I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
Ida: hade han varit snygg och haft kort hår, så skulle han vara snygg!
du, min vän i livet
Och dessutom, säger piraten, gillar jag kor som fan. Jag brukar gå ut i närmsta hage och ge dem..... maskrosblad???
haha.
Jag har gärna grytet i sandjord.
Creds till sundance_danneMin wombat är närsynt.
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
"Ett bra självförtroende innebär bland annat att man gör något fastän man är rädd."
även om det vore ett normalt straight beteende att ha sex med en nordfinsk matros på en hård brits med dieselmotorernas brutala dån som enda ljudkuliss så skulle jag inte ha det. så jävla straight är jag
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
börjar den släppa lite nu...abstinensen?
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
"Jag är så våt.. Gör det nåt om jag inte kommer på lektionen??"
Ba jobb å schlit, aldri nån fritid
min pappa är allt en rolig begravningsentreprenör
från msn:
jag satt fast två timmar på e 65 i fredags med likbilen för en lastbil hade kört av vägen men jag var ju inte ensam jag hade ju sällskap där bak men hon sa inte så mycket
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
staffan säger:
Du, du har varit väldigt trevlig idag. Jag är så godtrogen att jag förutsätter att du trappat ner på din ironi liksom. Eller så tycker jag bara du är skön
staffan säger:
Det är svårt att avgöra eftersom jag alltid tycker du har någon baktanke i allt du säger :P
staffan säger:
Okej, ärligt, i procent.. Hur mycket mer seriös är du på msn jämfört med bengtforumet