Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista
Resultat 31 till 45 av 67

Ämne: Recensioner

  1. #31

    Standard

    Who fucking cares?!

    Ps, det kan du hälsa morsan från mig förresten...
    Senast redigerat av Melancholyman den 2008-10-27 klockan 01:46.
    e=mc2

  2. #32
    Medlem Fjants avatar
    Reg.datum
    Dec 2005
    Ort
    Eskilstuna, , Sweden.
    Inlägg
    465

    Standard

    Såååååååå... Är det någon mer som sett någon mer recension eller?
    Jag gör allt på ren vilja
    Ser du nån så skjut
    Jag står bakom tätt intill
    och jag är bara ljud
    Så jag rör mig som jag vill

  3. #33
    Medlem kostyms avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Trollhättan
    Inlägg
    772

    Standard

    Blev riktigt förbannad när jag läste "recensionen".
    De Marcus Joons var ute efter var enbart att få fram sin mening om kent, få ur sin frustration och inte, vilket han verkar tro att han gjort, recensera en samlingsbox.
    Senast redigerat av kostym den 2008-10-27 klockan 15:40.

  4. #34
    Avstängd användare
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Gothenburg
    Inlägg
    3 038

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Melancholyman Visa inlägg
    Who fucking cares?!

    Ps, det kan du hälsa morsan från mig förresten...

    meddelandet var ju iofs inte till dig, din ärke-fjant

  5. #35

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av StandInSilence Visa inlägg
    meddelandet var ju iofs inte till dig, din ärke-fjant

    Ne men vafan, allt det här snacket. Om dem nu är sellout, du tappar intresset för dem. Låt det bara vara, behövss inte poängteras. Jag är ett stort fan av Infected Mushroom, som många anser har blivit sellouts. Visst jag diggar inte deras nyare alster lika mycket som dem gamla, men inte klagar jag. Jag fortsätter att stötta dem, köpa deras skivor för allt det de tidigare gett mig. Visst, skulle vara klart roligare om dem gjorde psytrance som back in the days. Men så är inte fallet. Att klaga kan aldrig göra något bättre, så det är totalt meningslöst. Konstruktiv kritik ja, men inte klagan. Ingen vill höra den, så håll den för dig själv.

    Tack
    e=mc2

  6. #36
    Erfaren medlem kmbs avatar
    Reg.datum
    Sep 2004
    Ort
    , , .
    Inlägg
    10 546

    Standard

    Johan Lindqvist G-P:s musikkrönikör "försvarar" kent i en krönika. Den verkar tyvärr inte finnas ute på nätet, så jag kan tyvärr inte länka till den. Men det kändes som om det var ett svar på Sonics recension.

  7. #37
    Avstängd användare
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Gothenburg
    Inlägg
    3 038

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Melancholyman Visa inlägg
    Ne men vafan, allt det här snacket. Om dem nu är sellout, du tappar intresset för dem. Låt det bara vara, behövss inte poängteras. Jag är ett stort fan av Infected Mushroom, som många anser har blivit sellouts. Visst jag diggar inte deras nyare alster lika mycket som dem gamla, men inte klagar jag. Jag fortsätter att stötta dem, köpa deras skivor för allt det de tidigare gett mig. Visst, skulle vara klart roligare om dem gjorde psytrance som back in the days. Men så är inte fallet. Att klaga kan aldrig göra något bättre, så det är totalt meningslöst. Konstruktiv kritik ja, men inte klagan. Ingen vill höra den, så håll den för dig själv.

    Tack

    hade du läst vad jag har skrivit innan så har det mest bara varit diverse bitska skämt och inget direkt uttråkande gnäll

  8. #38

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av StandInSilence Visa inlägg
    hade du läst vad jag har skrivit innan så har det mest bara varit diverse bitska skämt och inget direkt uttråkande gnäll

    Mmm, märkte det
    e=mc2

  9. #39
    Nybörjare roger-magnussons avatar
    Reg.datum
    Sep 2008
    Ort
    Åmål
    Inlägg
    15

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av StandInSilence Visa inlägg
    nejnejnej

    jag är den som kallat dig sellout flest ggr här och jag har köpt alla albumen(utom senaste för jag tycker nog bara att typ 3 låtar är direkt bra där)

    1a albumet köpte jag tom av misstag 2 ggr och Isola fick jag köpa ett andra ex av efter att ha repat det första..

    b-side samlingen köpte jag inte själv utan fick i typ julklapp av mamma för massa år sen


    och jo just det..
    kan du hälsa Sami från mig att han är väldigt långt från indie nu?

    mvh
    /PO

    Är du medveten om att du redan har sagt detta?

    Glömmsk eller?

  10. #40
    Avstängd användare
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Gothenburg
    Inlägg
    3 038

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av roger-magnusson Visa inlägg
    Är du medveten om att du redan har sagt detta?

    Glömmsk eller?

    jag trodde jag skrev först i denna tråden..
    sen kollade jag efter inlägget och det fanns inte..

    så jag trodde det inte kommit iväg när jag skrev det och skrev samma grej en gång till i tron att det inte redan stod nånstans här

  11. #41
    Adam K.
    Guest

    Standard

    Svenska dagbladet hade recension imorse.

    5/6.

  12. #42
    Erfaren medlem Sundance_kids avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Mont Clare, Pennsylvania
    Inlägg
    6 690

    Standard

    Upsala nya tidning, UNT, hade också recension imorse och jag tog mig friheten att klippa ut och scanna in den här:


  13. #43
    Erfaren medlem Gustaf-747s avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Hemma
    Inlägg
    13 451

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av kallt kaffe med socker Visa inlägg
    Vem recenserade förresten kentboxen i Sonic? Och en recension borde väl få läggas upp här?
    Det brukar såväl länkas / citeras recensioner som läggas upp inskannade recensioner / artiklar ibland.


    Lite OT, men uttryck som just damp, CP m.m. borde fan i mig vara straffbart att missbruka.
    Riktigt kränkande och respektlöst mot de stackare som råkar lida av t.ex. CP, damp, adhd o.s.v.
    Vadå lider?


  14. #44
    Medlem
    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    , , .
    Inlägg
    131

    Standard

    Många tidningar som recenserar nu. Det blir så väldigt konstigt. Det verkar gå i vågor vad man ska tycka om kent. Runt tiden för V&A så var kent bäst i världen. Nu när de släpper sin samlade produktion 2008 så är de inte särskilt mycket värda och det är väldigt konstigt. Jag kan inte tänka mig att något band i Sverige skulle kunna släppa något så omfattande med så hög kvalitet. DN lät ju tidigare bli att sätta ut sifferbetyg på recensioner. Det borde de fortsatt med. Kents box får en trea AC/DCs nya, som iof är rätt så bra, får en fyra. Kom igen!
    960805, 980204, 980628, 000307, 000309, 000630, 000715, 020712, 020803, 021123, 021206, 050521, 050527, 050528, 050610, 060617, 071116, 071117, 071118, 071119, 080313, 080321, 080322, 080323, 080712, 080801, 100225, 100226, 100227, 100228, 100722, 130824, 140615, 160923

  15. #45
    Adam K.
    Guest

    Standard

    Att folk ens bryr sig om betyg...

    Aftonblaskan gav Sigur Rós konsert på Way out West en 1/5. Blev konserten sämre för mig? Absolut inte!

    Om man bryr sig om betyg, räcker faktiskt Svenska Dagbladets betyg på det mesta.
    Senast redigerat av Adam K. den 2008-10-30 klockan 11:39.

Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •