Sidan 7 av 10 FörstaFörsta 12345678910 SistaSista
Resultat 91 till 105 av 136

Ämne: Bengans 16/10 - Vad sades?

  1. #91
    Erfaren medlem The Plagues avatar
    Reg.datum
    May 2002
    Ort
    norrköping
    Inlägg
    7 297

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Beah Visa inlägg
    Plague: Var vad? En gråtande småtjej? Nja, grät gjorde jag, och det hade jag all anledning att göra.
    Ok, så det hade inget med bandet att göra som det först framstod som av StandInSilence?
    "It is impossible to achieve the aim without suffering"

    ---John G. Bennett

  2. #92
    Avstängd användare
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Gothenburg
    Inlägg
    3 038

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av The Plague Visa inlägg
    Ok, så det hade inget med bandet att göra som det först framstod som av StandInSilence?

    jo

    men låt fjortis-fansen lipa
    är väl ingen utom dem själva som har ont av det isf

  3. #93
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Sep 2006
    Ort
    Göteborg, , Sweden.
    Inlägg
    3 585

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av StandInSilence Visa inlägg
    jo

    men låt fjortis-fansen lipa
    är väl ingen utom dem själva som har ont av det isf
    Känner du mig? Nä, just det. Drygt att stå och snacka med min kompis jättemycket och fråga om hennes msn och allt och nu tycka att vi var fjortis-fans. Är man fjortis bara för att man gråter?

  4. #94
    Erfaren medlem popdrogs avatar
    Reg.datum
    Apr 2005
    Ort
    Malmö, Sweden
    Inlägg
    19 279

    Standard

    är det fjortis då om folk gråter på bröllop? de är ju också lyckliga men ack så fjortis. eller?
    When you can live forever, what do you live for?

  5. #95
    Nybörjare
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Sverige, Bohuslän.
    Inlägg
    58

    Standard

    Signeringen var helt underbar. Jag fick tre KK:ar (Kent-kompisar), kramade grabbarna och fick två exemplar signerade. Jag tyckte lite halvt synd om Jocke, haha, den lilla anti-kramaren. xD
    "Sista kramen nu då..." säger han till Lovisa och sedan kommer jag med ett: "Jag har fått signerat men var tvungen att krama er också..." Jocke ler lite avigt och får fram ett: "Men herregud..." och ger mig en lätt kram. Martin tycke dock "Sjääääälvklart!" Hahaha, det var coolt.

    Och jag är fjortis. Jag grät inte. Jag tjöt, flera gånger när Kent antagligen inte hörde. MOTHER FUCKING REVENGE! =D Nu tog jag igen för den missade signeringen 2005. xD Fjortis-stämpla mig bara, jag är den jag är!

  6. #96
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007
    Inlägg
    3 478

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av popdrog Visa inlägg
    är det fjortis då om folk gråter på bröllop? de är ju också lyckliga men ack så fjortis. eller?
    En från forumet sa till mig att ja va fjortis för att ja va nervös när ja skulle på signeringen ... >_< idiot

  7. #97
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007
    Inlägg
    3 478

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Beah Visa inlägg
    Känner du mig? Nä, just det. Drygt att stå och snacka med min kompis jättemycket och fråga om hennes msn och allt och nu tycka att vi var fjortis-fans. Är man fjortis bara för att man gråter?
    SJukt tkr ja med! Ja började också gråta, men ja är ju inte fjortis >_<

  8. #98

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av hejharri Visa inlägg
    Du inser att detta låter lite fånigt, eftersom det var du som startade konversationen OCH frågade efter min msn?
    Ha! Busted.

  9. #99
    Erfaren medlem Rosorochmains avatar
    Reg.datum
    May 2005
    Ort
    Göteborg, Sweden.
    Inlägg
    10 185

    Standard

    Jag var skakis när jag gick ut från Bengans liksom förra gången. Fast man tycker att man har full kontroll på läget så får killarna en att känna sig som en idiot. Allt man säger känns fel.

    Jag frågade Jocke hur de mådde, han sa att de mådde bra, sen frågade han hur jag mådde och jag hann därför inte prata med Sami. Jag sa att jag höll på att få halsfluss och han sa "ja det var ju inte så kul". "Nä" sa jag. Sen sa jag tack. Sen sa jag nåt svamligt till Markus som jag inte minns. Sen gick jag. Sen dog jag litegrann. Sjukt vad töntig man blir i deras närvaro alltså.
    Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någonting
    Våldsamt klar glider jag över din hud med tanken
    I bästa fall så kan jag bidra med en känsla

  10. #100
    Smygare hejharris avatar
    Reg.datum
    Oct 2007
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    2

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av StandInSilence Visa inlägg

    vi pratar en stund med ett gäng på 3-4 små-tjejer som står där
    Du inser att detta låter lite fånigt eftersom det var du som startade konversationen OCH frågade om min msn?
    I am proud to be a part of these days

  11. #101
    Smygare hejharris avatar
    Reg.datum
    Oct 2007
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    2

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Rosorochmain Visa inlägg
    Jag var skakis när jag gick ut från Bengans liksom förra gången. Fast man tycker att man har full kontroll på läget så får killarna en att känna sig som en idiot. Allt man säger känns fel.

    Jag frågade Jocke hur de mådde, han sa att de mådde bra, sen frågade han hur jag mådde och jag hann därför inte prata med Sami. Jag sa att jag höll på att få halsfluss och han sa "ja det var ju inte så kul". "Nä" sa jag. Sen sa jag tack. Sen sa jag nåt svamligt till Markus som jag inte minns. Sen gick jag. Sen dog jag litegrann. Sjukt vad töntig man blir i deras närvaro alltså.
    Verkligen. Jag lyckas aldrig säga något vettigt när jag är på signeringar. Därför brukar det alltid bli så att jag inte säger något alls. Bra va? -.-'
    I am proud to be a part of these days

  12. #102

    Standard

    Här är några foton från Bengans i Göteborg för den som vill ta en titt från lite andra vyer:
    http://www.bengans.se/Kentsignering/Index.htm

  13. #103
    Erfaren medlem Rosorochmains avatar
    Reg.datum
    May 2005
    Ort
    Göteborg, Sweden.
    Inlägg
    10 185

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av hejharri Visa inlägg
    Verkligen. Jag lyckas aldrig säga något vettigt när jag är på signeringar. Därför brukar det alltid bli så att jag inte säger något alls. Bra va? -.-'
    Så blev det för mig förra gången. Man kände sig sjukt jävla pinsam när allt man sa var "hej".
    Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någonting
    Våldsamt klar glider jag över din hud med tanken
    I bästa fall så kan jag bidra med en känsla

  14. #104
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Sep 2006
    Ort
    Göteborg, , Sweden.
    Inlägg
    3 585

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Bengans_Postorder Visa inlägg
    Här är några foton från Bengans i Göteborg för den som vill ta en titt från lite andra vyer:
    http://www.bengans.se/Kentsignering/Index.htm
    Kul för Lovisa att en bild är tagen när hon snackar med dem. :*

  15. #105
    Erfaren medlem checkarins avatar
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Kungsängen, , Sweden.
    Inlägg
    3 493

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Rosorochmain Visa inlägg
    Så blev det för mig förra gången. Man kände sig sjukt jävla pinsam när allt man sa var "hej".
    ja, man tänker alltid på vad man ska säga och hur man ska säga det för att det ska bli bra. men det enda man får fram är: gillar ni pommes m. piffi?
    tragiskt..

Sidan 7 av 10 FörstaFörsta 12345678910 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •