Sidan 32 av 78 FörstaFörsta ... 222324252627282930313233343536373839404142 ... SistaSista
Resultat 466 till 480 av 1159

Ämne: EM 2008

Erfaren medlem Myrpous avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Jag tycker Italienska domare är bra, de blåser hellre än låter spelare tackla, dra i tröjor och skada spelare. Det gör att spelet blir mycket bättre och mycket mer tekniskt.
    Sláinte Mhath!

Erfaren medlem Oskars avatar
    Reg.datum
    Aug 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av NewBorn Visa inlägg
    sverige är dom som är lite bra men säger hela tiden: jag fattar inte..
    Dagens roligaste.

Erfaren medlem NewBorns avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av megalomania Visa inlägg
    Hahaha...eh va?
    säg ett lag,, typ England

det är tjejen som tror klart att hon går ut 9an med MVG 100%, men kommer därifrån med 100% VG
    meningslösa, menigslöösa

Reg.datum
    Feb 2008

Standard

man kan jämföra lag med elever, holland är liksom fröknarnas favorit, hon som sitter längst fram och ska ha alla rätt på läxorna.

italien (mina favoriter) är han som sitter längre bak, lite små busig, lite smårolig men ändå helt ok i skolan.

sverige är dom som är lite bra men säger hela tiden: jag fattar inte..

brasilien är MVG-barnet
    och så vidare
    Österrike är det där barnet som fått hoppa över en klass pga sitt engagemang i skolstyrelsen.
    Sláinte Mhath!

Erfaren medlem megalomanias avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

säg ett lag,, typ England

det är tjejen som tror klart att hon går ut 9an med MVG 100%, men kommer därifrån med 100% VG
    Haha, nej England får IG i år, inte ens med i EM. Fy skäms.

Reg.datum
    Feb 2008

Standard

England kom till klassen sent, var bakis och hade inte tränat på provet alls.
    Sláinte Mhath!

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av Oskar Visa inlägg
    Förlåt David, du är en bra kille men det här är ju lite väl subjektivt från din sida. Hade det varit Sverige eller England hade du inte tyckt att första målet var okej oavsett vad regelboken säger (Panucci gick för övrigt inte av planen "för att ställa offside", så tolkningen är inte 100% åt något håll), och du hade inte tyckt att Fröjdfeldt var så bra. Det är en sak att vara hård, en helt annan att vara konsekvent, och det klarade han faktiskt inte av. Holland var otroligt bra, men Italien var lika usla, åtminstone i första, och med tanke på hur mycket Cannavaro saknades inledningsvis är det kanske läge att vara en aning mer nyanserad.
    Angående det första jag skrev så ville jag bara göra en viss person påmind (;
    Angående målet så har ju till och med UEFA gått ut och sagt att Fröjdfeldt gjorde rätt. Det är väl bevis nog.
    Angående om han var konsekvent nog eller inte. Det var det en väldigt svår match att hålla en så pass jämn och konsekvent nivå. Men som helhet tycker jag att han skötte sig utmärkt och det har inte med att jag har svårt för Italien och deras fotboll.

Men oavsett vad vi tycker om domaren så är vi väl överens om att Holland vann rättvist?

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Myrpou Visa inlägg
    Österrike är det där barnet som fått hoppa över en klass pga sitt engagemang i skolstyrelsen.
    he, nja, isåfall gått om.

tyskland; är 9ans boss, fettot som alla tjejer ser upp till. tror han har all makt, kan göra vad han vill med alla 7or och 8or.

portugal och spanien; invandraren som går i fotbollsklass, skolans bästa fotbollsteknik, men det är bara fotbollsnerdsen som bryr sig om honom.
    meningslösa, menigslöösa

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard

Jag tycker Italienska domare är bra, de blåser hellre än låter spelare tackla, dra i tröjor och skada spelare. Det gör att spelet blir mycket bättre och mycket mer tekniskt.
    Och jag tycker precis tvärtom Jag gillar när domaren låter spelarna spela fotboll, så att det blir lite kamp. Hatar när matcherna blir sönderblåsta

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av megalomania Visa inlägg
    Haha, nej England får IG i år, inte ens med i EM. Fy skäms.
    ja, men jag menar mer allmänt, hur dom är, hur dom tror att dom är, hur dom spelar.
    meningslösa, menigslöösa

Erfaren medlem megalomanias avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

ja, men jag menar mer allmänt, hur dom är, hur dom tror att dom är, hur dom spelar.
    Aha, ja då stämmer det ju rätt bra.

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av david_h Visa inlägg
    Och jag tycker precis tvärtom Jag gillar när domaren låter spelarna spela fotboll, så att det blir lite kamp. Hatar när matcherna blir sönderblåsta
    m, men sen har jag reagerat p åen sak nu i EM, har säkert vart så i hela fotbollens historia men det går ju inte 10 minuter förrens någon har blivit stämplad eller fått en lårkaka. det kommer ju heela tiden liksom. blåser dom liiiiiiite mer så kasnke det lugnar ner sig liiite (då menar jag inte så att dom inte går in i närkamper) men, liksom, men ser ju ofta gubbar som kommer från ingenstans med dobbarna före.
    meningslösa, menigslöösa

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard

m, men sen har jag reagerat p åen sak nu i EM, har säkert vart så i hela fotbollens historia men det går ju inte 10 minuter förrens någon har blivit stämplad eller fått en lårkaka. det kommer ju heela tiden liksom. blåser dom liiiiiiite mer så kasnke det lugnar ner sig liiite (då menar jag inte så att dom inte går in i närkamper) men, liksom, men ser ju ofta gubbar som kommer från ingenstans med dobbarna före.
    Det är sant. Där tycker jag domarna bör skärpa till sig. Det har varit en del stämplingar som inte beivrats. Sen att vissa inte varit medvetna kvittar - det är lik förbannat en stämpling.

Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av david_h Visa inlägg
    Spelarna anpassar sig, då blir det inte fler avblåsningar än vanligt.
    Spelarna lär sig då fler kreativa sätt att ta sig förbi motståndaren, det räcker inte att bara knuffa bort den.
    Det är av just den här anledningen som alla spelare från England är plattfötter utan någon teknik alls.
    Sláinte Mhath!

Reg.datum
    May 2007

Standard

Spelarna anpassar sig, då blir det inte fler avblåsningar än vanligt.
    Spelarna lär sig då fler kreativa sätt att ta sig förbi motståndaren, det räcker inte att bara knuffa bort den.
    Det är av just den här anledningen som alla spelare från England är plattfötter utan någon teknik alls.
    tror aldrig att italienarna kommer anpassa sig för de internationella domarna. dom sa ju det igår på matchen att serie A domarna blåser lättare, som man märker väldigt lätt på italienarna, eller var det det du menade?
    meningslösa, menigslöösa

Sidan 32 av 78 FörstaFörsta ... 222324252627282930313233343536373839404142 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •