Jävligt snygg video! Är helnöjd med den!
Jävligt snygg video! Är helnöjd med den!
Dom hette nå jävla Angst eller skit-dåligt mår jag...
Dom små, små orden är svåra ord
Jag får ju inte lov att länka till min egen version av Columbus på youtube, men jag satte ihop scener från TV4:s Labyrint med låten, då de gav mig samma känsla.
Jag tycker det är ett ganska trist klimat för redigerare, gillar man att klippa film så vill man varken göra musik eller filma, utan är intresserad av att kombinera olika element för att se vilket resultat det ger.
Cult of Lunas - Leave me here är en annan skön video
http://youtube.com/watch?v=j6vv6CKtRWY
Senast redigerat av sojkino den 2007-12-18 klockan 12:27.
Hur kan ett gott skratt förlänga livet
när tiden går fort när man har roligt?
Jag är rätt besviken på videon. Rätt tråkig, och så. Känns som om dem stressat ihop den. Men aja, det är min åsikt
nya videon är F A N T A S T I S K andam berg är världshistoriens bästa videoregissör. orden finns inte för att beskriva
I morse träffade jag en intressant snubbe från solna som hade grym hemlängtan och som blev helt lyrisk när han hade sett Columbusvideon på sitt hotellrum här i kiruna....varför han valde mig (av alla människor på stan) att prata med en halvtimma kring 5-6 på morgonen vet jag inte.
Senast redigerat av Midvinterhatt den 2007-12-21 klockan 09:16.
Alla har vi fastnat hos nån någonstans
Kommer alltid att tänka på en himmelsk drog-singeln vid 0:51.
där vid 1.08-1.10 typ, är det kungsholmen dom åker in i då? för jag åkte tunnelbana en gång och då såg det ut typ exakt så och det var k-holmen vi åkte in i tror jag
meningslösa, menigslöösa
Stackars regissören!
Hur tänkte mamman?
Döpa sitt barn till Popcore???