Sidan 3 av 6 FörstaFörsta 123456 SistaSista
Resultat 31 till 45 av 81

Ämne: Annexet 17.11 (spoilervarning)

Medlem
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av teacher Visa inlägg
    Läste igår i forumet om att man såg bra från balkongen. Det var ett riktigt kanontips. Stod med "de mina", snett ovanför, nära scenen. Vilket upplevelse! Såg "hela" scenen, hela tiden. Inget ivägen för korta personer t ex. Dessutom får man en annan upplevelse av ljusshowen därifrån. Den var fantastisk föresten. Men: Jag få måste vara lite elak... Vilka var det som, då 747:s underbara toner klingade ut, gick i tron att det var slut. 10-tals personer skyndade sig mot utgången med jackorna på. Vilken miss!!! Inte pålästa?! Går man på en KENT-konsert så är det väl ingen merit att vara först därifrån eller?! Lite looserkänsla för mig. Sorry!
    Skulle ju hem och se Zlatan kompis. Bråttom bråttom.

Nybörjare
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Ja, de gick på 20.00 och då vi kom in vid ca 18.45 var det knappt några alls på balkongen.

Medlem JukkeBerrys avatar
    Reg.datum
    Sep 2002

Standard

Hi, can anybody translate what Jocke was saying when he quoted in German "Die Zweite Heimat" yesterday either before 10 Minuter or Ansgar + Evelyne?

Thanx!

Medlem
    Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av popdrog Visa inlägg
    hörde nåt om en fubbick till brud som fick allting vakterna kastade ut? :P fan vad sur jag hade blivit haha
    jag fick jockes svettarmband. det är fint.

Standard

Igår var det helt grymt, har drömt att jag blev serverad drinkar av jocke inatt... hah...
    17/11 går till historien för mig iaf, har hört att 27/5-05 skulle vara den bästa!?

Idag blire inge mer kent, först på fredag, då ska vi sitta i gbg... HÄRLIG konsert igår, allt gick så jefla fort bara... hoppas verkligen folk som inte sett dem ser dem snarast!!!!!!

"Tack som fan"

"Ni håller Oss vid liv"

Syns i gbg

Standard

Citat Ursprungligen postat av JukkeBerry Visa inlägg
    Hi, can anybody translate what Jocke was saying when he quoted in German "Die Zweite Heimat" yesterday either before 10 Minuter or Ansgar + Evelyne?

Thanx!
    He said he worked as a care for autistic childs for a while, and that he came across "Zweite Heimat" on TV at that time. It had a big inpact on him, especially this loving couple, Ansgar and Evelyne. He said that Ansgar died too early and that Evelyne just cried and cried, and that the song was about them...

Something like that anyhow...

Medlem Kevlarjeanss avatar
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av teacher Visa inlägg
    Vilka var det som, då 747:s underbara toner klingade ut, gick i tron att det var slut. 10-tals personer skyndade sig mot utgången med jackorna på. Vilken miss!!! Inte pålästa?! Går man på en KENT-konsert så är det väl ingen merit att vara först därifrån eller?! Lite looserkänsla för mig. Sorry!
    Jag såg dem också och funderade över det... Men jag tänkte att de kanske har någon sorts protestauktion mot Mannen i den vita hatten, och tycker att 747 borde vara avslutningslåten? Eller att de hade bråttom till fotbollen och en kentkonsert bara var lite uppvärmning. Mycket underligt var det iallafall.
    "Min värld" är som gjord för att spelas live!

Erfaren medlem Anxs avatar
    Reg.datum
    Oct 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sesam Visa inlägg
    Varför bry sig om sånt när man är på konsert? Tyckte det var hur härligt som helst. Håret lär ju bli ganska "äckligt" ändå om du valt att stå långt fram, eftersom det blir rätt svettigt där. Så jag tror inte att det är många andra som har nått negativt att säga om skummet. Det var bara en av faktorerna som gjorde spelningen till en av de absolut bästa jag varit på.
    Det var väldigt stämningsfullt och fint men efterfest var inte att tänka på!
    Det är jag som är polisen, det är jag som bestämmer!

Standard

jag och min kompis fångade första vattenflaskan jocke kastade ut i lördags det var ägande det, som fan. Tyckte förövrigt att låtlistan på lördagen var mycket bättre än den på fredagen. 400 slag och saker man ser var ju bara för underbart.
    [I]Men älskling, vi ska alla en gång dö..[/I]

Medlem hedbergs avatar
    Reg.datum
    May 2003

Standard jockes avslutning...

tyckte det var så magiskt när de kom in igen, för sista gången, och jocke säger: "ja, nu finns det ju bara en låt kvar att spela...", och så kom introt till midvh... det var mäktigt... fast inget slår 747, kvällens bästa, alltid bäst...

Erfaren medlem popdrogs avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av vidvintergatanskant Visa inlägg
    jag fick jockes svettarmband. det är fint.
    åh vad kul! bild?

nej det var en kompis som berättade att en tjej fick det som de kastade ut, eller det var en vakt som tog saker och gav till denna tjejen då :P
    When you can live forever, what do you live for?

Medlem Strautens avatar
    Reg.datum
    Nov 2005

Standard

Ansgar & Evelyne 2 - 0 Berg&Dalvana

Vilket jävla tokryck jag fick när 400slag kom, haha. Lördagen var fan bättre än fredagen, men jag vet inte varför.

- Ni försvårar mitt arbete..

Medlem JukkeBerrys avatar
    Reg.datum
    Sep 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av hebbelito Visa inlägg
    He said he worked as a care for autistic childs for a while, and that he came across "Zweite Heimat" on TV at that time. It had a big inpact on him, especially this loving couple, Ansgar and Evelyne. He said that Ansgar died too early and that Evelyne just cried and cried, and that the song was about them...

Something like that anyhow...
    Cool, thanks a lot!

Erfaren medlem Embelies avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Åh, gårdagen var hundra gånger bättre än fredagen.
    Blogg
    Be sure to wear some flowers in your hair.

Medlem
    Reg.datum
    Dec 2002

Standard

Sjukt bra var gårdagen, men jag säger en sak, fan för att ha på sig långkalsonger på kentkonsert. Det var en obehaglig upplevelse... *skrattar* Det enda negativa var alltså långkallingarna, annars var ju allt bara perfekt. Den konserten går klockrent in på topp tre av alla spelningar jag vart på! Vill gå ikväll och imorgon igen... =/ Vill vill vill!
    Vad vore jag utandina andetag?

Sidan 3 av 6 FörstaFörsta 123456 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •