genomdimmorna.blogg.se
08: 31/7.10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.
Jag skäms något fruktansvärt, men jag är rädd för arabiska män i kollektivtrafiken, efter förra helgens bomber.
Senast redigerad av Embelie den 2009-12-27 klockan 10:40
Just det. Glömde berätta. Var å handlade lite sista minuten klappar på A6 och var en kille framför mig... Runt 22 skulle ja tippa... Pratade i telefon å mer bitter människa har jag nog aldrig vart me om. Han hade varit olyckligt kär i samma tjej i typ 10 år. Men de verkade inte som han haft någon relation med henne alltså vän utan mer beundrat på avstånd om ni fattar. Och så kom han på den brighta idéen att dagen innan jul förklara sina känslor. Trots att de inte ens känner varann och hon haft kille i typ 3 år.
Ja ni kan ju själva fatta vad som hände.
Hon idiotförklarade honom. Med all rätt.
Vad är de för fel på såna killar? Fattar de inte själva att de är nåt fel i huvet. Å sen gnällde å var han bitter för att han inte fått ligga på över 3 år. Patetisk. Rikstönt.
Och han var ful också. En sån som verkligen har 0 chans på nån. (ja nu är jag elak men alla som varit där hade tyckt samma sak. Dvs de är nåt fel i huvet på en sån människa)
Kan inte tycka synd om någon som tycker så jävla synd om sig själv...
Så bitter och bara gnäller på precis allt å allt e alla andras fel och de är så synd om honom för han har sån otur.., yeah right. Tönt
De e min insikt de.
Nu nybakat bröd å te
Hockey kan ju vara riktigt underhållande...
Senast redigerad av Embelie den 2009-12-27 klockan 10:40
Jag har så många julgranskulor att jag skulle behövt två granar. Eller åtminstone en som är större.
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Det är julafton.
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
de är jul...konstigt.
fast de kan ju ha något att göra med att de är den 24de ^^
Det är julafton och jag har vaknat brevid mitt livs kärlek. Det är lite stort för att vara lilla mig.
inget.
en del blir verkligen vare sig roligare eller snyggare trots alkohol i kroppen
Rummet blir mindre och mindre.
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.