Sidan 41 av 165 FörstaFörsta ... 31323334353637383940414243444546474849505191141 ... SistaSista
Resultat 601 till 615 av 2474

Ämne: Vad fick dig att skratta idag?

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

har inte skrattat något idag

Erfaren medlem tigertindras avatar
    Reg.datum
    May 2004
    in the deep wood of hva, with the view of a beutiful lake

Standard

Citat Ursprungligen postat av Automatvapen Visa inlägg
    Du borde posta konversationen!
    min exakta tanke

och vad var de hon var förbannad över?

Erfaren medlem Bravorions avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Men då raderar jag namn osv. För henne tycker jag bara synd om, det var konversationen som var kul (men sen är det ju min humor också. Och jag vill tillägga att på personens profil står det att hon inte tar någon skit och står för allt hon säger för hon är trött på att folk snackar en massa skit) :

Hon
    April 5 at 9:38pm
    Report Message
    hörde av ***** att du snackat med henne om mig. tycker du kan säga det till mig och bete dig som en vuxen istället.
    Du känner inte mig så jag tar inte åt mig, men vill bara meddela att jag tycker det är patetiskt att inte våga stå för det man säger iför personen man talr om.. tack/******

Jag
    April 5 at 11:48pm
    Du får ursäkta mig, men jag har ingen aning om vad du pratar om. Du kan ta mig på mitt ord när jag säger att ogillar jag en person så som du verkar säga att jag tycks ha ogillat dig så säger jag det. För det första så känner jag inte dig, så jag har inga skäl att tala om dig, för det andra så har jag ingen aning om vad det är det jag ska ha pratat med ***** om? Tydligen var det något viktigt eftersom du bemödade dig att leta upp mig på facebook och skälla ut mig utan att ge några konkreta bevis.

Jag
    May 5 at 3:18pm
    Det har gått en månad sen jag skickade svaret till dig. Du har nog varit online sen dess tror jag. Jag gillar inte att bli påhoppad utan bevis, så du som säger att man ska stå för vad man säger och gör, lev som du lär. Det skulle uppskattas. Jag är inte arg eller så, bara halvirriterad. :/

Tack på förhand.

Hon
    May 5 at 4:16pm
    Report Message
    Men du är fan sjuk i huvudet, tror jag svarar folk som ljuger. låt mig va annars polisanmäler jag dig

Hon
    May 5 at 4:44pm
    Report Message
    och så hade alla lovat ***** att lägga ner men du kunde inte hålla det. blockar dig nu

Jag
    Today at 11:26am
    Jag har inte lovat ***** någonting. Och vadå ljuger? :P

Hon
    Today at 1:55pm
    Report Message
    Jag håller mitt löfte till ***** iaf. har pratat med henne idag och lovat att skita i dig så adjö linus och hoppats att du inte fordsätter att vara så naiv.

Jag
    Today at 2:40pm
    Okej, men tack för alla goda skratt då. Du är otrolig. Hälsa ***** om du hör ifrån henne att hon får bestämma sig.

Ja hej då på sig ******, hoppas du inte fortsätter vara så motsägelsefull och aggressiv i framtiden. För det får dig att framstå som en idiot.

Puss.
    "It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius

Erfaren medlem tigertindras avatar
    Reg.datum
    May 2004
    in the deep wood of hva, with the view of a beutiful lake

Standard

hahahahahaha....

Medlem livräddaren Ainas avatar
    Reg.datum
    Apr 2009

Standard

svenskan idag, roliga samtalsämnen (som inte har någonting med svenskan att göra). sedan gick brandlarmet två gånger.
    Senast redigerat av livräddaren Aina den 2009-05-07 klockan 14:39.

Staffan747
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Bravorion Visa inlägg
    Konversation
    Usch, sådär typiskt kärring-jobbig på ett "jag är kärring-jobbig"-sätt. Hatar sånt tjafs.

Standard

Hiphoparen som kallade mig "Jävla luder jag pissar på dig och din brevlåda" när han inte fick en gratis cola.

Staffan747
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av kentpop Visa inlägg
    Hiphoparen som kallade mig "Jävla luder jag pissar på dig och din brevlåda" när han inte fick en gratis cola.
    Hahahahaha! Påminner mig om "Du ska hålla käften fast och suga min kuk"

Standard

Citat Ursprungligen postat av Staffan747 Visa inlägg
    Hahahahaha! Påminner mig om "Du ska hålla käften fast och suga min kuk"

Haha. Jävla IQ-befriade idiot som uttalar sig så.

Staffan747
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av kentpop Visa inlägg
    Haha. Jävla IQ-befriade idiot som uttalar sig så.
    En hiphoppare.

