Ja, de gick på 20.00 och då vi kom in vid ca 18.45 var det knappt några alls på balkongen.
Hi, can anybody translate what Jocke was saying when he quoted in German "Die Zweite Heimat" yesterday either before 10 Minuter or Ansgar + Evelyne?
Thanx!![]()
Igår var det helt grymt, har drömt att jag blev serverad drinkar av jocke inatt... hah...
17/11 går till historien för mig iaf, har hört att 27/5-05 skulle vara den bästa!?
Idag blire inge mer kent, först på fredag, då ska vi sitta i gbg... HÄRLIG konsert igår, allt gick så jefla fort bara... hoppas verkligen folk som inte sett dem ser dem snarast!!!!!!
"Tack som fan"
"Ni håller Oss vid liv"
Syns i gbg
He said he worked as a care for autistic childs for a while, and that he came across "Zweite Heimat" on TV at that time. It had a big inpact on him, especially this loving couple, Ansgar and Evelyne. He said that Ansgar died too early and that Evelyne just cried and cried, and that the song was about them...
Something like that anyhow...
Jag såg dem också och funderade över det... Men jag tänkte att de kanske har någon sorts protestauktion mot Mannen i den vita hatten, och tycker att 747 borde vara avslutningslåten? Eller att de hade bråttom till fotbollen och en kentkonsert bara var lite uppvärmning. Mycket underligt var det iallafall.
"Min värld" är som gjord för att spelas live!
jag och min kompis fångade första vattenflaskan jocke kastade ut i lördagsdet var ägande det, som fan. Tyckte förövrigt att låtlistan på lördagen var mycket bättre än den på fredagen. 400 slag och saker man ser var ju bara för underbart.
[I]Men älskling, vi ska alla en gång dö..[/I]
tyckte det var så magiskt när de kom in igen, för sista gången, och jocke säger: "ja, nu finns det ju bara en låt kvar att spela...", och så kom introt till midvh... det var mäktigt... fast inget slår 747, kvällens bästa, alltid bäst...
Ansgar & Evelyne 2 - 0 Berg&Dalvana
Vilket jävla tokryck jag fick när 400slag kom, haha. Lördagen var fan bättre än fredagen, men jag vet inte varför.
- Ni försvårar mitt arbete..
Åh, gårdagen var hundra gånger bättre än fredagen.
Sjukt bra var gårdagen, men jag säger en sak, fan för att ha på sig långkalsonger på kentkonsert. Det var en obehaglig upplevelse... *skrattar* Det enda negativa var alltså långkallingarna, annars var ju allt bara perfekt. Den konserten går klockrent in på topp tre av alla spelningar jag vart på! Vill gå ikväll och imorgon igen... =/ Vill vill vill!
Vad vore jag utandina andetag?