Sidan 22 av 25 FörstaFörsta ... 1213141516171819202122232425 SistaSista
Resultat 316 till 330 av 369

Ämne: Vad tycker ni om boxen?

  1. #316
    Staffan747
    Guest

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Ett öde värre än döden Visa inlägg
    Jamen om du och jag har ett eget forum så får ju vi också äga det
    Det här är väl fansens forum.

  2. #317
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jan 2009
    Ort
    Solna
    Inlägg
    5 155

    Standard

    Är det bara jag som försöker tänka sig Jocke sittandes framför en dator och typ "Men fan va de gnäller"?

    Undrar om bandet någonsin diskuterar trådar på forumet... Typ:
    Jocke:
    - Sami, har du läst "hot or not-tråden"?
    Sami:
    - Jo... What about it?
    - Men den är ju så underhållande! Ibland så skriver de om mig, och sen svarar de alltid "hot"... Då blir man glad
    - Jahapp...


    "Kärlek är som en blomma, även den vackraste dör"


  3. #318
    Medlem ÖvreGärdtres avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    MALMKÖPING
    Inlägg
    234

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av J.Berg Visa inlägg
    Ja... det är nästan så man hoppas att man blir bbbannad.
    Då kan man äntligen slå sig fri från forumet och skaffa sig ett normalt liv, fyllt av kreativitet som ingen får höra, se, läsa eller ha åsikter om.
    Ni kanske också borde passa på att ta inläggen med en nypa salt.
    Bara för att det inte är fem miljoner smileys och lol inpressat mellan varje ord behöver det inte vara arga farbrorn som sitter framför skärmen.
    Nähe.
    Ja för du "måste" ju in varje dag och ändå se vad alla gökar har skrivit eller hur!!!! E lika dan, har man väl börjat så är det lite svårt att låta bli!!!
    Tror inte du är den där arga sura sörmlänningen som folk vill få dig och de andra till heller, tycker du verkar ha en jäkla bra humor!!!

  4. #319
    Erfaren medlem loveavtrycks avatar
    Reg.datum
    Oct 2007
    Ort
    Isglass
    Inlägg
    10 976

    Standard

    ÖvreGärdtre är du kåt på J.Berg eller?
    på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
    och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt


  5. #320
    Medlem ÖvreGärdtres avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    MALMKÖPING
    Inlägg
    234

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av loveavtryck Visa inlägg
    ÖvreGärdtre är du kåt på J.Berg eller?
    Varför måste man va kåt på någon för att man tycker lika??????
    Det är det väl fler här som gör?!
    Jag avgudar hans musik och gillar absolut det han gör, men kåt vet jag inte!!
    Han har sambo och barn precis som jag, och om man har lite liknande humor är det ju bara kul! Jag har precis samma humor som min Kusin, han är 10 år äldre än jag men jag är inte kåt på han för det!!
    Varför måste man alltid förvränga allt!!!

  6. #321
    Erfaren medlem loveavtrycks avatar
    Reg.datum
    Oct 2007
    Ort
    Isglass
    Inlägg
    10 976

    Standard

    Du tycker inte lika som honom bara för att det är jocke då??? Du hade nog inte vart så på om det vart kent_lover_92 som skrivit precis samma inlägg!!!
    Missbruka utropstecken!!!!
    på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
    och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt


  7. #322
    Medlem ÖvreGärdtres avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    MALMKÖPING
    Inlägg
    234

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av loveavtryck Visa inlägg
    Du tycker inte lika som honom bara för att det är jocke då??? Du hade nog inte vart så på om det vart kent_lover_92 som skrivit precis samma inlägg!!!
    Missbruka utropstecken!!!!
    A ursäkta mina utropstecken jag ska använda punkt hädanefter.
    Tycker du verkar lite trumpen, är det ingen som tycker som du.
    Jag är drygt tio år äldre än du och är inte speciellt bra på att skriva på datorn,
    men en sak kan jag och det är att säga ifrån om det är något jag tycker är fel. Skulle Jocke skriva något jag inte tycker om skulle jag skriva det, men jag menar bara att jag har två ungar och inte så mycket tid att sitta här framför skärmen som ni ungdommar har så det är ju atomatiskt att man i min ålder läser Jockes innlägg först. Det är ju de som är roliga!!!!
    Ursäkta utropstecknen.
    Och sen har man oftast inte tid att läsa så många andras, men nu har jag ju svarat massor på dina innlägg också eller hur.
    Å jag håller inte med Jocke för att jag är kåt på han utan för att man säkert i lite mer vuxen ålder börjar ha något samma åsikter.

  8. #323

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av J.Berg Visa inlägg
    Du kanske borde skaffa sådana däringa läsglasögon?
    Nu för tiden finns det faktiskt sådana som man kan sätta fast bakom öronen.
    Du behöver inte leta upp din flottiga gamla monokel.
    Trötta gamla gubbjävlar som bara gnäller på allt de (inte riktigt) ser, är ju bara underhållande i cirka 4 sekunder.
    Så många fel är det inte.
    Hördudu. Jag är yngre än du med mina 31 år. Dessutom har jag perfekt syn. (Tyvärr. Jag har alltid velat ha glasögon.) Felen i boken är många. Sådetså.
    Vilken tur att jag inte skrev vad jag tyckte om boxens upplägg. Då hade du troligen exploderat. Att (de flesta) låtarna är hur bra som helst visste jag när jag köpte dem första gången, men boxen är ju lite hafsigt sammansatt. En B-sidesamling mitt i allt liksom...

