Sidan 9 av 10 FörstaFörsta 12345678910 SistaSista
Resultat 121 till 135 av 136

Ämne: Bengans 16/10 - Vad sades?

  1. #121
    Avstängd användare
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Gothenburg
    Inlägg
    3 038

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Beah Visa inlägg
    Känner du mig? Nä, just det. Drygt att stå och snacka med min kompis jättemycket och fråga om hennes msn och allt och nu tycka att vi var fjortis-fans. Är man fjortis bara för att man gråter?

    jo fast om du tänker efter så letade jag ju upp ett kvitto och gav din gråtande kompis(hon med baskern) så att ni skulle kunna gå in en gång till och jag skulle kunna dra med min tyska kompis därifrån och slippa stå och frysa



    förresten skrev jag väl inget taskigt om er?


    jag tycker ni var lite roliga och att alltsammans var rätt gulligt

    "hon är jätte-ledsen för hon är jätte-kär i Jocke och får inte gå in en gång till" osv



    ni fick varsin kram innan dom åkte iväg sen va?

    det förtjänade ni ju iaf isf

  2. #122
    Erfaren medlem The Plagues avatar
    Reg.datum
    May 2002
    Ort
    norrköping
    Inlägg
    7 297

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av theonetoblame Visa inlägg
    Kan du inte bara ge dig? Spelar roll vad hon grät för?
    Inte ett jävla skit egentligen, ville bara påpeka likheten med tex darin- och markooliofans.
    "It is impossible to achieve the aim without suffering"

    ---John G. Bennett

  3. #123
    Erfaren medlem The Plagues avatar
    Reg.datum
    May 2002
    Ort
    norrköping
    Inlägg
    7 297

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Beah Visa inlägg
    Som sagt, ge dig. Klart som fan att de var centrala, men vem sa att det bara är centrala händelser/personer/saker/whatever som man kan bli ledsen för?
    Ok, jag fick från början uppfattningen att det hade med personerna i kent att göra eftersom det togs upp i sammanhanget kentsignering. Misstag av mig.
    "It is impossible to achieve the aim without suffering"

    ---John G. Bennett

  4. #124
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Sep 2006
    Ort
    Göteborg, , Sweden.
    Inlägg
    3 585

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av StandInSilence Visa inlägg
    jo fast om du tänker efter så letade jag ju upp ett kvitto och gav din gråtande kompis(hon med baskern) så att ni skulle kunna gå in en gång till och jag skulle kunna dra med min tyska kompis därifrån och slippa stå och frysa



    förresten skrev jag väl inget taskigt om er?


    jag tycker ni var lite roliga och att alltsammans var rätt gulligt

    "hon är jätte-ledsen för hon är jätte-kär i Jocke och får inte gå in en gång till" osv



    ni fick varsin kram innan dom åkte iväg sen va?

    det förtjänade ni ju iaf isf
    Jo, sorry, det var jätteschysst att vi fick kvittot.
    Tyckte att beskrivningen av oss kändes lite.. hånande.
    Och min kompis, "hon med baskern", var snarare ledsen för att hon (som du vet) slängt sitt kvitto så hon inte kom in en andra gång, vi hann inte alls snacka med dem första gången eftersom allting gick så fort och ja.. man blev helt förvirrad och helt plötsligt kom en i personalen och sa "nu får du gå ut här" innan man ens tagit ett kort.

    Jo, vi träffade dem efteråt och jag fick i alla fall krama Sami. Det är ju alltid trevligt.

  5. #125
    Moderator sofia747s avatar
    Reg.datum
    Nov 2002
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    24 349

    Standard

    Okej nu räcker det.
    Kan man inte hålla sig till ämnet så låser vi tråden. Ni ska inte behöva kasta skit på varandra hela tiden. Försök att respektera varandra istället. Tycker ni att det är töntigt att gråta på en signering så tyck det men säg det för fan inte i varenda inlägg. Jag tror alla har fattat poängen.