Erfaren medlem Clive_Burrs_grannes avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Staffan747 Visa inlägg
    "Du ska hålla käften fast och suga min kuk"
    Det uttrycket finns numer i mitt vokabulär.
    Jag lovar att använda det vid första bästa tillfälle!

Rebecka95
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av livräddaren Aina Visa inlägg
    svenskan idag, roliga samtalsämnen (som inte har någonting med svenskan att göra). sedan gick brandlarmet två gånger.
    som min skola.
    vår så kallade matpersonal (jag kan laga bättre mat, och det säger mkt)
    har satt igång brandlarmet gånger flera.
    en gång flera gånger på samma dag.
    tillslut trodde ingen på brandlarmet, och tog det riiiiiktigt lugnt vid utrymningen.
    sen går ju tjuvlarmet lite då och då, flera gånger/dag.

Erfaren medlem Bravorions avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

jag fortsätter med resten av mailet som jag skrev på sidan 41. Det verkar vara över nu, vet inte vem som är vinnaren i denna poänglösa diskussion, men roligt har jag.
    Ni får absolut säga precis vad ni tycker, oavsett vems sida ni ställer er på. Min dag kan inte bli så mycket bättre ändå.

Hon
    Today at 2:47pm

Du kan bete dig som en vuxen och prata med henne själv. Och hon väljer inte mellan sina kompisar hon har rätt att vara vän med vem hon vill.
    Shysst att pressa henne

Kul att du säger idiot efter som du är en fet sådan själv.

Jag
    Today at 4:10pm
    Jag vet ärligt inte vad jag tycker om hela situationen. För jag är den som knappt vet varför du ens är arg på mig från början. Nu kan jag förstå att du är det, för nu är jag tillräckligt irriterad för att börja svara som du, men jag har fortfarande inga anledningar att ens bry mig om dig förutom att jag känner mig påhoppad.
    Du, det är inte bara jag som pressar henne. Se på dig själv också. Jag pratade med ***** om det här för en månad sedan, och sedan en gång till idag. Det är inte vad jag kallar att pressa. Och för att vara blockad så kan jag prata en hel jävla massa med dig obehindrat verkar det som. Och det är jag på ett sätt glad för, annars vore det här en sorglig diskussion.

Det är kul att du har så mycket självförtroende att du inte ser dina brister, verkligen stort grattis till dig, men här borta gillar jag motiverade argument och bevis.

Jag frågar igen, när har jag snackat skit om dig, och vad har jag sagt? För tro mig, om du inte kommer med bevis, då har du just gett mig skäl att snacka skit. Du kan väl trösta dig med att jag inte hoppar på folk jag inte känner antar jag.

Kram. (ingen puss denna gång)

Hon
    Today at 5:35pm

du kan säga och skriva vad du vill. ***** har inget ont sagt om mig, jag litar på henne, det kanske du borde göra också. Du har verkligen stora problem. Inte ens råd att behålla sin bostad. MISSLYCKAD

Jag
    Today at 5:49pm
    Haha, vet inte vad du hört, men jag hade två månader kvar på kontraktet, jag flyttade ut först och främst för att hyresvärdensgrabb blev dumpad och bostadslös. Det kändes som en bra grej att göra då. Och ja, jag hade inte råd att betala lägenheten, men jag pluggade då, för TVÅ ÅR sedan, har du råd att bo i en trea på 1050 kronor i månaden? I så fall vill jag veta vart. Vad vill du med personliga påhopp? Är det slut på ord? Det här börjar bli fånigt.

Jag litar på henne mer än jag litar på dig, vi kan lämna det där för det går inte att jämföra. Det har inte med ***** att göra längre, det handlar om dig och mig nu.

Tycker fortfarande det är roligt att du inte kan besvara ursprungsfrågan jag ställt om och om igen.
    Vad är det jag har sagt till becca om dig? När har jag sagt det?

Nu får du varken en kram eller en puss, för nu är du bara otrevlig.

Hon
    Today at 5:50pm

har polisanmält dig för ofredande nu. hej då
    "It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius

Adam K.
    Guest

Standard

Vilket rikspucko om det är som du säger, att du faktiskt inte har pratat illa om denna människa. Vad säger din kompis då? Är hon på din eller hennes sida?

Erfaren medlem Jagos avatar
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

1.37 och en sisådär 20 sekunder framåt i det här klippet:

http://www.youtube.com/watch?v=zFNet...eature=related
    Mr Orange

Sidan 41 av 165 FörstaFörsta ... 31323334353637383940414243444546474849505191141 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •