Sidan 2 av 6 FörstaFörsta 123456 SistaSista
Resultat 16 till 30 av 81

Ämne: Annexet 17.11 (spoilervarning)

Erfaren medlem Sundance_kids avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Jag var där och såg kent 17/11, bästa jag upplevt i mitt liv. Jättefin låtlista (älskar att de spelade Ansgar och Evelyn) och häftigt med lasershower. Videon till Revolt III var psykad, men passade låten perfekt.

Video på MIDVH har rkl redan postat, bilder kommer upp på min bilddagbok så småningom. Är för uppspelt för att skriva mer nu, men tack kent för kvällens spelning!

Medlem Mangs avatar
    Reg.datum
    Jan 2006

Standard

Ja, Revoltvideon var galen men jag gillade den faktiskt, passade som sagt tempot i låten, snyggt med huvudena som exploderade på slutet också.

Var även skönt att trycket lättade mot slutet av konserten så man kunde dansa lite och få lite luft.

Underbar konsert iaf!! puss på allt

Nybörjare
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Anx Visa inlägg
    Det var faan inte skönt att bli dränkt i skum! Mitt hår blev trassligt och äckligt och jag fick skum i ögat och blä! ...men konfetti är fint
    Varför bry sig om sånt när man är på konsert? Tyckte det var hur härligt som helst. Håret lär ju bli ganska "äckligt" ändå om du valt att stå långt fram, eftersom det blir rätt svettigt där. Så jag tror inte att det är många andra som har nått negativt att säga om skummet. Det var bara en av faktorerna som gjorde spelningen till en av de absolut bästa jag varit på.

Standard

Vad snackar ni om?
    Skumregnet var skitvackert och svalkande!
    Det var ju skönt.
    Jag vaknar intill dig
    med gråten i halsen.

Standard För kort..

Att inte ett av sveriges bästa band kan spela mer än 1,50 min är dåligt. Är grymt besviken, om än det som spelades var bra. Snyggt arrangemang med videos mm. Men som sagt alldelse för kort. Kom igen KENT ni kan bättre!

Medlem Kevlarjeanss avatar
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Längre än 1,5 min spelade de. Definitivt... Uppdaterat min blogg med lite kentskriverier. Kräm.
    "Min värld" är som gjord för att spelas live!

Medlem frippe99s avatar
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard

Det var mern nerv och energi i fredags. Lördagens konsert var dock fullt lika bra men på ett annat sätt. Låtlistan skilde sig ganska mycket mot fredagens och det påverkade naturligtvis helhetsupplevelsen. På det stora hela var det ett mer lugnt och samlat kent som mötte publiken på lördagen jämfört med det hyperladdada kent vi fick se på fredagen. Lördagens spelning var mer ägnad fansen än dussinpubliken: 400 slag och Ansgar & Eevelyn... att kent bryr sig om vad folk önskar för låtar här på forumet är uppenbart. Lördagens spelning var i princip helt felritt framförd. Nu återstår att se om kent kan bjuda nästa spelning i yttrerligar ny skepnad...

Erfaren medlem theonetoblames avatar
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

det var så jävla underbart! ansgar & evelyn samt 400 slag var verkligen oväntat, men riktigt riktigt bra. fyfan vad jag längtar tills i vår!
    http://fyrahundra-slag.bilddagboken.se

har du tänkt på att vi nästan
    aldrig lyfter vår blick från
    marken mot den svarta rymden
    ovanför molnen?

Medlem Pierrens avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Det var allvarligt helt underbart! Kändes som om låtlistan helt helt tillängad mig. Har drömt om 10 minuter och hoppades verkligen att den skulle komma och så gör det! Nej kan inte komma på något dåligt med kvällen och ångrar grymt mycket att jag inte ska se dem någe mer.. Men i vår då jävlar
    du, du, du gör mig hel

Bilddagboken

Medlem Sirbestonens avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

F**N VA BRA DET VAR!!!!! Jag längtar tillbaka. ÅÅÅH jag ville inte att det skulle ta slut!!!!Men dom som stod runt omkring mig måste verkligen ha hatat mig så mycket som jag hoppa och vinka. Jag säger till dom, förlåt.
    Det ligger tomhylsor i parken
    Våra fötter är en meter
    över marken

Medlem Sirbestonens avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av popdrog Visa inlägg
    hörde nåt om en fubbick till brud som fick allting vakterna kastade ut? :P fan vad sur jag hade blivit haha
    ÅH! JAg fick inget och jag stod ändå nästan längst fram.
    Det ligger tomhylsor i parken
    Våra fötter är en meter
    över marken

Erfaren medlem förgätmigejs avatar
    Reg.datum
    Jul 2003

Standard

Älskade kent. Lika bra som vanligt.
    Stod precis i vinddraget av en rökmaskin och ibland var sikten skymd på grund av all dimma men jag var glad ändå. Saknade lite att det inte blev nåt direkt klappklapp - klapp - klappklapp - klapp under Revolt III och Vinternoll2 och att konfettin uteblev. Men kent är håller alltid så hög klass live live så det man klagar på är ju bara petitesser.
    Gulligaste var när Jocke sa "vi älskar er" och när han gjorde ett hjärta med händerna, och det var kul att de spelade Revolt III och 10 minuter.
    Vi ses igen i Göteborg på lördag!
    Senast redigerat av förgätmigej den 2007-11-18 klockan 10:23.
    I can tell by the way you smile, I'm smiling too
    I see myself in you

In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.

Avstängd användare
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Fan va dom var bra!
    hade bra platser.
    Hade bara en skitjobbig tjej bakom mej...men annars var det underbart. Så jävla bra låtlista.

Nybörjare
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Läste igår i forumet om att man såg bra från balkongen. Det var ett riktigt kanontips. Stod med "de mina", snett ovanför, nära scenen. Vilket upplevelse! Såg "hela" scenen, hela tiden. Inget ivägen för korta personer t ex. Dessutom får man en annan upplevelse av ljusshowen därifrån. Den var fantastisk föresten. Men: Jag få måste vara lite elak... Vilka var det som, då 747:s underbara toner klingade ut, gick i tron att det var slut. 10-tals personer skyndade sig mot utgången med jackorna på. Vilken miss!!! Inte pålästa?! Går man på en KENT-konsert så är det väl ingen merit att vara först därifrån eller?! Lite looserkänsla för mig. Sorry!

Nybörjare Sandra_Js avatar
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Började dom spela 20.00 i går med??

Var det ngr problem med att komma upp på balkongen?

Sidan 2 av 6 FörstaFörsta 123456 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •