Glöm inte att skit från den personen är den ultimata komplimangen. Jag kommer att tänka på vad Jocke säger i dokumentären.
- Man vill göra nåt som inte ens de som hatar oss kan förneka är bra. Eller att de som hatar oss börjar hata oss ännu mer bara för att det är så jävla bra.
![]()
http://foto.stilren.se - portfolio
Det här är Kentforumet.
Medlemmarna bråkar med varandra, stör sig på varandra, trycker ner andra och snackar skit om varandra och med varandra, gärna via pm eller annanstans på internet.
Man ska vara cool och absolut inte snäll mot J.Berg.
Jag känner i alla fall att Oskar ignorerar mig - till och med när jag skriver "gillar" efter hans inlägg. ):
Modigt att kalla denna person för "en viss". Eller inte. Du har väl bara fått kommentarer om sådant du skrivit. Tycker inte det är skitsnack men smaken är som baken.
Att du antyder att du skulle vara utsatt för vuxenmobbning här på forumet och sedan skriver såhär, visar att du antingen är en hycklare eller saknar självinsikt. Jag tror på din goda vilja och gissar därför på det senare.
Det var på spiken.
Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di
att du skriver ord jag aldrig skrivit. det är ren och skär lögn att jag skrivit att oskar "inte är så snygg". jag skrev nåt i stil med "han är inte direkt min typ" och sedan gav jag honom komplimang för jag tyckte hans klädstil är skitsnygg.
i min värld är inte det likvärdigt med att skriva att man tycker att någon är ful/inte så snygg....
men om du har ett behov av att tro vad du tror och dra upp saker för 2 år sedan, skriva om det till något du tycker passar och genom det beskylla mig för att vara en hemsk människa som andra måste varnas för...
då har du seriöst problem miss helena. *drama-queen*
men så länge oskar har fattat detta så skiter jag fullkomligt i vad du och andra tror och jag kommer inte besvara det här mer för jag tycker det är fruktansvärt löjligt småsint...av dig.
Senast redigerat av tigertindra den 2011-01-13 klockan 13:53.
Jo, det skrev du:
http://forumet.kent.nu/showpost.php?...postcount=3806
Varken jag eller Oskar brydde oss om vad du tycker om Oskars utseende. Det var ditt andra inlägg, om att jag skulle vara tacksam för att Oskar inte var din typ, för då hade jag större chans, som jag blev upprörd över(http://forumet.kent.nu/showpost.php?...postcount=3810). Jag ville bara nämna det för det var anledningen till att du skrev ditt PM med massa påhitt. Som nu tydligen inte var dina påhitt, utan nån annans påhitt enligt dig. Hur som helst. Du är väldigt bra på att hitta på saker om andra. Så är det.
Du kanske tycker jag är larvig som hittade dom inläggen, men det tog faktiskt mindre än 1 minut att hitta dom.
Senast redigerat av kentidiiot den 2011-01-13 klockan 14:04.
inget.
okej jag ber om ursäkt...jag skrev tydligen "inte snygg"
så här ser inlägget ut som de tjatas om:
"tror de e handels...dresskod där alabama...
säga vad man vill om oskar. han e inte snygg men han har stil/är jävligt välklädd"
och återigen...om jag menat att vara medvetet elak mot honom så hade jag väl knappast sagt ett ljud om kläderna?...eller...
de var klumpigt uttryckt men jag menade aldrig att han är ful. även om jag skrev att han inte är snygg. det var ju från mitt öga sett och vilken typ av utseende jag gillar råder de nog inget tvivel om på de här forumet ^^
MEN jag uttryckte mig jävligt klumpigt och JAG BER SÅ HEMSKT MYCKET OM URSÄKT!!!! till oskar...inte till dig. för du har ju inte ett jävla skit med det att göra...capise?
och helena...om jag slutar skriva här...vad ska du då prata om med david och jånna???![]()
Okej, hon heter tigertindra, är du nöjd nu du riddare som alltid kommer och räddar henne? Det är tammefan patetiskt hur du alltid ska komma hit och rycka in så fort det förekommer någon slags kritik mot henne. Håller du inte med om att det är jävligt fegt att snacka skit om mig samtidigt som hon har mig på ignoreralistan? Men nej, du tycker väl det är helt rätt för att det är just tigertindra det handlar om.
En antydan om att det är det enda vi pratar om, så överraskande. Men det är ju klart, du vet ju allt så det här väl så här det ligger till.
Senast redigerat av david_h den 2011-01-13 klockan 14:11.
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
ETERNAL BATTLE IS ETERNAL
Sláinte Mhath!
Myrpou ordnade så att jag hamnade längst ner. Han är en riktig lymmel; dagens insikt.
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
Men lilla människa? Förstår du inte. Jag skrev att varken jag eller Oskar bryr oss om det. JAG BARA NÄMDE DET FÖR DET VAR EFTER DET INLÄGGET DU SKREV ETT JÄVLIGT ELAKT PM TILL MIG. DÄR DU SKREV ATT OSKAR INTE GILLAR MIG ALLS. ATT ALLA FÖRSTOD DET UTOM JAG. Nåt som du nu säger du inte skrivit att det var nåns annans ord. Vilket jag inte förstår, och innan du säger vems ord det var så är det fortfarande dina ord.
inget.
de kallas humor. jag försökte skämta...
och de är du som lägger in tolkningen att du ska vara tacksam för att inte så många finner oskar snygg = då har du större chans.
herregud..helena lägg ner nu...
detta var datumet: "2009-01-29, 21:05"
tänk om alla skulle ställas till svars för någons tolkning av 2 meningar för 2 år sen...tror många här skulle ha stora problem isfl...
du kan ju liksom inte på fullaste allvar tro att du inte hade haft en chans om oskar varit min typ? are you crazy? ^^ oskar hatar mig...detta vet jag...och även att JAG inte skulle ha en chans i helvetet på honom för han skulle nog hellre ta livet av sig än tvingas stoppa in den i en sån som mig. my god kvinna...har du ingen självinsikt? seriöst?
sluta lev i de förflutna och dra upp småskit som inte ens är relevant. de luktar bara bitter alkoholist över det...
du är ju fluffiga rosa moln, du lever med din dröm-man..ni knullar..allt e wunderbaum...och så drar du upp saker för 2 år sedan.
(jag var fly förbannad när jag fick varning för att kallat oskar ful...skiter i varningen...men jag har ju aldrig skrivit att han är: FUL...och jag menade aldrig med det inlägget att han var ful...jag uttryckte mig fel...ni kommer ändå alltid hata mig...de är okej. men DEN grejen tänker jag inte acceptera. för det var ALDRIG det jag menade med mitt korkade inlägg. punkt. nu tänker jag aldrig någonsin mer kommentera detta...de räcker nu)
Vad fan pysslar ni med? OT så det skriker om det. Ska ni bråka/diskutera något gammalt ta det i skräpen eller via pm.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"