Nu är givetvis den stora frågan för mig som fotointresserad, om det är tillåtet att ha med kameran? Jag vet att det inte var det 2005 under turné 19. Gäller samma regler nu må tro?
Vore jävligt schyst om någon visste och kunde svara.![]()
Nu är givetvis den stora frågan för mig som fotointresserad, om det är tillåtet att ha med kameran? Jag vet att det inte var det 2005 under turné 19. Gäller samma regler nu må tro?
Vore jävligt schyst om någon visste och kunde svara.![]()
jag vill ha dig du är min du är bara min - k ä r l e k
Jag undrar också om det är foto förbud ! Man skulle villja ha lite minnen som inte kostar pengar ..
"Vad vore jag utan dina andetag ?"
(x) 17/11-07 S-holm
(x) 29/2-08 V-ås
Ja, det vore skönt att få veta. (: Kanske vi får reda på det innan konserten åtminstone. Och det värsta som kan hända är att de förvarar kamerorna under tiden då vi ser på konserten. Får väl annars ta med den och hoppas på det bästa!
ser en vakt en kamerablixt mitt i havet så tror jag inte han tänker: :O den dummer'n åker dit! *tar upp megafonen* "DÖ, NU KOMMER DU HIT" men det är om man står mitt i allt som sagt
meningslösa, menigslöösa
Det är inte tillåtet att spela in ljud eller fotografera.
kompakt kamror bruka gå, men systemkamror är så stora gömma en sån :/
Ja! Det är ju klart att du får tillbaka den sen. Men dem är det ju jättelätta att gömma, bara att trycka ned i brallan eller vad som helst. Haha! De kommer inte kroppsvisitera dig direkt. När jag var i Norrköping kollade de bara i väskorna, hittade de någonting så la dem det åt sidan så fick man hämta det sen efteråt. Har för mig att det var så i alla fall.
Men jag äger en kamera i storlek med en systemkamera, så jag får svårt att gömma den. Då kan jag nog glömma att ta med den. Och om du är rädd för att förlora din, då rekommenderar jag dig kanske att inte ta med den heller. You never know! :/
Man borde ju få ha en såndär dum liten dålig kamera som jag har... Skitbilder....
på turné 19 hade folk med sig systemkameror, hur smugglar man in en systemkamera? skulle vara otroligt bra att veta........
Precis. Hur farligt är de med en sugigt dålig kompaktkamera liksom..?
Och, gör det skitmycket om man har blixt på, jag menar, om jag liksom
inte tar skitmycket bilder hela tiden, utan kanske bara några stycken, så
kan det väl inte vara så farligt med blixt, eller?
Har bara varit på Kent en gång innan, och det var på Hultsfred, och där var
det ju utomhus, så där hade ju skitmånga kameror typ...
Senast redigerat av Cheapo den 2007-11-03 klockan 15:27.
hur farligt är det om man får bra bilder då????????????????????