Sami har nåt slags poker-face
när han vinkade när dörren på bilen stängdes såg han ut exakt som i vissa intervjuer och sånt jag sett
kan inte förklara riktigt
men det är nåt slags "arbets-ansikte"
Sami har nåt slags poker-face
när han vinkade när dörren på bilen stängdes såg han ut exakt som i vissa intervjuer och sånt jag sett
kan inte förklara riktigt
men det är nåt slags "arbets-ansikte"
jag har disskuterat strippning med medlem ur kent, sexigt värre asså.........
eh aaaa antecknar ni?
var jag moderator här skulle jag låsa tråden och skicka er samtliga en OT-varning med stört!!!
jag var förresten sjukt frestad att räcka fram min sonyericsson mobil till dem och be att få den signerad
Det var säkert därför som Harri hoppade av. Galna gråtande småtjejer kan ge vem som helst psykisk påfrestning. Kan man som band verkligen se fram emot att signera skivor?
I'm drowning in time to a desperate beat
Tänkte fråga vad som i texthäftet är överstruket precis under Generation Ex men det glömdes bort. Ingen annan som frågade? Eller vet?
Tja Kent
Fan vad vi gjorde bort oss. Vi kom och började köa vid 4 och när vi väl kom in så tänkte vi att vi skulle släppa förbi lite folk. För att inte skyfflas förbi alltför fort. Och kanske hinna prata med er. Men när sista personen fått sin signerade skiva och det var vår tur så kollade en Bengansanställd om vi hade kvitto och så, vilket vi hade. I nästan samma andetag skriker han Signeringen är slut!! och vi står som fånar. Jocke vinkar åt oss och säger Hej då och ni försvinner väldigt fort. Det allra dummaste var att jag hade med mig en flaska champagne. Men jag hann inte ge er den och tacka för en underbar skiva. Tacka för hur kören kommer in på Ensammast i Sverige, pianot i LSD, någon? eller hela Elefanter. Ibland får man skylla sig själv men vi var bara sekunder ifrån. Det kändes inte rätt nånstans.
Hoppas vi ses igen!
Mats
Hennes mun är som ett sår
Behövs det fler trådar om signeringarna?
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett