vet inte om jag ska kolla på os eller sitta vid datorn eller träffa mina vänner på en dyr middag, eller kanske beställa en resa till malta.
ååh
vet inte om jag ska kolla på os eller sitta vid datorn eller träffa mina vänner på en dyr middag, eller kanske beställa en resa till malta.
ååh
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Jag blev arg och slängde in hårborsten i väggen så den gick sönder.
Då blev jag ännu argare och slet sönder mina hörlurar.
Nice.
Happy people never fantasize.
Så det så
Hur jävla lång tid ska det ta att ladda upp något på youtube.
Jag har gärna grytet i sandjord.
Creds till sundance_danneMin wombat är närsynt.
att jag fryser om handen pga hur jag sitter med armen när jag skriver på tangenterna! :@
fick en fluga i ögat innan när jag körde moppe,, det var ca kl 9.. och nu när jag rasslade til i ögat kom den fram igen tro jag..
meningslösa, menigslöösa
Jag är sugen på mjölk och affären som ligger nära stängde för en kvart sen. och det regnar så jag kommer bli genomblöt om jag går till det andra stället. Vad bra det var förr i tiden när man bara kunde gå ut till sin ko i den lilla ladan..
inget.
blandar alltid ihop Emobraten, Embrace o Embelie
meningslösa, menigslöösa
gick på mcdonalds innan en fotbollsmatch idag.
väl på matchen så serverades über-goda souvlakis!
därför åt jag både på mcdonalds och en fet souvlaki inom en och en halv timme! tjockis..![]()
Suffer with pride.
När man har shoppat för mycket och inte kommer igenom tunnelbanespärrarna för alla sina påsar.![]()
kunde inte komma ihåg vilka låtar som var på hagnesta hill och vilka som va på isola. blandar ihop dom ibland. problem javet xD
anna
blogg
Det är så jobbigt att musen blir kladdig när man äter chips vid datorn!
Mina tankar är så klara nu
Ni kan släppa den där bomben nu
Över axeln ser jag pärlband av blåljus
Vår hämnd blir ljuv
jag glömde bort vilket håll man skulle scrolla på musen för att scrolla uppåt och neråt...