    Tillbaka till ämnet nu!
    Jag älskar allt hon gör
    Baby jag tror jag är kär
    I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller

    Fortare och fortare för varje andetag
    "Skölj ner rikligt med absint"

  6. #126
    Erfaren medlem The Plagues avatar
    Reg.datum
    May 2002
    Ort
    norrköping
    Inlägg
    7 297

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av StandInSilence Visa inlägg

    "hon är jätte-ledsen för hon är jätte-kär i Jocke och får inte gå in en gång till" osv

    ni fick varsin kram innan dom åkte iväg sen va?
    Hrmf...
    Näe, jag lägger ner det här helt nu.
    "It is impossible to achieve the aim without suffering"

    ---John G. Bennett

  7. #127
    Erfaren medlem The Plagues avatar
    Reg.datum
    May 2002
    Ort
    norrköping
    Inlägg
    7 297

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av sofia747 Visa inlägg
    Okej nu räcker det.
    Kan man inte hålla sig till ämnet så låser vi tråden. Ni ska inte behöva kasta skit på varandra hela tiden. Försök att respektera varandra istället. Tycker ni att det är töntigt att gråta på en signering så tyck det men säg det för fan inte i varenda inlägg. Jag tror alla har fattat poängen.

    Tillbaka till ämnet nu!
    Ämnet som är ännu en signeringstråd. Alltså en tråd om en signering. Inget i den här tråden har innehållit något om albumet Tillbaka till samtiden.
    Visst, ifrågasättande och kritik kan ju ibland misstas för att man kastar skit.
    Dessutom verkar ju vissa saker ibland behöva upprepas på det här forumet efter som läsförståelsen och seriositeten tillåts vara på ungefär på samma nivå som på lunarstorm.
    "It is impossible to achieve the aim without suffering"

    ---John G. Bennett

  8. #128
    Avstängd användare
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Gothenburg
    Inlägg
    3 038

    Standard

    haha och jag fick min halka-singel signerad och en sur kommentar av herr sköld

    jag tänkte iofs toppa det med att ta nåt slags kalsong-grepp på TNS när jag för andra gången såg han där utanför sen men jag var inte riktigt på hugget som jag brukar vara när det gäller såna infall


    jag hade förresten inte stannat kvar utanför om jag inte träffat sofia min tyska halvkonstiga kompis

    vet inte hur länge till hon är i gbg men hon ville ju ta fler kort på er eller era kompisar eller vad det var till sin utställning

    om ni fortfarande vill så kan jag ju skicka er hennes nr så kan ni ju ringa henne själva kanske?

  9. #129
    Avstängd användare
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Gothenburg
    Inlägg
    3 038

    Standard

    jo just jag glömde ju skriva att jag tycker att signeringen på det stora hela var en rätt kul grej


    jag tror aldrig jag varit på en signering utom på bokmässan när jag var
    typ 10 år


    varför har man förresten regeln att bandet bara signerar nya skivan?

    är det för att bengans vill sälja fler ex av just den eller för att bandet själva inte gillar att signera tex gamla singlar?

    det kanske iofs skulle dyka upp för mycket folk om de signerade vad som helst.

  10. #130
    Medlem kentmärkts avatar
    Reg.datum
    Nov 2005
    Ort
    Alingsås, , Sweden.
    Inlägg
    419

    Standard

    Skönt, plague.
    (behöver jag ens förklara att den här tråden understryker varför jag är så sjukt inaktiv dessa dagar?)

    När vakten skulle kolla mitt kvitto så frågade jag om jag inte kunde få autografer på papper istället för på skivan. Han sa "nej". Jag frågade varför. Han gick utan att kolla mitt kvitto.
    Väl framme så sa jag "halloj" till jocke. pratade lite, påpekade en viss grej, han smålog, skrattade till och ritade ett hjärta på skivan.
    sami älskade att han ombads måla självporträtt.
    Martin minns jag inte, men han hade en frasig jacka. plastfolie, typ.
    Markus sa någonting jag inte minns.
    Osv, osv.

    Det var trevligt.
    Ge mig åtminstone musik

    (fruktansvärt inaktiv här dessa dagar)

  11. #131
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Sep 2006
    Ort
    Göteborg, , Sweden.
    Inlägg
    3 585

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av kentmärkt Visa inlägg
    Skönt, plague.
    (behöver jag ens förklara att den här tråden understryker varför jag är så sjukt inaktiv dessa dagar?)

