När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Namokab = Agreed!
Megalomania = Sverige vinner med 2-1.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Min tippning: (vinner sverige imorgon så lovar jag att jag ska sluta underskatta dom)
Spanien 2 - 0 Sverige
Torres
Xavi
Sveriges lag känns ganska otestat, Grekland gav ju inte precis upp till match. Att alla Sveriges mittfältare inklusive Daniel Andersson var godkända talar ju för att det egentligen var Grekland som var dåliga.
Min Startelva:
----------------Isak
Stoor---Mellis----Hansson---Nilsson
------------Kongo-Kim
------Bissen-----------Freddie
---------------Taco
-----Henke-------------Elmander
Spanien är bäst i världen offensivt, men försvaret såg skakigt ut varje gång Ryssland attackerade.
Det gäller för Sverige att försöka spela ungefär som mot Grekland, alltså att backlinjen inte går för högt så att spanjorerna inte kan kontra för ofta.
Zlatan "sparas" till den viktiga matchen mot Ryssland, men jag vill att han ska hoppa in i andra halvlek om anfallet inte fungerar imorgon.
Drömscenariot vore att Sverige gick vidare från gruppen och fick möta Holland i kvartsfinalen så att vi kan ta revansch för 2004.
Sláinte Mhath!
Det kan tänkas att Lagerbäck har sparat Linderoth till matchen mot Spanien för att vi inte ska behöva oroa oss för de ytor som tenderar att uppstå mellan backlinjen och mittfältet när Källström eller Svensson försöker spela som defensiv mittfältare.
Torres finns i alla mardrömmar.
Sláinte Mhath!
Kim som den defensive mittfältaren? Byt plats på Taco och Kim så ser det bättre ut![]()
Nu börjar det likna nåt, men det är nåt helvete vad otur de har. Felaktigt bortdömt mål, seriöst...
http://foto.stilren.se - portfolio
Ja, nu unnar till och med jag Italien ett mål. De lirar riktigt bra. Domarskandal på slutet
Låg och skulle titta på matchen, och så vaknar man med 30 sekunder kvar av första halvlek. Så kan det gå. Men det har ju inte blivit några mål så jag har ju inte missat nåt då![]()
...Stackars Zambrotta...
Ojdå, nu blev det 1-1. Konstig match!![]()
sssshön vilken soft räddning buffon gjorde, han äger ju med sin scarf
meningslösa, menigslöösa