Jag tycker Italienska domare är bra, de blåser hellre än låter spelare tackla, dra i tröjor och skada spelare. Det gör att spelet blir mycket bättre och mycket mer tekniskt.
Jag tycker Italienska domare är bra, de blåser hellre än låter spelare tackla, dra i tröjor och skada spelare. Det gör att spelet blir mycket bättre och mycket mer tekniskt.
Sláinte Mhath!
http://foto.stilren.se - portfolio
England kom till klassen sent, var bakis och hade inte tränat på provet alls.
Sláinte Mhath!
Angående det första jag skrev så ville jag bara göra en viss person påmind (;
Angående målet så har ju till och med UEFA gått ut och sagt att Fröjdfeldt gjorde rätt. Det är väl bevis nog.
Angående om han var konsekvent nog eller inte. Det var det en väldigt svår match att hålla en så pass jämn och konsekvent nivå. Men som helhet tycker jag att han skötte sig utmärkt och det har inte med att jag har svårt för Italien och deras fotboll.
Men oavsett vad vi tycker om domaren så är vi väl överens om att Holland vann rättvist?![]()
he, nja, isåfall gått om.
tyskland; är 9ans boss, fettot som alla tjejer ser upp till. tror han har all makt, kan göra vad han vill med alla 7or och 8or.
portugal och spanien; invandraren som går i fotbollsklass, skolans bästa fotbollsteknik, men det är bara fotbollsnerdsen som bryr sig om honom.
meningslösa, menigslöösa
m, men sen har jag reagerat p åen sak nu i EM, har säkert vart så i hela fotbollens historia men det går ju inte 10 minuter förrens någon har blivit stämplad eller fått en lårkaka. det kommer ju heela tiden liksom. blåser dom liiiiiiite mer så kasnke det lugnar ner sig liiite (då menar jag inte så att dom inte går in i närkamper) men, liksom, men ser ju ofta gubbar som kommer från ingenstans med dobbarna före.
meningslösa, menigslöösa
Spelarna anpassar sig, då blir det inte fler avblåsningar än vanligt.
Spelarna lär sig då fler kreativa sätt att ta sig förbi motståndaren, det räcker inte att bara knuffa bort den.
Det är av just den här anledningen som alla spelare från England är plattfötter utan någon teknik alls.
Sláinte Mhath!