    När vakten skulle kolla mitt kvitto så frågade jag om jag inte kunde få autografer på papper istället för på skivan. Han sa "nej". Jag frågade varför. Han gick utan att kolla mitt kvitto.
    Väl framme så sa jag "halloj" till jocke. pratade lite, påpekade en viss grej, han smålog, skrattade till och ritade ett hjärta på skivan.
    sami älskade att han ombads måla självporträtt.
    Martin minns jag inte, men han hade en frasig jacka. plastfolie, typ.
    Markus sa någonting jag inte minns.
    Osv, osv.

    Det var trevligt.
    Såhär i efterhand tycker jag också det.

  12. #132
    Erfaren medlem kallt kaffe med sockers avatar
    Reg.datum
    May 2002
    Ort
    Sweden
    Inlägg
    38 827

    Thumbs down Ja' va' där 50 h före alla andra å kramade på samis tröja sen...

    Sades det något relevant av intresse på Bengans?
    Alltså intresanta konversationer mellan forumare och kent.

    Det känns som om denna tråd bara är som alla andra ordinära dussintrådar på ämnet signering, d.v.s. en chattande tråd om vem som gjorde vad, hur länge man köade, hur många gånger man kramade vem i kent och fan & hans moster. Sådant skiter de som läser tråden i. Eller i alla fall de personer som vill läsa den utifrån dess ursprungliga syfte, vilket började så bra av trådens skapare. D.v.s:

    Citat Ursprungligen postat av FilipJohansson Visa inlägg

    Skulle vara kul att samla lite foton på och samtal med Kent.

    Kan börja. Frågade lite om det här med Apokalypserna som det pratats om här på forumet en del. Jocke log lite mystiskt och blinkade med ögat. Sami sa glatt; Ja, det är vi det. Frågade också vem som var vilken symbol och frågade Martin om det var han som var korpen. Han sa: "Njäe. Det är jag som är korven."
    Är det någon som inte förstår det där tydliga syftet med denna tråd,
    eller folk vill bara chatta och skryta sönder den med allmän skit ändå?!
    Det finns en (eller det var en underdrift) signeringstråd för allmän skit också.
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

  13. #133
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007
    Inlägg
    3 478

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av kallt kaffe med socker Visa inlägg
    Sades det något relevant av intresse på Bengans?
    Alltså intresanta konversationer mellan forumare och kent.

    Det känns som om denna tråd bara är som alla andra ordinära dussintrådar på ämnet signering, d.v.s. en chattande tråd om vem som gjorde vad, hur länge man köade, hur många gånger man kramade vem i kent och fan & hans moster. Sådant skiter de som läser tråden i. Eller i alla fall de personer som vill läsa den utifrån dess ursprungliga syfte, vilket började så bra av trådens skapare. D.v.s:

    Är det någon som inte förstår det där tydliga syftet med denna tråd,
    eller folk vill bara chatta och skryta sönder den med allmän skit ändå?!
    Det finns en (eller det var en underdrift) signeringstråd för allmän skit också.
    Jo visst förstår ja har redan berättat min historia

  14. #134
    Medlem kentmärkts avatar
    Reg.datum
    Nov 2005
    Ort
    Alingsås, , Sweden.
    Inlägg
    419

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av kallt kaffe med socker Visa inlägg
    Sades det något relevant av intresse på Bengans?
    Alltså intresanta konversationer mellan forumare och kent.

    Det känns som om denna tråd bara är som alla andra ordinära dussintrådar på ämnet signering, d.v.s. en chattande tråd om vem som gjorde vad, hur länge man köade, hur många gånger man kramade vem i kent och fan & hans moster. Sådant skiter de som läser tråden i. Eller i alla fall de personer som vill läsa den utifrån dess ursprungliga syfte, vilket började så bra av trådens skapare. D.v.s:

    Är det någon som inte förstår det där tydliga syftet med denna tråd,
    eller folk vill bara chatta och skryta sönder den med allmän skit ändå?!
    Det finns en (eller det var en underdrift) signeringstråd för allmän skit också.
    Aven du borde fatta att manga tradar blir sjukt OT, att glomma bort dess syfte efter ett tag ar klassiskt.
    Och jag har problem med tagentbordet.
    Ge mig åtminstone musik

    (fruktansvärt inaktiv här dessa dagar)

  15. #135
    Avstängd användare
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Gothenburg
    Inlägg
    3 038

    Standard

    fan vad bitchiga och gnälliga ni är

    vad är probelemet?

Sidan 9 av 10 FörstaFörsta 12345678910 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •