Skrev i skräptråden, men gör det lite mer ingående här.
Vi åkte från perstorp vid kvart i sex ungefär, och var i gbg vid tio. så knallade vi runt lite innan vi tog spårvagnen till bengans. så gick vi in och köpte skivorna, sen ut i kön. vi satt där ett tag, och sen började det regna och då släppte de in oss i butiken istället. där satt vi ett tag, med Jessica som hittade oss, det var jättetrevligt!
klockan var väl typ kvart i fem eller nånting när de kom ut och folk började röra på sig.
Man fick ju bara få sin skiva signerad, så jag blev så besviken när jag inte skulle få min plansch signerad, när jag sett att det var många andra som fått andra saker signerade också. men men, med bookleten så gick vi fram till bordet och sa hej till jocke, och sen sa sami
"Ni var i köpenhamn eller hur? jag känner igen er!"
Martin: Nu har vi träffats nästan varje helg ju!
Jag dog lite.
Sen fick jag ju som sagt inte signerat min plansh.. så vi bestämde oss för att gå in igen efter ett tag. (vi övervägde först att vänta på kentarna utaför och planerade diverse saker med bilden..:P men ändrade oss och gik till kön istället. insläppta blir vi och när vi kommer fram till bordet igen då så säger nån bengasperson "har inte ni varit här innan?" bla bla så vi fick gå ut ur kön igen.
Så ställer jag mig vid roos för jag ville försöka få en bra bild på martin eftersom att jag inte fick det innan, och han bara till mig och tobbe "gå och knöka in er i kön igen där borta" och pekade.
tur eller vadå? sen frågade jag den ena benganspersonen om jag inte (snällla) kunde få min plansh signerad (det går fort, snälla) och sa att det faktiskt var min och tobbes 3 årsdag idag. så ropade han på roos, men han hörde nog inte och så sa han, "ja okejdå lägg upp den"
och jag blev jätteglad, och jocke ritade en bomb som pekade mot hans huvud, och sami bara nåt i stil med "vilken gammal fossil ni grävt fram" och jocke diskuterade hu rmånga år sen det var :P så då blev dagen helt värt det
och martin sa när vi gick föbi honom: "det var inte igår! det var en timme sen, typ!
det finns förresten bilder i min bilddagbok under gårdagens datum!