feken avklarad känns konstigt.
äckligt hur lika vi tänker -.-
jag får utbyte av 98% av allt som skrivs här. trams som allvar. roligast tycker jag hulda/ett ödes frågelek ärdär lär man verkligen känna personerna som skriver.
sen tycker ja de är kul när skräptråden flippar typ bcg fylle spammar eller snö snöar eller roliga diskussioner som uppstår där. som en virtuell dagbok för alla.
ja har ju inte så stora problem med forumets kvalite som minst 3 andra verkar ha. jag uppskattar de små inläggen som de stora och jag uppskattar 99% av alla här inne inkl moderatorerna.
tycker alla drar sitt strå till stacken...de blir ju inte roligare än vad man gör de liksom
det enda jag inte klarar av är tråkiga människors meningslösa inlägg och som tur är så finns de knappt en enda tråkig här men för de/den som finns så är de ju bara använda ignore knappen. vilket borde fungera ypperligt
i övrigt så är min insikt att nu när migränen är borta så är de dags att ta mig ur pj å åka å handla lite om ja ska ha nån mat idag![]()
Helena är inte så bra på det där med att vara koncentrerad.
Jag är så jävla glad för att jag och 13-åringen når varann.
Det är verkligen inte alla tonårsföräldrar förunnat, har jag förstått nu.
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Jag har en tendens att umgås med väldigt konstiga/sjuka människor.
Jag måste va så saaaatans snygg, men "lagom fin" på onsdag. Och hålla masken. Då kanske jag överlever.
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Mycket studielitteratur är inte tillgängligt i USA och Kanada. Jag vet inte varför.
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.