Men va? Biljetterna släpps ju på måndag?
Men va? Biljetterna släpps ju på måndag?
Spöklikt vit
i solskens dis
Nyårslöftet ska oxå till Globen! Det är ju alltid lika härligt att ha en konsert att se fram emot! Kul att många andra oxå fick tag på biljetter! Bollar in en ny fråga, favoritlåt med Depeche Mode just nu?
Jag börjar med: Enjoy the silence
Tröttnar helt enkelt inte, trots att den varit "reklamlåt" och allt...
Just nu är favoritlåten nog kanske "Ghost".
Den är så sjukt jävla bra så det är inte sant tror jag. Och så är den b-sida! Borde finnas på skivan.
Jag har alltid varit förtjust i Depeche modes remixer. Just nu är det "Thin white duke remix" av "Wrong" eller varför inte Japanese Popstars remix av "Peace" här http://www.myspace.com/thejapanesepopstars
Favoritlåten just nu: Corrupt.
Och Ghost.
Senast redigerat av cassis den 2009-08-23 klockan 12:39.
Paying debt to Karma
m83 ska tydligen vara förband i tyskland och england? snälla var det i sverige med
Ja, det vore skojigt! Med M83 Alltså...
ALLT är definitivt bättre än MOTOR...
Biljett till Göteborg fixade min snälla polare i fredags, medans jag själv satt på tåget till sthlm.
Det är bra vänner det!
Känns bra att första konsertbiljetten för nästa år är fixad!
måste juh också få biljett imorn :<
annars känns 2010 inte så kul
Fixade biljetter till Gbg också, men köpte faktiskt sittplatser. Lite variation skadar väl inte
Sitter i kö i 40 minuter och när jag väl kommer fram är ståplatserna slut. Får istället två sittplatser och genomför köpet men när jag ska bekräfta kommer det upp ett meddelande om att det är nåt fel och att jag måste göra om köpet. När jag gjort om allting och köpt två biljetter upptäcker jag sedan på mitt ticnetkonto att det första köpet tydligen genomfördes ändå, så nu sitter jag med 4 biljetter
Spöklikt vit
i solskens dis