När jag såg mig själv i spegeln och upptäckte vad jag hade på mig:
Leopardmönstrad topp
Leopardmönstrade gråa tights
Leopardmönstrade tofflor
När jag såg mig själv i spegeln och upptäckte vad jag hade på mig:
Leopardmönstrad topp
Leopardmönstrade gråa tights
Leopardmönstrade tofflor
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Det som verkligen fick mig att skratta idag var att Automatvapen blev blockad från Facebook pga överanvändning. xD
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
Klockan är någonstans mellan 14.00 och 14.25 och jag är lagom trött efter flera timmar i källaren på jobbet. Sådär trött så att det mesta är roligt.
Vi pratar om olika sätt att dö på, då en jag jobbar med säger: "Jag läste i tidningen om en kille som blev dödad av en valsnopp"
Skrattet gick inte på några sätt att hejda. Stackars kille men alltså. Haha
When you can live forever, what do you live for?
Blockad och blockad. Jag är bannad under en viss tid från att använda mailen... Vette fan vad det beror på. Det var ju de andra som skrev. Jag öppnade bara för att kolla xD Har skrivit till Facebook nu iaf och frågat vad fan det är frågan om...
Här är meddelandet iaf:
Senast redigerat av Automatvapen den 2009-03-19 klockan 18:19.
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Min kusin, han är 5 år och galet söt.
Jag står och provar kläder inne på mitt rum, han slår upp dörren för att visa mig en teckning han gjort men när han upptäcker att jag bara har byxor och bh på mig blir han helt stum och stirrar på mina bröst. Sedan tittar han storögt in i mina ögon och springer därifrån.
Efter maten idag så kommer de hem till oss (ska sova här) och ropar till mig och ber mig komma, jag frågar vad han vill och han skriker: Jag vill ha farlikorv!
Mjaa =)
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Jag blev bannad från facebook för att jag inte var med i ett network
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någontingVåldsamt klar glider jag över din hud med tankenI bästa fall så kan jag bidra med en känsla
Sláinte Mhath!
Vi satt i matsalen och prata om va man skulle göra om man kunde göra sig osynlig... jag skratta så tårarna spruta. tillsist spåra det ur totalt och vi satt bara o titta konstigt på varann...![]()