En tjej som brukar skriva en del i frågetråden... och ni skriver ganska neutralt båda två...hon verkar också trevlig så inget att ha ångest över ev. förväxling där...![]()
En tjej som brukar skriva en del i frågetråden... och ni skriver ganska neutralt båda två...hon verkar också trevlig så inget att ha ångest över ev. förväxling där...![]()
Jag har skyhöga krav och det här är lagom
Hehe, ok. Känner mig taskig som inte känner igen folk ><
"Kärlek är som en blomma, även den vackraste dör"
känner mig taskig som blandar ihop folk!![]()
Jag har skyhöga krav och det här är lagom
de här är lite av en passning till linus...han vet varför
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8047103.ab
Att jobba denna helgen när man ställer om till vintertid innebär att jobbhelgen blir en timme längre. Inte ok alls.
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Det är viktigt att få andra att känna sig uppskattade. Empati är en så högst skattad mänsklig egenskap att folk gör vad som helst för att dölja sina egoistiska sidor. För mig skedde förändringen under tonåren, när jag blev varse om mitt egocentriska sätt och gjorde ett försök att prata mindre om mig själv. Problemet var att initiativet saknade äkthet. Jag kunde omöjligen spela empatisk när bedrägeriet var så tydligt för alla inklusive mig själv.
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
ikea och romantik är 2 saker för mig som aldrig kommer gå hand i hand.
ikea är guds straff till mänskligheten for they been bad.
hur kan man vilja gå på ikea när de finns affärer som: mio möbler eller nordiska magasinet?
jag sparar hellre 1 år och köper något jag verkligen vill ha än springer på ikea varannan månad för att förnya hemmet... men de är ju tur att de finns för hur skulle konsumtions samhället annars snurra runt och även om kvaliten är skit så e de ju billigt...men kul att gå på ikea...nä fy fan.
jag tycker att möblerna är katastrof. laminat å sågspåns skivor...
och de tar ändå inte speciellt billiga priser. de går att få samma saker byggda av en snickare med riktigt material för inte så dyra pengar emellan om man nu inte har råd att handla i en betydligt bättre butik än ikea. sen går de ju måla den själv. de är inte så svårt![]()
men de köper ju material så billigt från länder där kvaliten inte är speciellt hög. körde 2 big shots från ikea till köpenhamns flygplats. de var tvugna att hinna med anknytande flyg till ryssland. stor affär på gång...iofs sig ett par år sen...
min syster köper mycket ikea och jag tycker de är samma skit som innan.
jag avskyr verkligen ikea även om grundkonceptet är smart.
och jag avskyr att gå därinne och människor som inte kan göra som i tunnelbanan...håll höger så man kan passera på vänster...
nä...men de är ju tur att de finns. då kan ju de flesta variera sina hem oftare och inte så dyrt.![]()
Min dagens insikt angående möbler är att jag köpte mitt köksbord på Europa Möbler och det är mycket stadigt och bra!Och snyggt!
Jag kommer aldrig sätta min fot inne på Berns igen. Never!
Signatur.