Snyggt kanske, men Buffon lottade som fan. Snabba reflexer kan man snacka om när den rumäniens målvakt räddade nicken från nära håll.
Snyggt kanske, men Buffon lottade som fan. Snabba reflexer kan man snacka om när den rumäniens målvakt räddade nicken från nära håll.
HOLLAND! 1-0
Hoppas de sänker snigelätarna ikväll!
Jag sa förut att jag trodde Tyskland skulle vinna EM, men just nu tror jag nog mest på Holland. Vanligtvis känns det som ett lag som
aldrig brukar räcka ända fram, men i år ser det bra ut. Hoppas de vinner!
Senast redigerat av megalomania den 2008-06-13 klockan 20:16.
Jaha, 3-0 mot Italien, och 4-1 mot Frankrike. Jag blir förvånad om inte Holland vinner EM. De spelar otroligt bra, och de är roliga att titta på också!
Såg den där matchen mellan Italien och Holland när jag var i Italien. Tänkte att det skulle bli bäst och värsta folkfesten. Blev inte riktigt så.
Men imorgon blir det Sverige igen, ska bli kul att se! ... Hoppas jag.
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
shön vilket mål av..?.. det sista målet av holland i holland - frankrike.
meningslösa, menigslöösa
Holland får gärna vinna EM för min del, om de fortsätter så här, men Sverige får gärna slå Spanien ikväll så att vi möter Oranje först i semifinal.
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Älskar att både Frankrike & Tyskland åkt på förluster!
Heja Holland, dom gör mycket mål, det är kul!
Sneijders mål igår var snyggisch, näst snyggast efter Zlatans hittils i EM.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Sverige - Spanien - 1-1 (hoppas jag på, men tror att spanien vinner med 2-0 eller 2-1.)
Grekland & Ryssland är en oviss match.
Vågar inte säga nått![]()
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Det verkar inte bli nån Sebastian Larsson i startelvan ändå, Elmander tar högerkanten.
Sláinte Mhath!
http://www.svenskafans.com/fantv/clip.asp?id=6039
MARCUS BIRRO
är bäst
Sláinte Mhath!