    Demon till Din skugga är riktigt bra. Jag har inte varit så förtjust i den tidigare, men här fick den en ljudbild som föll mig i smaken. Trevligt värre.

    Jag undrar om vi är släkt. Vi bär samma efternamn. Jag har fått mitt efternamn från min farfars styvfar som brukade slå honom. Är ni släkt?

    (Jag tyckte att Joakims inlägg var roligt. Lite överkänsligt sådär.)

  9. #324
    Erfaren medlem loveavtrycks avatar
    Reg.datum
    Oct 2007
    Ort
    Isglass
    Inlägg
    10 976

    Standard

    Ja jag är trumpen för ingen tycker som jag eftersom jag är en vilsen själ som söker negativa reaktioner
    Vadå åsikter? Det enda jocke gjorde var ju att häva ur sig en massa babbel, inte speciellt välgrundade åsikter precis... men visst när man kommer i vuxen ålder kanske det är okej att säga vad man vill till vem som helst
    på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
    och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt


  10. #325
    Medlem ÖvreGärdtres avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    MALMKÖPING
    Inlägg
    234

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av gubbjävel Visa inlägg
    Hördudu. Jag är yngre än du med mina 31 år. Dessutom har jag perfekt syn. (Tyvärr. Jag har alltid velat ha glasögon.) Felen i boken är många. Sådetså.
    Vilken tur att jag inte skrev vad jag tyckte om boxens upplägg. Då hade du troligen exploderat. Att (de flesta) låtarna är hur bra som helst visste jag när jag köpte dem första gången, men boxen är ju lite hafsigt sammansatt. En B-sidesamling mitt i allt liksom...

    Demon till Din skugga är riktigt bra. Jag har inte varit så förtjust i den tidigare, men här fick den en ljudbild som föll mig i smaken. Trevligt värre.

    Jag undrar om vi är släkt. Vi bär samma efternamn. Jag har fått mitt efternamn från min farfars styvfar som brukade slå honom. Är ni släkt?

    (Jag tyckte att Joakims inlägg var roligt. Lite överkänsligt sådär.)
    Vad bra då är det inte bara jag som tycker att vissa saker Jocke skriver är roligt! Trots att det nu var dig han vände sitt känsliga tycke till.
    Mvh ÖvreGärdtre!!

  11. #326
    Medlem ÖvreGärdtres avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    MALMKÖPING
    Inlägg
    234

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av loveavtryck Visa inlägg
    Ja jag är trumpen för ingen tycker som jag eftersom jag är en vilsen själ som söker negativa reaktioner
    Vadå åsikter? Det enda jocke gjorde var ju att häva ur sig en massa babbel, inte speciellt välgrundade åsikter precis... men visst när man kommer i vuxen ålder kanske det är okej att säga vad man vill till vem som helst
    Ja vem som helst, har man hittat hit får man väl tåla lite påhopp. Du påstår ju att man e kåt på en person för man tycker lika!!

  12. #327
    Erfaren medlem loveavtrycks avatar
    Reg.datum
    Oct 2007
    Ort
    Isglass
    Inlägg
    10 976

    Standard

    Påhopp är faktiskt emot forumsreglerna vad jag vet
    på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
    och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt


  13. #328
    Medlem ÖvreGärdtres avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    MALMKÖPING
    Inlägg
    234

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av loveavtryck Visa inlägg
    Påhopp är faktiskt emot forumsreglerna vad jag vet
    Ja ja missförstå mig rätt, vi får väl banna alla påhopp då!! "Irroni" (det vet jag inte ens om jag stavade rätt till) Men då får man inte använda sånna fula ord som att säga att Folk är KÅTA heller!!! Ha det bra nu loveevtryck!! va inte så arg på alla!!!
    God natt och kram!!

  14. #329
    Erfaren medlem loveavtrycks avatar
    Reg.datum
    Oct 2007
    Ort
    Isglass
    Inlägg
    10 976

    Standard

    Okej jag ska försöka dämpa min ilska lite
    på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
    och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt


  15. #330
    Erfaren medlem Sundance_kids avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Mont Clare, Pennsylvania
    Inlägg
    6 690

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av J.Berg Visa inlägg
    Ja... det är nästan så man hoppas att man blir bbbannad.
    Då kan man äntligen slå sig fri från forumet och skaffa sig ett normalt liv, fyllt av kreativitet som ingen får höra, se, läsa eller ha åsikter om.
    Ni kanske också borde passa på att ta inläggen med en nypa salt.
    Bara för att det inte är fem miljoner smileys och lol inpressat mellan varje ord behöver det inte vara arga farbrorn som sitter framför skärmen.
    Nähe.
    Jag, och många med mig, uppskattar att du skriver här.
    Ibland för roliga anekdoter, ibland bara för lite trams.
    Men jag håller med dem som säger att du har lite onödigt aggro-ton i dina inlägg ibland. Man behöver inte vara otrevlig och sedan säga åt någon att ta det med en liten nypa salt. Isåfall kan mobbarna i skolan bara säga det var på skoj, att man kan ta alla ord och knuffar med en nypa salt. Eller USA kan ju förklara för Japan att de får ta de två atombomberna med en nypa salt...

Sidan 22 av 25 FörstaFörsta ... 1213141516171819202122232425 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •