pappa - "det största vårtecknet här i Hovslätt (byn vi bor i) är när hans brorsa är där hela tiden *pekar på grannen* :O " (han har ett fruktansvärt skratt som låter över hela småland)
pappa - "det största vårtecknet här i Hovslätt (byn vi bor i) är när hans brorsa är där hela tiden *pekar på grannen* :O " (han har ett fruktansvärt skratt som låter över hela småland)
meningslösa, menigslöösa
Det är därför man inte ska köra personbil, man ska köra bandvagn eller monstertruck, jag beundrar den som kör ut framför en Leopard II.
http://www.youtube.com/watch?v=H8KLISCMDrk
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
"Ni forstör bilden Ryssland, det inte finns dansande björnar i Ryssland"
Rysk ambassadör om "Tingaling"
Sláinte Mhath!
"Nån måste man få vara snäll med, tungt att vara så cool hela tiden ju.."
Hjältar och Hjältinnor stannar kvar 050521 071116 080207 080216 080228 080321 080628 080712 080801 100225 100310 120727 130824 140615
"ni förstör bilden av ryssland"...liksom...om något så kan bilden av dansande björnar göra bilden av ryssland bättre, för den bilden världen har är fan inte fager. Jävlar vilket humorlöst folk. Så spända för att de har en kärnvapenmissil laddad mellan skinkorna verkar det som.
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
Nora, i Limpan says:
haha. jag har ju nykter veka nu
- lovisa | says:
nykter vecka
haha
bara 5 öl/ dag?
Nora, i Limpan says:
hah. något i den stilen
hha. nej jag är verkligen inte alkis. och du vet att jag typ bara tål 3 öl och så nån shot
sen är jag glad
- lovisa | says:
ja, du har ju överlevt på slattar så
Nora, i Limpan says:
hahah. det värsta är att nu kans jag köpa öl för 15 kr , och jag tar ändå slattar
fy fan vad billig jag är
Hjältar och Hjältinnor stannar kvar 050521 071116 080207 080216 080228 080321 080628 080712 080801 100225 100310 120727 130824 140615
"Ska det vara så ska det vara på skånska!"
When you can live forever, what do you live for?
Vår franskalärare till en lite stökig elev: Kissa och gå och lägg dig.
"Det här var det sista nya meddelandet. Inga sparade meddelanden. För att lyssna på dina sparade meddelanden tryck 1"
Jamen vad fan, jag hade ju inga sa du precis.
http://foto.stilren.se - portfolio
Eller Tre's självhjälp:
"För att vi bättre ska kunna hjälpa dig så ber vi dig att knappa in ditt mobilnr... Det angivna numret finns inte. Försök gärna igen... Det anginva numret finns inte. Försök gärna igen... Hej! Välkommen till Tre. För att vi bätt..."
Men för helvete det är ju mitt nr!!! Det bästa är ändå att du inte har något annat val än att knappa in ditt nr för att komma fram till fakturaavdelningen. Men efter ett par ggr släpper den fram en dock. Fast jag förstår inte hur det går till när man väl kommer förbi helvetesdelen.
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
tsss.
till slut blir man ju så arg på den där sabla datarösten, och skriker: Men FATTA nångång?!? Jag vill INTE till Ulriksdal eller Skanstull! Jag vill till ROSENLUNDSGATAN!!
Rösten: Förlåt, jag uppfattade inte vad du sa. Kan du upprepa hållplatsens namn igen?
Jag: ROOOSEEENLUUUNDSGAAAATAAAAN!!
Rösten: Sa du - Räntmästertrappen? - ?
nå, vad har vi lärt oss? Jo, alla som svarar en när man ringer till något förlag är helt puckade.