Sidan 5 av 6 FörstaFörsta 123456 SistaSista
Resultat 61 till 75 av 87

Ämne: Uusi levy ja kiertue

  1. #61
    Medlem
    Reg.datum
    Sep 2005
    Ort
    Helsingfors, Finland.
    Inlägg
    273

    Standard

    Olisi kyllä makeeta jos saatais kolmaskin keikka, tosin tuskin ostaisin liput siihen. Odotettavissa on kuitenkin keikkoja keväällä tai kesällä, ja pienen tauon jälkeen tuntuu entistä houkuttelevammalta... Jotenkin käy ruotsalaisia sääliksi kun siellä liput revitään heti käsistä, eikä lisäkeikkoja ole tiedossa. Täälläpäin kuitenkin suurin osa (tosi)faneista on saanut lipun, ja jopa lisäkeikka tiedossa...

    Pimeän syksyn todellinen huippuhetki tiedossa. Kaksi kertaa kent nähty, aivan loistokeikkoja, mutta väitän, että kolmas kerta toden sanoo...

  2. #62
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Kentille kolmas keikka Suomeen! (Kulttuuritalo, tiistaina 6. marraskuuta)
    Liput myyntiin ensi maanantaina, 20. päivä! Silloin kaikki hereillä siis.

    http://www1.ticketservicefinland.fi/...061&CL_ORIGIN=

  3. #63
    Medlem
    Reg.datum
    Sep 2005
    Ort
    Helsingfors, Finland.
    Inlägg
    273

    Standard

    Eli saatinhan se Svenska Dagen keikka sittenkin, tekis niin mieli hankkia liput... Saa nähdä... Makeeta kun nettisivuilla tapahtuu päivittäin jotain, uus sinkku ja kaikkee! Hienoja aikoja eletään...

  4. #64
    Smygare
    Reg.datum
    Aug 2007
    Ort
    Finland
    Inlägg
    3

    Smile

    Eka kerta täällä,ja nyt ihan pihalla..tää vois olla simppelimpi,tai sit pidän tätä vaan niin vaikeena..blondismin vika. Loistavaa Kent tulee Suomeen,ehkä vähän odotin tätä..tai siis odotan et millasia ne on livenä. Ikinä ei voi tietää,onko kulttuuritalolla baaria? No kuitenkin,Terve kaikille Suomen Foorumi edustajille.
    HEJ

    Love Samina

  5. #65
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2005
    Ort
    , , Finland.
    Inlägg
    367

    Standard

    Viimeinenkin keikka näyttää loppuun varatulta... onneksi on liput hankittuna. Vaikkakin vasta tähän viimeiseen ehdin havahtua.

    Millainen paikka se Kulttuuritalo oikein on? Paljonkos sinne seisomakatsomoon mahtuu porukkaa?

  6. #66
    Smygare
    Reg.datum
    Aug 2007
    Ort
    Helsinki, Finland
    Inlägg
    3

    Standard

    No niin näyttää olevan kolmaskin keikka loppuun varattu. Samoin onneksi liput on täällä hankittuna sunnuntaille 4.11.

    Sattumalta kävin Kent.nu-sivuilla perjantaina, kun ensimmäisen konsertin liput tulivat myyntiin, katsomassa onko uudesta levystä jotain uutta. Siellähän oli keikkauutisia! Ja heti samantien Lippupalveluun ja sain seisomapaikat. Mikä mäihä.

    Odotan keikalta paljon. Olen fanittanut Kentia muutaman vuoden, levyt on puhki kuunneltu, mutta en ole nähnyt koskaan livenä. Uusin levy ja sinkku on tietty myös hankittava kun tulee myyntiin ja kuunneltava puhki :-D

  7. #67
    Smygare
    Reg.datum
    Aug 2007
    Ort
    Finland
    Inlägg
    3

    Standard

    Mulla on ilmaisliput kentin kahdelle keikalle, saa nähdä millanen se on. Mä en ole myöskään koskaan nähnyt niitä livenä..En odota mitään,koska en tahdo pettyä Joku teistä kyseli millainen paikka kulttuuritalo on, ja voin kertoa että nimensä veroinen. Se on tarkoitettu johonkin runonlausuntaan..ei rokkikeikyjä varten,et äänentoisto voi olla surkeeta..mutta,mä uskon et ne panee parastaan
    Mä olen varma et HC-Kent fanit ei tule pettymään.

    Uutta levyä odotellessa siis, hyvää syksyn alkua kaikille.

