Ämne: Dagens citat

Erfaren medlem NewBorns avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

pappa - "det största vårtecknet här i Hovslätt (byn vi bor i) är när hans brorsa är där hela tiden *pekar på grannen* :O " (han har ett fruktansvärt skratt som låter över hela småland)
    meningslösa, menigslöösa

Erfaren medlem tigertindras avatar
    Reg.datum
    May 2004
    in the deep wood of hva, with the view of a beutiful lake

Standard

Citat Ursprungligen postat av Automatvapen Visa inlägg
    Ja jag hade någon jäääääääääävla idiotkärring idag som bara svängde ut på en 70 - väg utan hänsyn att jag kom i faktiska 70. Så det var ju bara att hänga sig på tutan och tvärbromsa. Sedan låg hon i 50 ungefär som att statuera exempel att det var JAG som gjorde fel. Kärringjävel gå och få dig ett skjut istället för att hålla på att riskera en 22 årings liv. TA DIG I RÖVA!
    du..jag ser det här varje dag...varje fucking dag.

Erfaren medlem Bravorions avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Det är därför man inte ska köra personbil, man ska köra bandvagn eller monstertruck, jag beundrar den som kör ut framför en Leopard II.

http://www.youtube.com/watch?v=H8KLISCMDrk
    "It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius

Erfaren medlem Myrpous avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

"Ni forstör bilden Ryssland, det inte finns dansande björnar i Ryssland"
    Rysk ambassadör om "Tingaling"
    Sláinte Mhath!

Erfaren medlem lollitas avatar
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

"Nån måste man få vara snäll med, tungt att vara så cool hela tiden ju.."
    Hjältar och Hjältinnor stannar kvar 050521 071116 080207 080216 080228 080321 080628 080712 080801 100225 100310 120727 130824 140615

Erfaren medlem Bravorions avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Myrpou Visa inlägg
    "Ni forstör bilden Ryssland, det inte finns dansande björnar i Ryssland"
    Rysk ambassadör om "Tingaling"
    "ni förstör bilden av ryssland"...liksom...om något så kan bilden av dansande björnar göra bilden av ryssland bättre, för den bilden världen har är fan inte fager. Jävlar vilket humorlöst folk. Så spända för att de har en kärnvapenmissil laddad mellan skinkorna verkar det som.
    "It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius

Erfaren medlem Oktjabrjs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Bravorion Visa inlägg
    "ni förstör bilden av ryssland"...liksom...om något så kan bilden av dansande björnar göra bilden av ryssland bättre, för den bilden världen har är fan inte fager. Jävlar vilket humorlöst folk. Så spända för att de har en kärnvapenmissil laddad mellan skinkorna verkar det som.
    Ryske ambassadören har glimten i ögat. För övrigt var det mest positiva reaktioner på gatan i Moskva, när Agenda hade en reporter ute där.
    Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di

Erfaren medlem lollitas avatar
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Nora, i Limpan says:
    haha. jag har ju nykter veka nu
    - lovisa | says:
    nykter vecka
    haha
    bara 5 öl/ dag?
    Nora, i Limpan says:
    hah. något i den stilen
    hha. nej jag är verkligen inte alkis. och du vet att jag typ bara tål 3 öl och så nån shot
    sen är jag glad
    - lovisa | says:
    ja, du har ju överlevt på slattar så
    Nora, i Limpan says:
    hahah. det värsta är att nu kans jag köpa öl för 15 kr , och jag tar ändå slattar
    fy fan vad billig jag är
    Hjältar och Hjältinnor stannar kvar 050521 071116 080207 080216 080228 080321 080628 080712 080801 100225 100310 120727 130824 140615

Erfaren medlem popdrogs avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

"Ska det vara så ska det vara på skånska!"
    When you can live forever, what do you live for?

Medlem Paljetts avatar
    Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Vår franskalärare till en lite stökig elev: Kissa och gå och lägg dig.

Erfaren medlem Oskars avatar
    Reg.datum
    Aug 2002

Standard

"Det här var det sista nya meddelandet. Inga sparade meddelanden. För att lyssna på dina sparade meddelanden tryck 1"

Jamen vad fan, jag hade ju inga sa du precis.

Medlem Paljetts avatar
    Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Oskar Visa inlägg
    "Det här var det sista nya meddelandet. Inga sparade meddelanden. För att lyssna på dina sparade meddelanden tryck 1"

Jamen vad fan, jag hade ju inga sa du precis.
    påminner mig lite om den där hopplösa SL-telefonsvararen som verkligen slumpmässigt chansar en hållplats. helt sjukt!
    man kan t.ex. säga typ "väderkvarn" och rösten ba: Sa du - Medborgarplatsen -?

den fungerar ALDRIG.

Erfaren medlem Automatvapens avatar
    Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Paljett Visa inlägg
    påminner mig lite om den där hopplösa SL-telefonsvararen som verkligen slumpmässigt chansar en hållplats. helt sjukt!

den fungerar ALDRIG.
    Eller Tre's självhjälp:
    "För att vi bättre ska kunna hjälpa dig så ber vi dig att knappa in ditt mobilnr... Det angivna numret finns inte. Försök gärna igen... Det anginva numret finns inte. Försök gärna igen... Hej! Välkommen till Tre. För att vi bätt..."

Men för helvete det är ju mitt nr!!! Det bästa är ändå att du inte har något annat val än att knappa in ditt nr för att komma fram till fakturaavdelningen. Men efter ett par ggr släpper den fram en dock. Fast jag förstår inte hur det går till när man väl kommer förbi helvetesdelen.
    Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.

kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!

Portfolio:http://www.berntsten.se/

Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Paljett Visa inlägg

den fungerar ALDRIG.
    telia har nån liknande grej när man ska säga sitt ärende. jag sa tydligt: jag vill byta operatör
    så svarade den: gäller ditt ärende vår marknadsföring?
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

Medlem Paljetts avatar
    Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Automatvapen Visa inlägg
    Eller Tre's självhjälp:
    "För att vi bättre ska kunna hjälpa dig så ber vi dig att knappa in ditt mobilnr... Det angivna numret finns inte. Försök gärna igen... Det anginva numret finns inte. Försök gärna igen... Hej! Välkommen till Tre. För att vi bätt..."

Men för helvete det är ju mitt nr!!! Det bästa är ändå att du inte har något annat val än att knappa in ditt nr för att komma fram till fakturaavdelningen. Men efter ett par ggr släpper den fram en dock. Fast jag förstår inte hur det går till när man väl kommer förbi helvetesdelen.
    Citat Ursprungligen postat av Felix_Elite Visa inlägg
    telia har nån liknande grej när man ska säga sitt ärende. jag sa tydligt: jag vill byta operatör
    så svarade den: gäller ditt ärende vår marknadsföring?
    tsss.
    till slut blir man ju så arg på den där sabla datarösten, och skriker: Men FATTA nångång?!? Jag vill INTE till Ulriksdal eller Skanstull! Jag vill till ROSENLUNDSGATAN!!
    Rösten: Förlåt, jag uppfattade inte vad du sa. Kan du upprepa hållplatsens namn igen?
    Jag: ROOOSEEENLUUUNDSGAAAATAAAAN!!
    Rösten: Sa du - Räntmästertrappen? - ?

nå, vad har vi lärt oss? Jo, alla som svarar en när man ringer till något förlag är helt puckade.

Sidan 129 av 237 FörstaFörsta ... 2979119120121122123124125126127128129130131132133134135136137138139179229 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •