med ynka två TROTS att jag ber om fler av han som står och lassar på.
Haha jo det är sant, men grejen var nu att det var en buffé där man fick ta allt själv UTOM kycklingvingarna, Och när familjen, grannarna vid bordet och random japaner har typ tio små, små kycklingvingar på sina tallrikar så börjar jag undra vad han thailändaren hade emot mig. Fast jag har mina teorier...
*Antingen så såg han att jag gillade Kent och bara "Usch nej, jävla psykfall!".
*Eller så tyckte han att jag var tjock.
*Fast troligast var att jag inte kunde hålla mina ögon öppna då jag var så trött så han trodde att jag inte skulle orka räkna.
Kul att jag diskuterar antalet kycklingvingar jag fick vid lunchen, jättekul!
Dubbelpost:
"Jag vill ha hårdhänt sex med dig till ska vi plocka körsbär i min trädgård"