- hur är det att vara så enormt älskade av både kritiker och fans. får ni inte hybris?
- jo, varje morgon när jag vaknar kan jag känna lite hybris. /sami
- nej, det där är inte hybris, det är någonting annat... haha, har du hybris i fickan eller är du bara glad att se mig? /jocke
ibland undrar jag varför jag aldrig läser alla artiklar med kent jag samlat på mig <3
hahahahahahaha seriöst <3
"folk tror att vi ska vara på ett visst sätt. men så är vi mycket värre, fast åt andra hållet. det är ju som när man ser ett får och tror att det ska bräka och sedan säger det tjenare" /martin
Haha vilken är den sista ifrån? Känner igen det tror jag
When you can live forever, what do you live for?
båda är från samma intervju i city strax innan tillbaka till samtiden släpptes!
Omröstning på Expressen:
"Ska det vara miljörabbat för bilar som går på bensin? Ja eller nej?"
Hahaha ehehehe höhö öööhhh.
Hur menar ni? Jag fattar inte...
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Han: "Tack för din ansökan, vi hör nog av oss."
Jag: "Nog? Du menar att ni inte hör av er?"
Han: "Nej. Det stämmer. Det gör vi inte."
Jag blev ett cv fattigare och han ett koppunderlägg rikare.
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
Min kompis:
"Man är dålig om man tar självmord på sig själv"![]()
So why don't you dance to the music?
Ett utdrag av en kommentar på en artikel i Aftonbladet:
"Jaha? Eller hur..nooot. Varför ligger det så mkt döda katter utmed vägarna då? Har aldrig sett en död hund, så visst. Jag blir rasande över dessa lata kattägare som bara öppnar dörren och skiter i vad katten gör. Vid två tillfällen har jag skrämt iväg okända katter från min balkong. Båda överlevde fallet från tre våningars höjd. Skulle aldrig drömma om att släppa ut min älskade hund(livskamrat) ensam. De är inte skapta att förstå samhällets regler. Så är det bara. Tänk vilket liv det skulle bli om HAN sket i sandlådan?"
Känns som om hon bara bryr dig on SINA katter men alla andra är skitsamma xD
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Jag känner att jag skulle vilja putta ner henne från tredje våningen för att se om hon överlevde, eller bara fick spräckt gomtak, spräckt urin blåsa eller bara bäckenfraktur (något som en skrämd katt mycket väl kan springa en bit med för att sätta sig i säkerhet)![]()
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod