Folk på kentforumet är löjliga.
Folk på kentforumet är löjliga.
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
Dagens insikt är annars:
Jag undrade länge varför spellistan jag har på Spotify, inte spelade låtarna i den ordning jag har dem, ända tills jag igår upptäckte att det visst finns en shuffle-knapp längst ner till vänster, och att den var intryckt.
Dagens insikt: Att bli kär i sin klasskompis är idiotiskt.
''Jag är stor nog att köpa mitt eget godis'' Lars Winnerbäck
Kärleksförbindelse: Ett förhållande vari två dårar råkar hamna till ömsesidigt fördärv.
I fotbolls-VM har de mål men ingen start.
/Helena
http://foto.stilren.se - portfolio
Det är ingen mening med att vara snäll, det är tuff och hård man ska vara tydligen för att åstadkomma något
Exempel:
Trots att jag går på universitet och folket i min klass är mellan 20 och 30 (okej de över 30 räknas inte in, de är faktiskt mognare än så) så är det fortfarande så att man ska vara på ett speciellt sätt. Vi har två killar i klassen, den ena är social och skämtar en massa så för honom är det inga problem. Den andre killen är blygare, inte konstig eller så utan bara blyg men riktigt rolig och trevlig om man lärt känna honom lite mera.
Mot denne blyge killen så pågår det en typ av "mobbing", folk snackar skit om honom på fester, han blir inte inbjuden, ingen vill arbeta ihop med honom för att de tycker att han är konstig. Eftersom i princip alla i klassen har djur så hjälps man åt med hundpassning osv och det är aldrig några problem för någon, en gång behövde den här killen hjälp med sin hund men INGEN erbjöd sig förutom jag, vilket jag gjorde när jag märkte att ingen annan gjorde det. Anledningen till att jag inte gjorde det från början är för att jag inte bor i samma stad som resten av klassen utan jag pendlar, så det hade vart smidigare för honom att lämna hunden hos någon i stan men istället fick han åka fram och tillbaka till mig vilket tar en timme, för att lämna sin hund.
Det finns inte många i min klass som jag tycker om att umgås med för jag gillar inte den jargongen som råder, det finns de som är trevligare men också så många som känns så "råa" och det är just dom personerna som också har störst umgängeskrets på skolan.