Ursprungligen postat av Ett öde värre än döden Strunta i dina idéer, så smyger de sig säkert fram deadline my friend...deadline.
Signatur.
Ursprungligen postat av moongirl deadline my friend...deadline. En utställning?
Ursprungligen postat av Ett öde värre än döden En utställning? arbetsprover till 3 skolor.
Ursprungligen postat av moongirl arbetsprover till 3 skolor. Aj då, och du har ingen halvfärdiga mästerverk på lager, du skulle lägga några penseldrag på?
Ursprungligen postat av Ett öde värre än döden Aj då, och du har ingen halvfärdiga mästerverk på lager, du skulle lägga några penseldrag på? Mje, de ska in i mars. Så det går nog.
Dagarna verkar ligga i en formsvacka nuförtiden, vi får se vad morgondagen har att bjuda på.
Sláinte Mhath!
Ursprungligen postat av Myrpou Dagarna verkar ligga i en formsvacka nuförtiden, vi får se vad morgondagen har att bjuda på. Bra inställning.
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
Ursprungligen postat av moongirl Det står still i mitt huvud, mina ideer kommer inte ut. Prova syra!
Senast redigerad av Embelie den 2009-12-27 klockan 10:40
Jag är normal.
Ursprungligen postat av Myrpou Jag är normal. Säkert? Hur fick du veta det?
Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di
Ursprungligen postat av Oktjabrj Säkert? Hur fick du veta det? Jag skrev det.
Ursprungligen postat av Myrpou Jag skrev det. Aha, du menar att du har lämnat formsvackan du hade igår. Good for you!
Ursprungligen postat av Oktjabrj Aha, du menar att du har lämnat formsvackan du hade igår. Good for you! Du menar formtoppen?
Ursprungligen postat av Myrpou Du menar formtoppen? Hur mår du egentligen Myrpou?
Det finns en forumit som tror hon vet allt om allt och alla.
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
Forumets regler