tur att man har en mobil med 3.2 mpix.:P..den kommer ju vakterna inte att ta ifrån mig...sen blir det kanske inte världens bästa bilder...
men är lagom för skrivbordet...
tur att man har en mobil med 3.2 mpix.:P..den kommer ju vakterna inte att ta ifrån mig...sen blir det kanske inte världens bästa bilder...
men är lagom för skrivbordet...
Hur kan ett gott skratt förlänga livet
när tiden går fort när man har roligt?
will do!
hoppas det.
annars blir jag ledsen![]()
Jag hade min kamera på turné 19 och tänker ha den nu i S-holm oxå, det brukar gå bra :P
Har haft den på många konserter. Det bra med en liten kamera![]()
Stanna hos mig Du är allt jag har
Stanna hos mig Du är allt jag har kvar
Om man har kameran i jeansfickan kan det likagärna vara en mobil, och de orkar säkert inte kolla om alla har kamera med sig eller ej ändå...
Jag har alltid med mig kamera på konserter. På turné 19 stod jag längst fram och fotade som bara den och ingen sa nånting. Tror knappt jag visste att det var förbud ens.
Men vill man vara helt säker är det väl bara att vara lite diskret med fotandet. Man behöver ju t.ex inte ha världens största kamera och ha den liggandes överst i väskan om det blir kontroll, eller ta upp den och fråga om det är ok att man tar med den in. Och kommer det en vakt mot en och ser hotfull ut under konserten är det väl bara att nonchalant stoppa kameran i fickan igen.
Med tanke på hur många som har kamera på konsert så skulle de ju få konfrontera säkert halva publiken om det skulle ha nån verkan. Men som sagt, verkar vakterna stränga är det väl bara att stoppa undan kameran.
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Min kamera får nog stanna hemma, vill inte riskera ngt ! Men e det ingen som kan skicka bilder de tagit isånnafall ??
"Vad vore jag utan dina andetag ?"
(x) 17/11-07 S-holm
(x) 29/2-08 V-ås
Min kamera är sönder,displayen funkar inte och den är allmänt cepe, så om de snor den och jag inte får tillbaka den så har jag en anledning till att köpa en ny xD
man kan ju busa lite med vakterna. om man har en stor systemkamera så virar man in den i toalettpapper rätt löst så man inte ser konturerna typ, sen packar man hela väskan med toalettpapper, så börjar dom rota och inser efter en stund att det är nog bara toapapper. fast iofs så varför skulle man göra så uta att ha något där tänker dom la då.. men men,
meningslösa, menigslöösa
Jag funderar seriöst på att vara fejkgravid och gömma kameran i magen.
inget.