Välkommen till arkivversionen av Kentforumet!

Detta är en arkiverad och statisk version av Kentforumet så som forumet såg ut den 13 maj 2018 då forumet stängdes. Det går alltså inte att skriva i forumet längre utan den här arkiverade kopian finns bara kvar av nostalgiska och kanske historiska skäl.

Saknar du att skriva i Kentforumet? Kolla då in Facebook-gruppen Kentforumet - Ditt vardagsrum på nätet eller det nya forumet, Kentforumet 2.0.

När Kentforumet stängdes fanns det 26 094 medlemmar som hade gjort 1 153 096 inlägg i 10 524 olika ämnen.

Sidan 5 av 6 FörstaFörsta 123456 SistaSista
Resultat 61 till 75 av 81

Ämne: Annexet 17.11 (spoilervarning)

Nybörjare
    Reg.datum
    May 2005

Standard Grym konsert, lite slö publik...

Efter att ha sett fredags- och söndagslistorna är jag glad över att jag var där på lördagen. Med så få låtar hade jag knappt kunnat välja bättre, även om man givetvis alltid saknar mycket (Våga vara rädd! Sundance Kid!). Men jag håller med om att ni där framför scen kunde haft roligare, det var få gånger man såg hela publikhavet hoppa och vifta på samma gång. Vi stod uppe på högra balkongen (hade korta/gravida med i sällskapet) och där får man ju räkna med att vara ensam om att tokdigga - men nog dansade, viftade och hoppade vi som tokar ändå. ;-)

Vi däruppe var lite oroliga för er längst fram i mitten, ett gäng på ca 10 biffiga killar i 25-30-årsåldern jobbade hårt på att ta sig framåt under spelningens gång (och tog sig också fram väldigt långt). Hoppas ingen behövde må dåligt.

Vill tacka grabbarna för en kanonkväll och ytterligare en kanonskiva!

Kvällens diss går till Globen Star-puben som inte hade Kentöppet efteråt.
    ////
    belöna mig med ny teknik

Erfaren medlem HagnestaHill_s avatar
    Reg.datum
    Feb 2005

Standard

någon som läst någon recension sedan lördagens spelning?
    http://pentonville.pixbox.se
    http://catrinesjodin.blogg.se

Finns det svenskt kaffe på hotellet?

Standard

Citat Ursprungligen postat av HagnestaHill_ Visa inlägg
    Det var en recension i dagens Nerikes allehanda, kan dock inte hitta den på deras hemsida. 4/5 fick dom iaf.
    Spöklikt vit
    i solskens dis

Erfaren medlem Sundance_kids avatar
    Reg.datum
    May 2007

Exclamation

Citat Ursprungligen postat av HagnestaHill_ Visa inlägg
    Har inte läst någon officiell recension, men man kan läsa min recension av spelningen på min blogg: http://superfreedan.blogg.se/1195548...ing_1711_.html

Erfaren medlem Rosorochmains avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Jag undrar om idioten som tog Jockes plektrum ifråm mig och slog mig och bad mig dra åt helvete finns här på forumet.

Citat Ursprungligen postat av 0x000dL Visa inlägg
    Vi däruppe var lite oroliga för er längst fram i mitten, ett gäng på ca 10 biffiga killar i 25-30-årsåldern jobbade hårt på att ta sig framåt under spelningens gång (och tog sig också fram väldigt långt). Hoppas ingen behövde må dåligt.
    Detta låter precis som han och hans kompisar. Märkte att de först inte var bakom oss men mot mitten av spelningen var de helt plötsligt där.
    Senast redigerat av Rosorochmain den 2007-11-20 klockan 17:16.
    Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någonting
    Våldsamt klar glider jag över din hud med tanken
    I bästa fall så kan jag bidra med en känsla

Erfaren medlem crappers avatar
    Reg.datum
    Jun 2004

Standard

vilket jävla sär-_-

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Rosorochmain Visa inlägg
    Jag undrar om idioten som tog Jockes plektrum ifråm mig och slog mig och bad mig dra åt helvete finns här på forumet.
    Det undrade jag med faktiskt. En väldigt trevlig kille att slå en tjej i magen.

Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av hobbelvot Visa inlägg
    Det undrade jag med faktiskt. En väldigt trevlig kille att slå en tjej i magen.
    Mycket vänligt ja. Fattar inte vad det är för problem med biffiga män som inte kan ha en schyst attityd och vara trevliga som alla andra.

Medlem Mangs avatar
    Reg.datum
    Jan 2006

Standard

Mycket vänligt ja. Fattar inte vad det är för problem med biffiga män som inte kan ha en schyst attityd och vara trevliga som alla andra.
    Hur såg de personerna ut? Jag stod typ längst fram och stötte på några hyfsat tunga killar som var oerhört störande och som trängde sig och armbågades. Synd bara att man inte kan göra ett skit, klent byggd som jag är.

Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mang Visa inlägg
    Hur såg de personerna ut? Jag stod typ längst fram och stötte på några hyfsat tunga killar som var oerhört störande och som trängde sig och armbågades. Synd bara att man inte kan göra ett skit, klent byggd som jag är.
    Brunt kort spretigt hår hade en av dem, lite skäggstubb, nån rutig skjorta tror jag. De såg ut att vara i 25-30årsåldern. Var väl fyra pers som jag såg kanske. De var rätt välbyggda också så jag försökte hejda mig från att slå tillbaka eftersom jag förmodligen hade fått mig en rejäl smocka då.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Brunt kort spretigt hår hade en av dem, lite skäggstubb, nån rutig skjorta tror jag. De såg ut att vara i 25-30årsåldern. Var väl fyra pers som jag såg kanske. De var rätt välbyggda också så jag försökte hejda mig från att slå tillbaka eftersom jag förmodligen hade fått mig en rejäl smocka då.
    En av dem hade en betty boop t-tröja på sig.

Medlem Mangs avatar
    Reg.datum
    Jan 2006

Standard

Ah, det var säkert samma. Spelar väl ingen roll egentligen, det var bara oerhört störande i vilket fall.

Medlem
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Hmm.. undrar om det var samma personer som efter spelningen knödde som fan i merchandise-kön? Fick vänta i en kvart på att komma fram och när man väl kom fram så kommer det 3-4 otroligt jobbia killar (precis som ni beskriver dem) och knör som fan.

Var en stackars tjej som inte alls var stor som i princip fick en av dem över sig. Blev så jävla förbannad och gav honom en armbåge i revbenen. Jävla pajasar.

Medlem maxers avatar
    Reg.datum
    Jun 2005

Standard

En ganska kul grej som jag hörde när vi satt på golvet och väntade.. en tjej satt brevid mig och sa "Titta på alla gamlingar som hänger bakom staketet höhö.." hon hade missat mig totalt..

Medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Sjukt bra konserer var det på 16/11 och 17/11 där jag varit där! Utmärkt sound (fastän lite för högt då och då) och en bra utval av låtar samt ett band som var extremt laddad. Tyckte det var positiv också att de hade ganska mycket skillnad på låtlistor mellan dagarna. Vad skönt att få höra Nihilisten live! Jag är väldigt nöjd och det lånade sig verkligen att åka dit från Tyskland. Vi ses ich Köpenhamn:-) Tack Kent för en underbar spelning!

Sidan 5 av 6 FörstaFörsta 123456 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •