0-0 eller 1-1.
0-0 eller 1-1.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Jag har en känsla av att det blir en 1-0 match till något av lagen eller så slutar matchen 1-1.
Tror inte att det blir en målrik tillställning i varje fall.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Fan också, Daniel Andersson är med från start ikväll![]()
Spöklikt vit
i solskens dis
Va fan är det för fel på dig Lars Lagerbäck? Daniel "Snedfot" Andersson bör inte ens vara med i truppen och nu sätter du honom från start? Vill du att vi ska åka ur direkt eller?
Anders Svensson som defensiv mittfältare nu när Linderoth inte verkar kunna spela och Kim Källström offensiv. Hur jävla svårt ska det vara att förstå?
Ang. Luca Toni.. Att säga att han är överskattad är en överdrift. Vinner man skytteligan i Serie A med 31 mål i ett Fiorentina så är man bra. I mina ögon måste dock en världsanfallare spela kontinuerligt i Champions League och i någon storklubb, typ Drogba, Eto'o, Rooney, Ibrahimovic. Alternativt ha gjort ett mycket bra mästerskap i landslaget. Det har väl inte Luca Toni gjort ännu...
Så jag håller honom strax under elit-anfallarna, än så länge.
Eskilstunaborna kan sträcka på sig lite efter Fröjdens insats i går! Underbart att inte italienarna får frispark hela tiden - och 1-0 var ju mål, anser Uefa-domarbasen i dag..
Spänd förväntan inför kvällens premiär - EM:s sista match i första omgången. Grekland är lite favoriter, men jag tror Sverige grejar oavgjort - 1-1. Bara för att jävlas med alla skulle det kunna bli "sidleds" som gör det.Men jag hoppas inte att Daniel Andersson startar - patetiskt med ett allsvenskt inermittfält i en EM-premiär.
![]()
Suffer with pride.
...och bara för "Sidleds" mål i kväll så kommer han att få spela alla EM-matcherna och Kim förpassas till bänken.Skulle vara så jävla typiskt!
![]()
Suffer with pride.
Naturligtvis är Luca Toni en bra fotbollsspelare, men inte så jävla exeptionellt bra som många vill få honom att framstå som. Därav mitt ordval. Sedan skrev jag det även för att just dessa förstå-sig-påare skulle få vatten på sin kvarn och hugga tillbaka lite. Personligen kan jag väl inte bry mig mindre om en spelare som just Luca Toni. Antagligen för att han är en något överskattad italiensk fotbollsspelare. Dock en bra sådan, det ska jag inte sticka under stol med, men jag orkar inte riktigt bry mig om honom (och hans landsmän). En och annan Oscarstatyett för sina filmiska insatser och döende svanfall á la t.ex. Hagi och Stoichkov (med reservation för stavningen) insatser är de dock värda emellanåt.
Fast det kan lämnas därhän för nu.
Idag är det en ny dag, med nya matcher och Sveriges entré i detta EM.
Är det förresten bara jag som har svårt för Kim Källström?
Så fort han inte får spela från start så gråter han ut lite i media,
som om vore han en slags Kicki Danielsson eller dokusåpamänniska.
Senast redigerat av kallt kaffe med socker den 2008-06-10 klockan 14:24.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Hehe, tji fick jag
Toni stod för en grov miss i går. En av de bästa anfallarna skulle ha satt den bollen i ett så viktigt skede av matchen. Uselt!
Filmningarnas mästare är ändå Ronaldo, shit ibland hatar man honom och ibland (oftast) så måste man bara njuta av hans spel.
Stoichkov är ju en ikon!Iaf för oss culés, som håller alla våra tummar för Barca.
Håller med llite om Kim. Han har inte imponerat i landslagsdressen men vi vet ju vad han kan och visst är han bättre alla dagar än Daniel Andersson.Kanske är det Kim som är medias källa/landslagets läcka?
För övrigt så tycker jag det skulle vara smartare att starta med Sebastian på högerkanten, och sen låta Chippen komma in och förändra matchbilden, om nu det behövs..![]()
Suffer with pride.
vill bara pålysa er om att igår kväll (typ 23-24) så var det ett reportage om ett korplag från Hovslätt utanför jönköping. där bor jag, jag känner dom som spelar där. COOLT eller vaddå?, bl a min konfaledare, kompisars storebröder and so on...
meningslösa, menigslöösa
jajamänsan, följer EM in i minsta detalj vetdu..
Även om jag inte tycker om Jidhe och EM-magasinet är väl ingen jättehöjdare, Elin Ekblom är inte mycket till expert... Bojan är dock skön, fast han håller för mkt på sitt serbien..
Sverigeresan är grymast i magasinet, såg du hon tanten som höll på Polen och trodde att dom gjort mål mot Tyskland, haha!![]()
Suffer with pride.
EM-tråden tar över skräpens förstaplats?![]()
Det känns iaf jävligt hett nu, ska bli intressant att se om Hiddink lyckas taktiskt utmanövrera ett starkt Spanien. Viktigt för Espana att vinna första matchen om det ska gå bra i fortsättningen...
Ska vi tippa Spanien-Ryssland? Jag säger 2-0, efter 0-0 i paus.
Suffer with pride.
ja,, det är en sak som jag stör mig på så sjukt
alltid det laget jag håller på, i hockeymatcher oc hfotboll oc hallt så är det alltid det laget som "expert"-komentatorerna HELA tiden ska klaga på. ALLT dom gör är fel, men allt som det andra laget gör är hur bra som helst. och igår kom jag fram till att jag hatar holland, det riktiga holland alltså dom är så "å vi är bäst för vi är så ärliga och snälla, sen försöker vi fjeska lite för dommaren och det går alltid jättebra, vi har världens bästa målvakt för han är så bra" jag hatar dom. äslkar Italien däremot.
meningslösa, menigslöösa