Insajdermarcus. <3
Hoppas allt stämmer dock.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Med tanke på att de tydligen skulle börja spela in "nästa album" nu i höst efter turnén och ett kortare uppehåll (Källa: PSL), så gissar i alla fall jag på att detta var en teaser för en singel, och att nästa album kommer senast nästa höst. Detta vore troligt i och med att det normalt sett brukar dröja ungefär ett och ett halvt år mellan albumen när de håller sitt vanliga/genomsnittliga tempo. (Mellan "kent" och "Verkligen tog det bara ett år, men gissningsvis eftersom att låtarna var skrivna redan innan de fick sitt första kontrakt. Mellan vissa andra skivor har det tagit upp till över två år, men då har det ändå förekommit släpp av EP och singlar, samt gissningsvis pappaledighet). I bästa fall så kanske vi ser en ny singel släppas redan innan årsskiftet, och ett nytt album redan till våren. Detta skulle ju dessutom bädda för en ny turné redan under nästa sommar, och det skulle då göra mig glad i vilket fall. =)
Ett "album" skulle dock inte heller utesluta att det är en EP, men jag hoppas och tror på ett nytt fullängdsalbum. Det mesta verkar till min stora glädje peka på det. =D
För övrigt hoppas och tror jag även att kent är kloka nog att inte släppa ett samlingsalbum innan de lagt ner låtskrivandet helt och hållet, och det hoppas och tror jag inte kommer att hända än på länge. (Självklart undantaget B-sidor, men nästa sådana skiva hoppas och tror jag kommer att heta "B-sidor 00-10". Antalet spår på den förra tyder på det. Dessutom så skulle det se snyggt ut som titel). ; )
4x "hoppas och tror"-combo, K.O. =P
Senast redigerat av McMuck den 2008-09-22 klockan 00:34. Anledning: Styckeindelning, språkrättning och faktatillägg
Den melodin blir en melodram. Glöm bort den och ge oss en kram. Glöm bort den och ge mig en kram.
hoho alltid samma sak, folk har en massa insiderinfo som dom inte vill/får dela med sig av
fast måste ändå skriva ner det här så att alla vet att dom minsann har koll
antingen skriver man det man vet eller så säger man ingenting alls för allt annat ser bara illa ut
varför finns det ingen info upplagd än?
http://fyrahundra-slag.bilddagboken.se
har du tänkt på att vi nästan
aldrig lyfter vår blick från
marken mot den svarta rymden
ovanför molnen?
At de slipper singeln ett år før albumet var jo veldig trolig, liksom.
Jag känner en sån lättnad när musiken går på igen
musik non stop till slut
Jag tycker att det är väldigt spännande i alla fall, jag tycker personligen att det verkar mest troligt med en EP, eller singel.
The next step for mankind will be the last season in sin
http://epidemisk.bilddagboken.se
080207
080628 <3
080801
Jag tänker att det kanske blir en EP... För en nya Singel är det för tidigt att där är ingenting man hör av ett nya album kommer ut väldigt snart och för en nya B-Sidor (01 - 08) är inte tillräcklig material (för en 2CD).
--------------------------------------------------------------------------------------------
History knows no conjunctive!
Det skulle kunna vara något med Guitar Hero grejen.
Att de re-releasar VinterNoll2?
Eller att de släpper en ny singel ungefär samtidigt som
Guitar Hero, för mer publicitet än Guitar Hero får ju troligen
inte kent igen.
Tänk om Jag har fel
Jag kan ha fel...
BOX 1991-2008?
Haha rolig jag känner mig som inte alls tänkte på att något skulle kunna vara på gång utan bara tyckte att det var en fin bild.
.
Box 1991-2008.....
Jag tror jag kan lista ut vad det kommer bli för något....
Denna ligger på startsidan nu: BOX 1991-2008
29o, 10c, 26b, 15o, 133s, 96s
Senast redigerat av Stoffe den 2008-09-22 klockan 08:25. Anledning: BOX 1991-2008
känns dyrt haha
ska lätt ha
When you can live forever, what do you live for?