    Love Samina

  8. #68
    Nybörjare
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    oulu, finland
    Inlägg
    11

    Standard

    kulttuuritalon aalto-sali on varmaan paikkana ihan hyvä. akustiikkaa ainakin yleensä kehutaan, ja näyttää tuolla olevan muutakin kuin runonlausuntaa. tilaa on seisomakatsomossa 499 ihmiselle (aika tarkaan laskettu, muuten ) ja istumapaikkoja on 889. kultsan sivuiltahan voi käydä kattelemassa lisää.

    http://www.kulttuuritalo.fi

  9. #69
    Nybörjare
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    oulu, finland
    Inlägg
    11

    Standard

    ai niin.. ja pre-show kaljathan voi kaydä nauttimassa vaikka Kuikassa (Helsinginkatu 32), joka on sopivasti ratikkapysäkinkin lähellä. en tiedä paikan tasosta noin yleensä, mutta hyvin se toimi töiden jälkeen perjantaisin, heh.

  10. #70
    Nybörjare
    Reg.datum
    Aug 2007
    Ort
    Finland
    Inlägg
    21

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av bullerina Visa inlägg
    Siis jos keski-ikäiset naiset käyvät katsomassa keski-ikäisiä miehiä, niin eikö se ole aika luonnollista...

    No ei, pitäähän sitä joka ikäluokan osata käyttäytyä... Luulisi ettei toi kultsa ole mikään kännäyspaikka?
    Niin.. tarkoitin lähinnä sitä käytöspuolta. Mulle on ihan sama vaikka sinne tulisi porukkaa vaunuissa tai rollaatorilla, kunhan eivät kuvittele olevansa maailman napoja Siinä saa toisten keikkafiilikset helposti pilalle kun eturiviin aletaan rynnimään väkisin ihan vaan sen takia kun on "niin siistii sit työpaikalla kehua olleensa rokkikeikalla eturivissä"..

  11. #71
    Smygare
    Reg.datum
    Aug 2007
    Ort
    Finland
    Inlägg
    3

    Standard

    Oletteko menossa johonkin siis ennen keikkaa,istuksiin? käsitin ehkä väärin, mä olen niin innoissani kun täällä oikeesti on suomalaisia. Harmi kun siihen keikkaan on viel niin pitkä aika..joutuu odottelemaan vielä pitkään. Ja levyäkin joutuu odottelemaan :/ Noh,pitää vaan popitella noita vanhempia levyjä sillä aikaa..Te olette varmaan kaikki dikkaroinnu kenttiä pidemän aikaa?

    L.o.v.e Samina

  12. #72
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Mitä mieltä ootte uuden albumin kansikuvasta?

    Mun mielestä aivan mahtavan hieno, hienot värit ja hieno tunnelma, satun pitämään hevosista ja olen aikoinaan harrastanut ratsastusta aktiivisesti monta vuotta. Joten tämä kuva lämmittää siinäkin mielessä sydäntä, hieno hevonenhan se siinä. Ja jostain syystä kuva saa mut ajattelemaan Isoaa ja Hagnesta Hilliä.. Ja Tillbaka till samtiden saattaa olla Kentin paras levy. Pian saamme kuulla!

  13. #73
    Medlem Timos avatar
    Reg.datum
    Feb 2003
    Ort
    Åbo, Finland.
    Inlägg
    266

    Standard

    Joo ihan Isolan fiilis.

    Oli muuten hauska mennä hotelliin Göteborgissa, siellä soi MNS aulabaarissa.
    Ich will
    Ihren Herzschlag kontrollieren

  14. #74
    Medlem astaelinas avatar
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Nyslott, Finland.
    Inlägg
    459

    Standard

    Mielettömän kaunis kansikuva. Ja bändikuvakin on niin rok. Olen ihan hämmentynyt kaikesta tästä viikon nettivapaan (eli ulkomaanmatkan) jälkeen. Mutta siis vain hyvässä mielessä hämmentynyt.
    I play dead and the hurting stops.

  15. #75
    Medlem
    Reg.datum
    Sep 2005
    Ort
    Helsingfors, Finland.
    Inlägg
    273

    Standard

    Kyllä kansi on hieno, niin kuin muutkin ovat sanoneet: tuo mieleen Isolan ja HH:n. Voittaa mennen tullen V&A ja DOJD:in, kunhan sisältö vielä voittaisi DOJDin niin sitten voi hehkuttaa. Hevonen on niin massivisen näköinen, ja se tausta... Viikko sinkkuun ja kuukausi albumiin!

Sidan 5 av 6 FörstaFörsta 123456 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •