Sidan 1 av 6 123456 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 81

Ämne: Annexet 17.11 (spoilervarning)

Medlem
    Reg.datum
    May 2002

Standard Annexet 17.11 (spoilervarning)

Nyss hemkommen, gah så bra det var! Bättre än gårdagen, känns som publiken var mer på, grabbarna (ffa jocke) mer på (och gladare). Allt bara var magiskt! Igår var det också bra men jag kan inte riktigt sätta ord på varför jag föredrog dagens spelning, stod nästan exakt på samma plats längst fram fast det skiljde bara 1 m mer mot mitten idag. Kul med "Saker man ser", "Ansgar & Evelyne", "10 minuter (för mig själv)" samt "VinterNoll2" som ej spelades igår (rätta mig om jag har missat ngn låt). Synd att det inte spelades ngt från första plattan.

TUSEN TACK KENT!

ps. jag vet inte hur man använder "spoiler" funktionen, hittar det inte? hjälp tack!
    Senast redigerat av NaTTa den 2007-11-17 klockan 22:15.

Erfaren medlem Anxs avatar
    Reg.datum
    Oct 2002

Standard

Håller med om att det var mer drag och gladare Joakim idag men det är synd om de som missade Nihilisten i går!
    Det är jag som är polisen, det är jag som bestämmer!

Medlem
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Ja jag är glad att jag var där igår annars hade jag varit bitter över den missen.
    Synd också att de skippade "snön" och konfettin.

Medlem
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Recension på konserten i min blogg:

http://midvh.blogspot.com/

Läs gärna (och kommentera gärna).

Medlem
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av NaTTa Visa inlägg
    Nyss hemkommen, gah så bra det var! Bättre än gårdagen, känns som publiken var mer på, grabbarna (ffa jocke) mer på (och gladare). Allt bara var magiskt! Igår var det också bra men jag kan inte riktigt sätta ord på varför jag föredrog dagens spelning, stod nästan exakt på samma plats längst fram fast det skiljde bara 1 m mer mot mitten idag. Kul med "Saker man ser", "Ansgar & Evelyne", "10 minuter (för mig själv)" samt "VinterNoll2" som ej spelades igår (rätta mig om jag har missat ngn låt). Synd att det inte spelades ngt från första plattan.

TUSEN TACK KENT!

ps. jag vet inte hur man använder "spoiler" funktionen, hittar det inte? hjälp tack!
    Även 400 slag istället för Kungen är död...

Medlem
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Malcolm Visa inlägg
    Även 400 slag istället för Kungen är död...
    Just ja, jag kände väl på mig att jag hade missat ngt :P Bra recension (och extremt bra minne som minns ALLT).

Standard

Citat Ursprungligen postat av NaTTa Visa inlägg
    Ja jag är glad att jag var där igår annars hade jag varit bitter över den missen.
    Synd också att de skippade "snön" och konfettin.
    Vad är det för "snö" folk pratar om?=) och på vilken låt är det så?=)
    If only my auntie had bollocks she´d be my uncle...

Nybörjare
    Reg.datum
    Apr 2003

Standard

Fan vad gott att få höra min favoritlåt live igen: 10 minuter för mig själv. Riktigt bra!!!

Erfaren medlem JoakimArringers avatar
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Nicke_85boy Visa inlägg
    Vad är det för "snö" folk pratar om?=) och på vilken låt är det så?=)
    colombus, började typ yra skum från fläktar vid scén eller vad man nu ska säga!
    Jag är rädd att man glömmer, glömmer allt
    Som vi glömde att vi älskade varandra . .

Standard

Citat Ursprungligen postat av JoakimArringer Visa inlägg
    colombus, började typ yra skum från fläktar vid scén eller vad man nu ska säga!
    aha okej=) d lät ju fint kanske=) får väl förhoppningsvis se nästa vecka då=)
    If only my auntie had bollocks she´d be my uncle...

Erfaren medlem JoakimArringers avatar
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

aaah det var fan grymt
    Jag är rädd att man glömmer, glömmer allt
    Som vi glömde att vi älskade varandra . .

Medlem
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard

Var också där igår. Det var jävligt bra igår, men idag så var det fan turné 19 klass (turné 19 var fan magisk :P). Även om gårdagens låtval var grymt så var dagens låtar ännu grymmare med inslag av som tidigare nämnt: 400 slag, 10 minuter, Saker man ser, Ansgar & Evelyne samt Vinternoll2 (credits för Nihilisten, Kungen är död (fan vad bra den lät med omarrangeringen också även om den var suverän redan innan) Pojken med hålet i handen, En timme en minut samt Gravitation igår dock). Fakesnön som kom igår kom inte ikväll, vilket jag är delvis tacksam för eftersom på grund av hur varmt och trångt det är så blir det i längden lite kladdigt att få diskmedel över sig =D. Däremot klagar jag inte över att man fick det i fredags för det var vackert när det kom vid första textraden som innefattar snö i Colombus. Minnet av det försvinner ju inte när man redan upplevt det en gång. De kunde gärna fått köra konfettiregnet igen dock :P

Kvällens personliga extra plus var att jocke uppmärksammade mitt fingerformade hjärta och att jag fångade en av vattenflaskorna han kastade :P

Tack som fan!
    Senast redigerat av henks den 2007-11-18 klockan 00:13.

Medlem 016s avatar
    Reg.datum
    Dec 2002

Standard

Men jag ville ha snö idag med!
    Det var ju sketbra effekt till Columbus, mysfaktor 3000.. okej om man skippade det idag. men konfettin?????
    Det har man väl ändå på alla slut? Den kanske var ur funktion? Eller sket man medvetet i det? Fyy isf.
    En kaktus till den lilla blonda bruden framför som luktade svett och hoppade på mina tår.
    Och han som rökte.

Nu kommer jag somna gott!
    Tack kent!

Erfaren medlem popdrogs avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

hörde nåt om en fubbick till brud som fick allting vakterna kastade ut? :P fan vad sur jag hade blivit haha
    When you can live forever, what do you live for?

Erfaren medlem Anxs avatar
    Reg.datum
    Oct 2002

Standard

Det var faan inte skönt att bli dränkt i skum! Mitt hår blev trassligt och äckligt och jag fick skum i ögat och blä! ...men konfetti är fint
    Det är jag som är polisen, det är jag som bestämmer!

Sidan 1 av 6 123456 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •