jag har en samsung s500 den har tagit fler konsert få superbra bilder som man kan ha som bakgrund bilder i sin dator sen !!
jag har en samsung s500 den har tagit fler konsert få superbra bilder som man kan ha som bakgrund bilder i sin dator sen !!
En mobilkamera kan dom väll inte ta ??? Om man har digital kamera brukar man väll inte få tabaxs dom ? Men de är ju oftast kamera förbud i globen
"Vad vore jag utan dina andetag ?"
(x) 17/11-07 S-holm
(x) 29/2-08 V-ås
I Helsingfors verkade de inte ta kompaktkamerorna vid dörren men vakterna vinkade friskt ner folk som fotade. Lite trist, men tänkte ändå ta med kamera till Stockholm..
"Min värld" är som gjord för att spelas live!
http://forumet.kent.nu/showthread.php?t=662&page=2
Och så går du ner lite på sidan, så har Henrik skrivit. Eller, först har han citerat, sen under har han skrivit själv.. Jaa, du kommer å se :P
Men liksom, vad händer om vakterna får tag i en som fotar? Blir man utsläng då eller? Själv har jag sittplats, så det blir nog inga superduperbra bilder, men iaf. Och jag tänkte att det är lättare att hitta någon som sitter still än en som hoppar runt, om du fattar vad jag menar :P
dom tar nog bara kameran ifrån dig isåfall tror jag, fast annars kanske dom bara ber dig sluta fota...
Men om Henrik har skrivit här att man får ha kompaktkameror, och sen ber vakterna att de som fotar ska sluta...? Det får jag inte ihop.
henrik vet väl inte allt?