Gud va vacker den är. Blev tvärlugn av att titta på den.
Gud va vacker den är. Blev tvärlugn av att titta på den.
"Det hjärtat är fullt av talar munnen."
snygg i början och slutet med det oranga ljuset. men jag tycker de blinkande gröna ljusen är generation ex. det är inte columbusstil på det.
passar fan inte till låten. intetsägande. skärpning!
förresten blir jag alltid ledsen när jag inte får se hetingarna själva...=(
ja det ovanstående var min första reaktion. nu i efterhand tkr jag det var lite töntigt skrivet, men jag låter det vara kvar ändå.
den är väl fin, på några sätt, men jag känner att de inte nådde ända fram för mig. de hade kunnat göra så mkt med den här fantastiska låten. då ingentingvideon var så grym blir jag lite besviken..
Senast redigerat av Gråbo den 2007-12-15 klockan 17:16.
Vill flytta till Stockholm! igen igen igen.
Senast redigerat av Timo den 2007-12-17 klockan 18:55.
Ich will
Ihren Herzschlag kontrollieren
Kent va ju inte me i videon, bah, bummer =/
Ambitiös dock
Is this the real life? Is this just fantasy?
Jag gillar inte stilen så mkt på TTS videorna än så länge i alla fall. Tycker att dom har varit intetsägande FÖR MIG iaf än så länge. Man vill ju t.ex. se bandet, dessutom så tycker jag inte helt enkelt att dom tilltalar mig som dom tidigare vidzen har gjort
ND 2010!
jag tycker helt tvärt om...trött på alla videos där 1 person ska stå i fokus och leva ut alla känslor...jag tycker den här är GRYM...löven och ljuset och hela kameravinklen är...bäst...äntligen lyckades de förmedla känslan inte bara i ord, musik, sång utan även via video...älsklingar...den som ni använt er av att producera denna video med...använd denne person många många fler gånger...resultatet är helt magnifikt! konst när den är som bäst! fan...ni är så jävla grymma...
och sorry för labyrint grejen...trodde ingen kunde ta mig seriöst vid det här laget
Nu har jag sett den ännu mer.
Och Början/Slutet är det väldigt fina bilder.
MEN.... Folkvimlet? Varför?
Jag tycker det blir trååååkigt bara.
Jaja, första gången jag är lite besviken på kent ungefär.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Man venter liksom på noe mer som ikke kommer, det kjennes bare som en video noen har satt sammen mens kent var på turne. Jeg liker å se mer av bandet i videoene, det er nesten eneste gangen man ser dem utenom på turne da. Jeg liker videoene til Max500, Vinternoll2 og Den döda vinkeln. Og Ingenting.
Och jag känner en sån lättnad när musiken går på igen...
Nu har jag sett den ett par ggr och tycker faktiskt att den är rätt bra ändå.
...Svarta tysta tårar...
Så jävla snygg,
men jag hade önskat att den var lite ljusare, iallafall i slutet av videon.
Liksom "stockholm vaknar långsamt".
Den var vacker, men jag ville se jocke. Hoppades att han skulle vara med i slutet iallfall, men icke.
Jag vaknar intill dig
med gråten i halsen.
Ett skellefteå-baserat regi/producent-kollektiv verkar det som.
De har regisserat två av Lalehs videor och blev nominerade för en amerikansk grammis för videon till "Writing on the Walls” med Underoath 2006.
Deras jättespännande hemsida.
Det var det jag orkade leta fram, konstigt nog nämns inte Columbus-videon på deras hemsida... De kanske inte är stolta?