Jag förstår om du inte förstår att jag var högst dåligt ironisk. Helt utan klass men jag är på det humöret.
När det står "Box 1991-2008" så är det svårt att föreställa sig hur och på vilket sätt de sätter ihop det och hurivda de tidiga låtarna får vara med överhuvudtaget. Vad jag har förstått efter tidigare inlägg här på forumet så hatar i alla fall Jocke B. att J&G- och Havsänglarmaterialet har gjorts tillgängligt för människor. Men det kanske snarare beror på att det är spridning utanför bandets egen kontroll än låtarna i sig och det kan man ju förstå om det är på det viset. I know nothing.
rbroddmark.tumblr.com
Åh, älska kent
When you can live forever, what do you live for?
Kul om de gjorde en nyinsplening av den där "rap"låten de gjorde (står i sonic från 02 om det) hehe
When you can live forever, what do you live for?
fattar inte alla som alltid ska hoppas på en samlingsskiva precis som att man hoppades mer på ett gäng låtar man redan har än nya.
jag + snål + kent kommer aldrig att gå ihop :@
ja och jag får be min pappa köpa boxen åt sig själv isåfall haha
http://fyrahundra-slag.bilddagboken.se
har du tänkt på att vi nästan
aldrig lyfter vår blick från
marken mot den svarta rymden
ovanför molnen?
Det finns väl inga som hoppas på en renodlad greatest hits, eller vad menar du?
Och greatest hits med bara eb-två nya låtar är värdelösa, allt för att sälja en samling.
En box 91-08 är perfekt, om det nu inte blir massa gammal skåpmat också, som albumen.
B-sidor som tar vid där den förra slutade kan jag köpa. Samt live, demos, nytt och outgivet.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...