pengar gör faktiskt en lyckligare....
Det gäller att vara ivrig för att få sålt saker.
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
det är konstigt hur man bara genom att se bilder av människor kan se hur tydligt 2 personer hör ihop...och ni hörde det här först. de kommer vara förlovade inom 6 månader...garanterat![]()
de finns många kort på söta människor som man verkligen kan se passar ihop här men den jag tänkte på när jag skrev inlägget var en kompis syster å hennes nya kille. var inte meningen att förvilla dig eller någon annan och hoppas ingen tagit illa upp. de kunde ju varit ett inlägg riktat till tex oskar/helena men de var de inte. och jag menade inget illa med det här inlägget. om nu någon känner sig träffad. och förövrigt så tycker jag ju på riktigt att oskar/helenas bilder är sockersöta ihop och verkligen passar...inget hat...bara så jag är extra tydlig på den punkten![]()
Det finns en fördel med att mannen är utomlands, och det är att jag kan överdosera vitlök hur mycket som helst!Finns ändå ingen som får komma så nära att det gör något.
![]()
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod