Dark Horse varning: Kroatien slår Tyskland med 2-1 tror jag.
Dark Horse varning: Kroatien slår Tyskland med 2-1 tror jag.
Sláinte Mhath!
http://foto.stilren.se - portfolio
åhh hoppas tyskarna hinner få in åtminstone ett mål till! ^^
Nu är dom gömda bakom stjärnor
Vid vintergatans kant
Min egen åsikt är att Del Piero är en världsspelare så jag förstår inte hur du kan påstå att jag gått emot mina egna åsikter. Okej om du inte delar samma uppfattning men säg inte att Del Piero varit men inte är en världsspelare för den gångna säsongen var en av hans bästa någonsin, skytteligatiteln är nog bevis för det. Att Donadoni nu utsett honom till kapten i Italien bevisar hans storhet och inflytande i landslaget.
Spöklikt vit
i solskens dis
Om Österrike vinner mot Polen så behöver de bara oavgjort i sista matchen mot Tyskland för att gå vidare tillsammans med Kroatien.
Intressant situation. Låt oss hoppas på Österrike idag för spänningens skull.
Sláinte Mhath!
Polen kan inte missa den här segern. Glöm inte att de vann sin EM-kvalgrupp. Kan bli tre lag med sex poäng. Inbördes möten går före målskillnad numera - läste jag möjligen häromdagen. Hur som helst, noch ist Polen nicht verloren.
... fast nu är det så nära kört som man kan tänka sig. Även om Polen slår Kroatien i sista, så går Tyskland vidare vid oavgjort mot Ö-rike och Ö-rike vidare om de slår Tyskland med lika mål eller fler än Polen Kroatien. Synd med tanke på Tysklands turliga 2-0-mål sist mot Polen. Heja Österrike då i sista!
Senast redigerat av Oktjabrj den 2008-06-12 klockan 22:39.
Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di
Kroatien överraskade igår, härligt, gött när tyskarna förlorar.
Hoppas Holland slår Fransmännen ikväll, precis på samma sätt som dom slog Italienarna.
Det vore ruggigt kul.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Härligt att kraftfotbolls-Tyskland åkte på stryk.
Dödens grupp idag, Holland - Frankrike. Holland såg grymt starka ut mot Italien, och det blir nog en ny kassaskåpssäker seger här mot Frankrike som inte imponerade mot Rumänien.
Tråkigt att inte Österrike fick vinna matchen igår. Helt sjukt vad dåliga avslutare de har i laget.
Hade t.ex. Del Piero fått de lägena som Österrike hade, ja då skulle de haft 3-0 ganska snabbt. Så klantiga, ingen kyla alls.
Hoppas Frankrike tar ner Holland på jorden, precis som Tyskland fick känna på verkligheten genom Kroatien igår. Kul med tre mål (varav det första inte helt fair känns det som) mot ett italiensk försvar utan Cannavaro, Nesta eller Maldini.
Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di
Sverige ikväll! Spanien ikväll!